Παρόμοια "οσμή" παίρνουμε διαπιστώνοντας την πορεία ορισμένων λειτουργών της ενημέρωσης, όπως του Τσιόδρα, του Τσίμα, του Χαραλαμπόπουλου του Δανίκα και δεν συμμαζεύεται.
Απ' αυτή την άποψη, λοιπόν, θεωρούμε αστειότητα την προσπάθεια που καταβάλλουν τα γαλάζια τρολ, καθώς και το επικοινωνιακό επιτελείο του κυβερνητικού κόμματος να μας παρουσιάσουν ότι η νέα εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, είναι ανακόλουθη με αντιλήψεις που είχε εκφράσει στο παρελθόν.
Για τους αστούς πολιτικούς η ένταξη τους σε έναν κομματικό σχηματισμό, είναι το όχημα που χρησιμοποιούν επιδιώκοντας να οδηγηθούν σε μια "μπέικη" ζωή. Τα, δε, πολιτικά κόμματα χρησιμοποιούν "λαμπερά¨ πρόσωπα, όπως ο διαφημιστής ατάκες για να σερβίρει το προϊόν -συνήθως είναι σανός σε πολύχρωμη συσκευασία- που προωθεί.
Στην περίπτωση της Τσαπανίδου, ο Τσίπρας σαν επαγγελματίας πολιτικός-διαφημιστής ήταν ξεκάθαρος. "Η Πόπη", μας είπε, είναι "εξαιρετική δημοσιογράφος, σύγχρονη γυναίκα και μητέρα, και είμαι βέβαιος ότι θα συμβάλει αποφασιστικά στον κοινό μας αγώνα".
Από την θέση του, ο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ,
και ως ηγέτης ενός μαζικού αστικού κόμματος, έχει απόλυτα δίκιο. Σαν καταναλωτές αντιμετωπίζει τους ψηφοφόρους και είναι ελκυστική η "εικόνα" του "προϊόντος" που πλασάρει. Η κοινωνική καταξίωση, για την αστική πολιτική έχει την μορφή της επιτυχημένης επαγγελματίας και της "σύγχρονης γυναίκας", στην συγκεκριμένη περίπτωση. Και πρέπει να παραδεχθούμε ότι ήταν έξυπνη και υποθέτουμε αποτελεσματική αυτή η επιλογή του Τσίπρα να μην επιλέξει γ' αυτό το πόστο ένα πρόσωπο του κομματικού σωλήνα. (Εδώ μπαίνει ένα άλλο μεγάλο θέμα που έχει να κάνει με την πολιτική ωριμότητα του ελληνικού λαού, αλλά μ' αυτό θα ασχοληθούμε σε άλλη ανάρτησή μας).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου