Αναστάτωση έχει προκληθεί στους καταναλωτές έπειτα από δημοσίευμα των Financial Times το οποίο αφορά τα προϊόντα της γνωστής εταιρείας τροφίμων Nestlé.
Συγκεκριμένα η έκθεση την οποία επικαλούνται οι Financial Times κυκλοφόρησε μεταξύ των ανώτερων στελεχών της εταιρείας και στο περιεχόμενό της αναφέρεται πως «μόνο το 37% των τροφίμων και ποτών που διαθέτει η Nestle, εξαιρουμένων των τροφών για κατοικίδια και των προϊόντων εξειδικευμένης ιατρικής διατροφής, επιτυγχάνουν βαθμολογία πάνω από 3,5 με βάση το σύστημα αξιολόγησης προϊόντων της Αυστραλίας».
To επίμαχο δημοσίευμα
Επισημαίνεται πως το συγκεκριμένο σύστημα αξιολόγησης, πάντα σύμφωνα με τους FT, βαθμολογεί πόσο υγιεινά είναι τα τρόφιμα σε κλίμακα πέντε αστέρων και χρησιμοποιείται σε έρευνες διεθνών ομάδων και ιδρυμάτων.
Όσον αφορά στα υπόλοιπα τρόφιμα και ποτά, περίπου το 70% των προϊόντων διατροφής της γνωστής εταιρείας δεν κατάφεραν να φτάσουν αυτή τη βαθμολογία, μαζί με το 96% των ποτών -εξαιρουμένου του «καθαρού» καφέ- και το 99% των προϊόντων ζαχαροπλαστικής και παγωτού. Το 82% των νερών και το 60% των γαλακτοκομικών συγκέντρωσαν καλύτερη βαθμολογία.
Σημειώνεται πως η Nestlé, η οποία εμπορεύεται, μεταξύ άλλων, μάρκες τροφίμων και ποτών όπως οι KitKat, Maggi και Nescafé, περιγράφει το όριο των 3,5 αστέρων ως το «αναγνωρισμένο ορόσημο για την υγεία».
«Έχουμε πραγματοποιήσει σημαντικές βελτιώσεις στα προϊόντα μας, αλλά το χαρτοφυλάκιό μας εξακολουθεί να έχει χαμηλές επιδόσεις έναντι των εξωτερικών ορισμών της υγείας, σε ένα τοπίο όπου η ρυθμιστική πίεση και οι απαιτήσεις των καταναλωτών βρίσκονται στα ύψη» αναφέρεται μεταξύ άλλων στην παρουσίαση.
Σύμφωνα με το Reuters, η αποκάλυψη κινητοποίησε την εταιρεία, η οποία εξετάζει νέα στρατηγική για τη διατροφή και την υγεία μετά το θέμα που έθεσαν οι Financial Times.
«Εστιάζουμε πρώτα στο τμήμα του χαρτοφυλακίου τροφίμων και ποτών που μπορεί να μετρηθεί χρησιμοποιώντας εξωτερικά συστήματα ανάλυσης των θρεπτικών συστατικών» δηλώνει στέλεχος της εταιρείας. Επίσης τα στελέχη της Nestlé εξετάζουν τις νέες δεσμεύσεις που πρέπει να αναλάβουν για τη διατροφή και σκοπεύουν να αποκαλύψουν τα σχέδιά τους αργότερα μέσα στο έτος.
«Τα τελευταία χρόνια, έχουμε λανσάρει χιλιάδες προϊόντα για παιδιά και οικογένειες που ανταποκρίνονται στα εξωτερικά κριτήρια διατροφής. Έχουμε επίσης διανείμει δισεκατομμύρια δόσεις μικροθρεπτικών συστατικών μέσω των προσιτών και θρεπτικών προϊόντων μας. Πιστεύουμε ότι υγιεινή διατροφή σημαίνει ισορροπία μεταξύ ευεξίας και απόλαυσης. Αυτό περιλαμβάνει και την κατανάλωση επιδορπίων, αλλά με μέτρο. Ο σκοπός μας δεν έχει αλλάξει και είναι ξεκάθαρος: θα συνεχίσουμε να κάνουμε τα προϊόντα μας πιο νόστιμα και πιο υγιεινά» αναφέρεται επίσης στην απάντηση της εταιρείας στο δημοσίευμα των FT.
Η είδηση αυτή βλέπει το φως της δημοσιότητας την ώρα που οι εταιρείες που παράγουν τρόφιμα αντιμετωπίζουν μια κινητοποίηση σε παγκόσμιο επίπεδο που έχει στόχο την καταπολέμηση της παχυσαρκίας και την προώθηση της υγιεινής διατροφής.
Πηγές: Financial Times, Reuters
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου