Αλλά βέβαια η Αριστερά δεν ήταν πάντα δημοκρατική – εξαιτίας αυτού μάλιστα, τα χρόνια της Κατοχής και της Απελευθέρωσης ευνόησε τη λειτουργία λαϊκών δικαστηρίων και δημιούργησε την ΟΠΛΑ, έχρισε δηλαδή ομάδες «εκτελεστών» προσώπων που θεωρήθηκαν συνεργάτες των Γερμανών και άλλων «εγκληματιών κατά του λαού», νομιμοποιώντας στην ουσία το δικό της βίαιο αφήγημα.
Ηλίας Κανέλλης
(Από τον ξυλοδαρμό του Αγοραστού από γονείς θυμάτων των Τεμπών ξεκίνησε για να ξεράσει την αντικομμουνιστική χολή του. Κι όταν πρόκειται για τον αντικομμουνισμό, δε διστάζει να υπερασπιστεί ακόμα και το… τεκμήριο της αθωότητας των δωσίλογων.
Ο τύπος δεν είναι ανιστόρητος, παριστάνει τον ανιστόρητο. Ξέρει ότι τα Λαϊκά Δικαστήρια ήταν θεσμός της ελεύθερης Ελλάδας. Θεσμός κρατικός, όπως κρατικός θεσμός ήταν και η ΠΕΕΑ, η κυβέρνηση του βουνού. Ποιος θα έλυνε τις διαφορές μεταξύ πολιτών και τις διαφορές μεταξύ πολιτών και ελεύθερης Πολιτείας; Τα αστικά δικαστήρια ήταν υπό τον έλεγχο των κατακτητών και της δωσιλογικής κυβέρνησης. Στην ελεύθερη Ελλάδα έπρεπε να δημιουργηθούν δικαστήρια έξω από τη σφαίρα ελέγχου και υπαγόρευσης των κατακτητών και της δωσιλογικής κυβέρνησης. Για να μην βασιλεύουν το δίκαιο του ισχυρού και η αυτοδικία, την οποία ο Κανέλλης απεχθάνεται μόνο όταν περιλαμβάνει δίκαιες λαϊκές πράξεις. Αυτοί οι θεσμοί ήταν τα Λαϊκά Δικαστήρια, τα οποία είναι ιστορικά επιβεβαιωμένο -και από αστικές πηγές- ότι υπήρξαν λαοπρόβλητος θεσμός, που γλίτωσε τον κόσμο της υπαίθρου από τις αρπαγές των προυχόντων και των κάθε είδους λησταρχαίων.
Οσο για την ΟΠΛΑ, αυτή υπήρξε «το τιμωρό χέρι του λαού», όπως εύστοχα την έχει χαρακτηρίσει ένας σύγχρονος ιστορικός. Αλήθεια, ποιος θα τιμωρούσε τους δωσίλογους; Η δωσιλογική κυβέρνηση, η αστυνομία της ή οι αρχές Κατοχής; Δεν έμενε κανένας άλλος εκτός από την Αντίσταση. Που ήταν νομιμοποιημένη από το λαό και όχι από τους Κανέλληδες της εποχής. Οποιος στρέφεται ενάντια στην ΟΠΛΑ είναι συνήγορος των δωσίλογων,
οι οποίοι άλλωστε έγιναν οι στυλοβάτες του μετακατοχικού κράτους που έπνιξε στο αίμα τα όνειρα και τις προσδοκίες του ελληνικού λαού).Η διαμόρφωση του κειμένου είναι δικιά μας παρέμβαση
Πηγή: ΚΟΝΤΡΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου