Το
«Σχέδιο Προώθησης της Κατανάλωσης Φρούτων στα Σχολεία» θα εφαρμοστεί από τον
Μάρτιο έως και τον Ιούνιο στα δημόσια και ιδιωτικά Δημοτικά Σχολεία των
Περιφερειών : Ηπείρου (Δ/νσεις Π.Ε. : Άρτας, Ιωαννίνων, Θεσπρωτίας, Πρέβεζας),
Θεσσαλίας (Δ/νσεις Π.Ε Καρδίτσας, Λάρισας, Μαγνησίας, Τρικάλων), Ανατολ.
Μακεδονίας και Θράκης (Δ/νσεις Π.Ε.: Δράμας, Έβρου, Καβάλας, Ξάνθης, Ροδόπης),
Δυτ. Μακεδονίας (Δ/νσεις Π.Ε. Γρεβενών,
Καστοριάς, Κοζάνης, Φλώρινας),
Βορείου Αιγαίου (Δ/νσεις Π.Ε. : Λέσβου, Σάμου, Χίου), Δυτικής Ελλάδας (Δ/νσεις Π.Ε.: Αιτωλ/νίας, Αχαΐας, Ηλείας), Ιονίων Νήσων (Δ/νσεις Π.Ε. Ζακύνθου, Κέρκυρας, Κεφ/νίας, Λευκάδας), Κρήτης (Δ/νσεις Π.Ε.: Ηρακλείου, Λασιθίου Ρεθύμνης, Χανίων), Νοτίου Αιγαίου (Δ/νσεις Π.Ε. : Δωδεκανήσου, Κυκλάδων), 3 Πελοποννήσου (Δ/νσεις Π.Ε. : Αργολίδας, Αρκαδίας, Μεσσηνίας, Κορινθίας, Λακωνίας) και στις Περιφερειακές Ενότητες: Κιλκίς, Πέλλας, Ημαθίας, Πιερίας, Σερρών, Χαλκιδικής, Βοιωτίας, Ευβοίας, Ευρυτανίας, Φθιώτιδας και Φωκίδας.
Σχολεία ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΠΕ ΚΟΖΑΝΗΣ 78 σχ. μονάδες 9.395 μαθητές
ΠΕ ΓΡΕΒΕΝΩΝ 15 σχ. μονάδεςε 1.548 μαθητές
ΠΕ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ 31σχ. μονάδες 2.709 μαθητές
ΠΕ ΦΛΩΡΙΝΑΣ 46 σχ. μονάδες 3.274μαθητές
Αρμόδια Στελέχη Εκπαίδευσης για την υλοποίηση του Σχεδίου
Το «Σχέδιο Προώθησης της Κατανάλωσης Φρούτων στα Σχολεία» θα υλοποιηθεί με ευθύνη των οικείων Περιφερειακών Διευθυντών Εκπ/σης, των Προϊσταμένων Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Π.Ε., των Διευθυντών Π.Ε., των αρμοδίων Σχολικών Συμβούλων Δημ. Εκπ/σης, των Διευθυντών και του διδακτικού προσωπικού των Δημοτικών Σχολείων.
Ειδικότερα :
α) Οι Περιφερειακοί Δ/ντες Εκπ/σης εποπτεύουν και παρακολουθούν την υλοποίηση του Σχεδίου, αναφέρουν τυχόν προβλήματα που αφορούν στην ποιότητα των προϊόντων στις κατά τόπους αρμόδιες επιτροπές ποιοτικού ελέγχου του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και συστήνουν τις δύο (2) τριμελείς επιτροπές της οικείας Περιφερειακής Δ/νσης Εκπ/σης, αναφορικά με τους διαγωνισμούς του άρθρου 5 (συνοδευτικά μέτρα).
β) Οι Προϊστάμενοι Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Π.Ε. συμμετέχουν στις δύο (2) τριμελείς επιτροπές της οικείας Περιφερειακής Δ/νσης Εκπ/σης, αναφορικά με τους διαγωνισμούς του άρθρου 5 (συνοδευτικά μέτρα).
γ) Οι Διευθυντές Π.Ε. εποπτεύουν και παρακολουθούν την υλοποίηση του Σχεδίου στα σχολεία περιοχής ευθύνης τους και συστήνουν μία (1) τριμελή επιτροπή στην οικεία Δ/νση Π.Ε., αποτελούμενη από δύο (2) εκπαιδευτικούς ΠΕ 70 και έναν (1) εκπαιδευτικό ΠΕ 08, αναφορικά με τους διαγωνισμούς του άρθρου 5 (συνοδευτικά μέτρα).
δ)Οι Σχολικοί Σύμβουλοι Δημ. Εκπ/σης έχουν την ευθύνη του εκπαιδευτικού σχεδιασμού της ενημέρωσης των εκπαιδευτικών περιοχής ευθύνης τους, προκειμένου, στο πλαίσιο έξι (6) διδακτικών ωρών της Ευέλικτης Ζώνης, να υλοποιηθεί πρόγραμμα υγιεινής διατροφής, αναφορικά με το άρθρο 2 -Στόχοι του Προγράμματος και να πραγματοποιηθούν οι διαγωνισμοί του άρθρου 5. Επιπλέον, αυτοί οι οποίοι θα οριστούν από τον οικείο Περιφερειακό Δ/ντή Εκπ/σης συμμετέχουν στις δύο (2) τριμελείς επιτροπές της οικείας Περιφερειακής Δ/νσης Εκπ/σης. 4
ε) Οι Διευθυντές των Δημοτικών Σχολείων : 1) σε ειδική συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων εισηγούνται τα μέλη δύο (2) τριμελών επιτροπών, ως ακολούθως :
1α) Πρώτη τριμελής επιτροπή, αποτελούμενη από τρεις (3) εκπαιδευτικούς, η οποία θα επιλέξει την καλύτερη αφίσα και το καλύτερο γραπτό, σύμφωνα με το άρθρο 5, στην οποία, εφόσον υπάρχει εκπαιδευτικός Π.Ε. 08, συμμετέχει υποχρεωτικά.
1β) Δεύτερη τριμελής επιτροπή, στην οποία οι ίδιοι προεδρεύουν υποχρεωτικά, που θα είναι υπεύθυνη για την παραλαβή των προϊόντων.
2)Συμπληρώνουν και υπογράφουν το «Πρωτόκολλο παράδοσης - παραλαβής οπωροκηπευτικών στο Δημοτικό Σχολείο» (Υπόδειγμα 1), το οποίο αφού συμπληρώσουν εις τριπλούν, αποστέλλουν ένα (1) αντίγραφο στον Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε , ένα (1) παραδίδουν στον εκπρόσωπο του φορέα εκτέλεσης και ένα (1) διατηρούν στο αρχείο του σχολείου τους.
3)Τηρούν το «Δελτίο παραλαβής και διανομής του προϊόντος» (Υπόδειγμα 2), το οποίο αφού συμπληρώσουν εις τριπλούν, αποστέλλουν ένα (1) αντίγραφο στον Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε, ένα (1) παραδίδουν στον εκπρόσωπο του φορέα εκτέλεσης και ένα (1) διατηρούν στο αρχείο του σχολείου τους.
4)Συμπληρώνουν και υπογράφουν το «Δελτίο παραλαβής και διανομής επικοινωνιακών μέτρων» (Υπόδειγμα 3), το οποίο αφού συμπληρώσουν εις τριπλούν, αποστέλλουν ένα (1) αντίγραφο στη Δ/νση ΠΑΠ Δενδροκηπευτικής, ένα (1) παραδίδουν στον εκπρόσωπο του φορέα εκτέλεσης και ένα (1) διατηρούν στο αρχείο του σχολείου τους.
στ) Ο Σύλλογος διδασκόντων :
1) στην ειδική συνεδρίαση ορίζει τους εκπαιδευτικούς της πρώτης τριμελούς επιτροπής, η οποία θα επιλέξει την καλύτερη αφίσα και το καλύτερο γραπτό, σύμφωνα με το άρθρο 5.
2)ορίζει τους εκπαιδευτικούς της δεύτερης τριμελούς επιτροπής, η οποία με πρόεδρο το Δ/ντή της σχολικής μονάδας παραλαμβάνει το τελικό προϊόν από τον εκπρόσωπο του φορέα εκτέλεσης, το διανέμει μαζί με τα επικοινωνιακά μέτρα στην ομάδα-στόχο και μεριμνά για την ανάρτηση της συνοδευτικής αφίσας σε εμφανές σημείο του σχολείου.
Καστοριάς, Κοζάνης, Φλώρινας),
Βορείου Αιγαίου (Δ/νσεις Π.Ε. : Λέσβου, Σάμου, Χίου), Δυτικής Ελλάδας (Δ/νσεις Π.Ε.: Αιτωλ/νίας, Αχαΐας, Ηλείας), Ιονίων Νήσων (Δ/νσεις Π.Ε. Ζακύνθου, Κέρκυρας, Κεφ/νίας, Λευκάδας), Κρήτης (Δ/νσεις Π.Ε.: Ηρακλείου, Λασιθίου Ρεθύμνης, Χανίων), Νοτίου Αιγαίου (Δ/νσεις Π.Ε. : Δωδεκανήσου, Κυκλάδων), 3 Πελοποννήσου (Δ/νσεις Π.Ε. : Αργολίδας, Αρκαδίας, Μεσσηνίας, Κορινθίας, Λακωνίας) και στις Περιφερειακές Ενότητες: Κιλκίς, Πέλλας, Ημαθίας, Πιερίας, Σερρών, Χαλκιδικής, Βοιωτίας, Ευβοίας, Ευρυτανίας, Φθιώτιδας και Φωκίδας.
Σχολεία ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΠΕ ΚΟΖΑΝΗΣ 78 σχ. μονάδες 9.395 μαθητές
ΠΕ ΓΡΕΒΕΝΩΝ 15 σχ. μονάδεςε 1.548 μαθητές
ΠΕ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ 31σχ. μονάδες 2.709 μαθητές
ΠΕ ΦΛΩΡΙΝΑΣ 46 σχ. μονάδες 3.274μαθητές
Αρμόδια Στελέχη Εκπαίδευσης για την υλοποίηση του Σχεδίου
Το «Σχέδιο Προώθησης της Κατανάλωσης Φρούτων στα Σχολεία» θα υλοποιηθεί με ευθύνη των οικείων Περιφερειακών Διευθυντών Εκπ/σης, των Προϊσταμένων Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Π.Ε., των Διευθυντών Π.Ε., των αρμοδίων Σχολικών Συμβούλων Δημ. Εκπ/σης, των Διευθυντών και του διδακτικού προσωπικού των Δημοτικών Σχολείων.
Ειδικότερα :
α) Οι Περιφερειακοί Δ/ντες Εκπ/σης εποπτεύουν και παρακολουθούν την υλοποίηση του Σχεδίου, αναφέρουν τυχόν προβλήματα που αφορούν στην ποιότητα των προϊόντων στις κατά τόπους αρμόδιες επιτροπές ποιοτικού ελέγχου του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και συστήνουν τις δύο (2) τριμελείς επιτροπές της οικείας Περιφερειακής Δ/νσης Εκπ/σης, αναφορικά με τους διαγωνισμούς του άρθρου 5 (συνοδευτικά μέτρα).
β) Οι Προϊστάμενοι Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Π.Ε. συμμετέχουν στις δύο (2) τριμελείς επιτροπές της οικείας Περιφερειακής Δ/νσης Εκπ/σης, αναφορικά με τους διαγωνισμούς του άρθρου 5 (συνοδευτικά μέτρα).
γ) Οι Διευθυντές Π.Ε. εποπτεύουν και παρακολουθούν την υλοποίηση του Σχεδίου στα σχολεία περιοχής ευθύνης τους και συστήνουν μία (1) τριμελή επιτροπή στην οικεία Δ/νση Π.Ε., αποτελούμενη από δύο (2) εκπαιδευτικούς ΠΕ 70 και έναν (1) εκπαιδευτικό ΠΕ 08, αναφορικά με τους διαγωνισμούς του άρθρου 5 (συνοδευτικά μέτρα).
δ)Οι Σχολικοί Σύμβουλοι Δημ. Εκπ/σης έχουν την ευθύνη του εκπαιδευτικού σχεδιασμού της ενημέρωσης των εκπαιδευτικών περιοχής ευθύνης τους, προκειμένου, στο πλαίσιο έξι (6) διδακτικών ωρών της Ευέλικτης Ζώνης, να υλοποιηθεί πρόγραμμα υγιεινής διατροφής, αναφορικά με το άρθρο 2 -Στόχοι του Προγράμματος και να πραγματοποιηθούν οι διαγωνισμοί του άρθρου 5. Επιπλέον, αυτοί οι οποίοι θα οριστούν από τον οικείο Περιφερειακό Δ/ντή Εκπ/σης συμμετέχουν στις δύο (2) τριμελείς επιτροπές της οικείας Περιφερειακής Δ/νσης Εκπ/σης. 4
ε) Οι Διευθυντές των Δημοτικών Σχολείων : 1) σε ειδική συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων εισηγούνται τα μέλη δύο (2) τριμελών επιτροπών, ως ακολούθως :
1α) Πρώτη τριμελής επιτροπή, αποτελούμενη από τρεις (3) εκπαιδευτικούς, η οποία θα επιλέξει την καλύτερη αφίσα και το καλύτερο γραπτό, σύμφωνα με το άρθρο 5, στην οποία, εφόσον υπάρχει εκπαιδευτικός Π.Ε. 08, συμμετέχει υποχρεωτικά.
1β) Δεύτερη τριμελής επιτροπή, στην οποία οι ίδιοι προεδρεύουν υποχρεωτικά, που θα είναι υπεύθυνη για την παραλαβή των προϊόντων.
2)Συμπληρώνουν και υπογράφουν το «Πρωτόκολλο παράδοσης - παραλαβής οπωροκηπευτικών στο Δημοτικό Σχολείο» (Υπόδειγμα 1), το οποίο αφού συμπληρώσουν εις τριπλούν, αποστέλλουν ένα (1) αντίγραφο στον Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε , ένα (1) παραδίδουν στον εκπρόσωπο του φορέα εκτέλεσης και ένα (1) διατηρούν στο αρχείο του σχολείου τους.
3)Τηρούν το «Δελτίο παραλαβής και διανομής του προϊόντος» (Υπόδειγμα 2), το οποίο αφού συμπληρώσουν εις τριπλούν, αποστέλλουν ένα (1) αντίγραφο στον Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε, ένα (1) παραδίδουν στον εκπρόσωπο του φορέα εκτέλεσης και ένα (1) διατηρούν στο αρχείο του σχολείου τους.
4)Συμπληρώνουν και υπογράφουν το «Δελτίο παραλαβής και διανομής επικοινωνιακών μέτρων» (Υπόδειγμα 3), το οποίο αφού συμπληρώσουν εις τριπλούν, αποστέλλουν ένα (1) αντίγραφο στη Δ/νση ΠΑΠ Δενδροκηπευτικής, ένα (1) παραδίδουν στον εκπρόσωπο του φορέα εκτέλεσης και ένα (1) διατηρούν στο αρχείο του σχολείου τους.
στ) Ο Σύλλογος διδασκόντων :
1) στην ειδική συνεδρίαση ορίζει τους εκπαιδευτικούς της πρώτης τριμελούς επιτροπής, η οποία θα επιλέξει την καλύτερη αφίσα και το καλύτερο γραπτό, σύμφωνα με το άρθρο 5.
2)ορίζει τους εκπαιδευτικούς της δεύτερης τριμελούς επιτροπής, η οποία με πρόεδρο το Δ/ντή της σχολικής μονάδας παραλαμβάνει το τελικό προϊόν από τον εκπρόσωπο του φορέα εκτέλεσης, το διανέμει μαζί με τα επικοινωνιακά μέτρα στην ομάδα-στόχο και μεριμνά για την ανάρτηση της συνοδευτικής αφίσας σε εμφανές σημείο του σχολείου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου