Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

ΠΑΛΕΨΕ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΗΣ ΜΕ ΕΝΑΝ ΛΥΚΟ!

Μια γυναίκα από ένα χωριό στη νότια Ρωσία πάλεψε με τα χέρια της με ένα λύκο που της επιτέθηκε και τελικά τον σκότωσε με ένα τσεκούρι!
Η Αισάτ Μαξούντοβα, από το χωριό Νόβο Μπιριούζιακ στην περιοχή του Νταγκεστάιν, βρισκόταν με μια ομάδα χωρικών που έβοσκαν αγελάδες και τα πρόβατα.
Η 56χρονη άκουσε την κραυγή ενός μοσχαριού που δέχτηκε επίθεση και έσπευσε να τρομάξει τον λύκο για να τον απομακρύνει από το κοπάδι, αλλά αυτός της επιτέθηκε.
"Δεν φοβήθηκα καθόλου" υποστήριξε η γυναίκα και συνέχισε "στάθηκα μπροστά του, ο λύκος, με ανοιχτό το στόμα ξαφνικά πήδηξε πάνω μου και με άρπαξε από το πόδι μου!".
"Όταν έβαλα το χέρι μου επάνω του για να προφυλαχτώ,
ο λύκος μου το άρπαξε στα δόντια του. Προσπαθούσα να τραβήξω το χέρι μου από το στόμα του χτυπώντας τον με μπουνιές στο κεφάλι με το ελεύθερο μου χέρι" συνεχίζει η σούπερ γιαγιά.
"Όταν μου άφησε το χέρι γύρισα και πήρα το τσεκούρι που βρισκόταν δίπλα μου και τον χτύπησα στο κεφάλι", είπε η θαρραλέα Ρωσίδα που χρειάστηκε να εισαχθεί στο νοσοκομείο για περίθαλψη μετά την επίθεση που δέχτηκε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: