Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

Η ΥΠΕΡΟΧΗ ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ ΠΟΖΑΡΕΙ ΣΑΝ ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΕ EDITORIAL ΜΟΔΑΣ, 50 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ

Σπάνιες φωτογραφίες της Μελίνας απ' το 1963. Η υπέροχη Μελίνα Μερκούρη ποζάρει σαν μοντέλο σε editorial μόδας, 50 χρόνια πριν 
Όταν η Μελίνα έκανε μόδα το 1963 και δήλωνε ότι η απλότητα είναι βασικό στοιχείο κομψότητας.
Για τις ανάγκες του περιοδικού Γυναίκα η Μελίνα Μερκούρη μεταμορφώνεται σε μανεκέν και φωτογραφίζεται με cardin και pucci ,στο ξενοδοχείο Χίλτον, το 1963.Μιλάει για την γυναικεία κομψότητα και την μόδα. Για κάθε πόζα ,άλλο φόρεμα και άλλο χτένισμα .
-Λατρεύω τις γούνες !Νομίζω πως τίποτε δεν δημιουργεί τόση ατμόσφαιρα μαγείας όσο μια γούνα. Μου αρέσει ότι δίνει στην γυναίκα μυστήριο....
-Μου αρέσει το πράσινο και το κίτρινο,
επίσης το πολύ ζεστό, το ζωντανό κόκκινο! Το πιο σικ χρώμα είναι το μπεζ. Κάθε γυναίκα θα έπρεπε να έχει στην ντουλάπα της ένα μπεζ ανσάμπλ. Το πιο κομψό ντύσιμο για μένα είναι το ταγιέρ. Αντίθετα μπορώ να πω ότι, δεν συμπαθώ καθόλου τα κοκτέιλ φορέματα ...δεν με διασκεδάζουν.
-Φοράω μπιζού, αλλά όχι πολλά. Γενικά νιώθω άνετη όταν είμαι ντυμένη απλά. Έχω μια ολόκληρη σειρά από εντελώς σκέτα ζέρσεϊ φορέματα του pucci που τα λέω πουκαμίσες. Δεν τα βγάζω από πάνω μου! Αλλά ιδιωτικώς, θα με βρεις πάντα με ένα παντελόνι κι ένα πουκάμισο. Μ' αυτά αισθάνομαι σαν ψάρι στο νερό! Αυτά είναι Μελίνα 100%.
Στις 6 Μαρτίου συμπληρώνονται 19 χρόνια από τότε που η τελευταία ελληνίδα θεά δεν είναι πια κοντά μας!










Πηγή: http://www.queen.gr/CELEBRITY-SPOTTING/time-machine/item/70071-i-yperohi-melina-merkoyri-pozarei-san-montelo-se-editorial-modas-50-hronia-prin#ixzz2MYegTi1R

Δεν υπάρχουν σχόλια: