Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013

ΜΗΝ ΦΩΝΑΖΕΤΕ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ , ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΣΟΥ ΜΟΙΑΖΩ.

Ακούω , διαβάζω και εν τέλει δεν καταλαβαίνω πόση ψευτιά και υποκρισία χωράει σε εμάς έναν λαό που κάποτε δώσαμε πολιτισμό .
“Οι μπάτσοι , τα σωσίβια του συστήματος , αυτοί που στηρίζουν τους πλούσιους τους άρπαγες του πολιτισμού μας “.
Ποιοί εμείς οι αστυνομικοί ; ( μπάτσοι )
 Εμείς είμαστε αυτοί που είτε είμαστε στην υπηρεσία των ΜΑΤ είτε όχι ,είμαστε αυτά τα γουρούνια που θα πρέπει να ξεπληρώσουμε αυτήν την αγάπη μας με αίμα, γι' αυτόν που εχτές μας έβριζε, μας πέταγε σκουπίδια, για τον φυλακισμένο που δεν πρέπει να τον λιντσάρουν, για τον ανήμπορο που πρέπει να δώσουμε νομικές συμβουλές,- εν γνώση μας κατά παράβαση καθήκοντος - γιατί δεν έχουν όλοι το χρήμα του πλούσιου δικηγόρου.
Εμείς,
οι Χρυσαυγίτες του κ Δένδια , οι ρατσιστές , που
ενοχοποιούμαστε και από τους δασκάλους των παιδιών μας ( προσκείμενοι οι πιο πολλοί σε Κ.Κ.Ε και ΣΥΡΙΖΑ ) οι δυνάστες σας , για τους πιο πολλούς με παρακαταθήκες ενός παιχνιδιού αυτού του Πολυτεχνείου , μην τολμώντας να πάμε σε εκδηλώσεις με τα παιδιά μας γιατί πρέπει να τους πούμε την αλήθεια .

Ποιά είναι η αλήθεια , αυτήν που θέλει ο κάθε ένας από εμάς ή από εσάς ;

Εγώ θα σας απαντήσω από την δική μου σκοπιά .
Είμαι ο αστυνομικός που εσύ ζητάς με την ψήφο σου , αυτός που με ότι από την λογική μου περισσεύει βοηθάω όπως μπορώ, έχοντας διαπρέψει στα οικονομικά και στα 15 έτη υπηρεσίας μου καλούμε να ζήσω εγώ και η οικογένειά μου με το υπέρογκο ποσό των 860 ευρώ , σε μια πόλη ξένη δίχως τα συγγενικά μου πρόσωπα δίπλα μου .

Αυτά που κατά καιρούς γράφετε και λέτε τα διαβάζουν αστυνομικοί που είναι και σε μάχιμη υπηρεσία .
Και δεν υπάρχει ένας από αυτούς που να μην έχει κινδυνέψει έστω και μια φορά .

Θα σας διηγηθώ ένα περιστατικό έχοντας σκοπό να παραλείψω ονόματα τοποθεσίες :

Τις 02:45 καλούμαστε από το κέντρο μας να μεταβούμε σε νυχτερινό μπάρ όπου εντός του είναι άτομο υπό τη επήρεια ναρκωτικών και αλκοόλ ( ένας από τους πιο επικινδύνους συνδυασμούς ) το οποίο απειλεί θαμώνες με σπασμένο μπουκάλι και μαχαίρι .
Στο σημείο όταν μεταβήκαμε οι πιο πολλοί πελάτες ήταν πίσω από το μπαρ ή στριμωγμένοι από τον φόβο τους με την πλάτη στον τοίχο .

Κακήν κακώς καταφέραμε με τον συνεργάτη μου να συλλάβουμε το άτομο. το οποίο πληγώθηκε κατά την συμπλοκή στην διάρκεια της σύλληψης του αλλά πληγωθήκαμε και εμείς .

Αυτό που κάναμε αμέσως είναι να μεταφέρουμε πρώτα το άτομο σε νοσοκομείο που διανυκτέρευε να του παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες και μετά να τον μεταφέρουμε στην υπηρεσία μας .

Στο νοσοκομείο η προϊσταμένη των έκτακτων περιστατικών μας αποκάλυψε ότι ο συλληφθείς ήταν οροθετικός και έπρεπε να κάνουμε και εμείς αιματολογικές εξετάσεις .

Με άγχος και ψυχολογικά στρεσαρισμένοι ζούσαμε την πραγματικότητα και εγώ και ο συνάδελφός μου πάνω από τρείς μήνες μέχρι να βγούνε οι τελικές εξετάσεις .
Έως τότε όμως δεν κοιμόμουν στο κρεβάτι με την γυναίκα μου και φοβόμουν ακόμη και να αγκαλιάσω τα παιδιά μου .

Να ρωτήσω κι εγώ τον κάθε έναν από εσάς , που ανθρώπινα κλάψατε κάποιοι για τα νέα μας παιδιά , που έχασαν την ζωή τους στον βωμό του καθήκοντος :

Πόσοι από εσάς θα πηγαίνατε σε ξένο τόπο για να ζήσετε μια τετραμελή οικογένεια με 860 ευρώ και να σας βρίζουν νυχθημερόν ;

Αυτό όμως που μας κρατά σε αυτήν την υπηρεσία είναι η αληθινή αγάπη που βλέπω στα πρόσωπα κάποιων πολιτών .

Μην φωνάζετε οι υπόλοιποι γιατί ναι είμαι αστυνομικός , αλλά γιατί ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΣΟΥ ΜΟΙΑΖΩ.

Θα σας παρακαλέσω όταν πάτε να ξαναψηφίσετε να σκεφτείτε τι Αστυνομία θέλετε εσείς που μου στερήσατε την Ελληνική σημαία από την στολή μου με την ψήφο σας .


ΕΝΑΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ



Δεν υπάρχουν σχόλια: