Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2019

TOY EKOΨΕ ΤΟ ΑΥΤΙ ΜΕ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΟΥ


Πρωτοφανές περιστατικό έλαβε χώρα στη λαϊκή αγορά της Αγίας Παρασκευής, όταν δύο άτομα επιτέθηκαν και έκοψαν το αυτί σε έναν άνδρα.
Συγκεκριμένα, δύο υπάλληλοι πάγκων της εν λόγω λαϊκής αγοράς διαπληκτίστηκαν με άλλον πωλητή, στον οποίο επιτέθηκαν και αφού τον χτύπησαν, ο ένας υπάλληλος δάγκωσε και έκοψε το αυτί του άνδρα.
«Ήρθαν και μου επιτέθηκαν από πίσω, πισώπλατα, ο πατέρας εκεί που πούλαγα σε μια πελάτισσα πράγματα, χωρίς να δω τίποτα.
Ένιωσα ένα σπρώξιμο και με έριξαν κάτω, μου βαστούσαν τα χέρια. Ο άλλος έπεσε, μου έφαγε το αυτί και ο γιος του μου έριχνε μπουνιές στο κεφάλι, στα σαγόνια. Με χτύπησε, πονάω, υποφέρω, δεν είμαι καλά.
Μου έχει κόψει όλο το αυτί», ανέφερε ο άτυχος πωλητής, στον Alpha από το νοσοκομείο όπου διακομίστηκε μετά την επίθεση.
Ο ίδιος καταγγέλλει πως οι ιδιοκτήτες του διπλανού πάγκου, απασχολούσαν παράνομα εργαζόμενους, υποστηρίζοντας: «Επειδή του είπα του υπαλλήλου τους να φύγει, να πάει στον πάγκο τους να μην έρθει σε μένα. Αυτοί έχουν αδήλωτους εργαζόμενους»

Δεν υπάρχουν σχόλια: