Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΗ ΙΤΕΑ



2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν είμαι Ιτιώτης, είμαι Σαλωνίτης, έχω δουλέψει όμως στην Ιτέα πάνω απο 20 χρόνια ως Δ.Υ.. Έχω "φάει ψωμί" που λένε, στην κοινωνία της Ιτέας και αυτό το σέβομαι. Η συγκεκριμένη φωτο είναι η μεγαλύτερη δύναμη της τοπικής οικονομίας της Ιτιάς. Το συμπέρασμά μου όλα αυτά τα χρόνια είναι ότι μπορεί η Ιτέα να γίνει Κατάκολο, Κέρκυρα (ίσως να υπερβάλλω) κ.λ.π. τουριστικοί προορισμοί. Το μόνο που χρειάζεται η Ιτέα είναι συστράτευση όλων των "ικανών" ανεξαρτήτως χρώματος και αρώματος και να είστε σίγουροι ότι παραγκωνίζοντας προσωπικές φιλοδοξίες και εκμεταλλευόμενοι με ανταποδοτικά οφέλη την "S & B", που δικαίως διαμαρτύρεστε (την οποία εκμεταλλεύονται όλοι οι "άλλοι"), θα κάνετε την Ιτέα αγνώριστη ακόμη και στη δύσκολη αυτή εποχή. "Μην βγάζετε τα μάτια μόνοι σας"!!!

Ανώνυμος είπε...

Ευτυχώς υπάρχουν και μερικοί Σαλωνιτες σοβαροί και "ξεπλένονται" και οι υπόλοιποι..... που όταν μιλάνε για την Ιτιά χέζουν από το στομα