Τρίτη 7 Ιουνίου 2016

ΒΑΒΕΛ: ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΛΑΦΡΟΤΗΤΑΣ

  • Η σοκαριστική εμφάνιση του Πάνου Καμμένου
    Κάτι έχει αλλάξει στην ψυχοσύνθεση του υπουργού Εθνικής Αμυνας. Λες και δεν είναι πλέον ο ίδιος αλλά κάποιος που έχει πάρει τη θέση του. Και η εμφάνισή του στην άσκηση «Καταιγίς ’16» (σ.σ.: προσοχή! Οχι «Καταιγίδα». «Καταιγίς») το επιβεβαιώνει.
    Διότι όλοι είδαν τον Πάνο Καμμένο επιβαίνοντα στην φρεγάτα «Σαλαμίς» ντυμένο με πολιτικά! Ποιός; Εκείνος που δεν έχανε ευκαιρία να φορέσει την αγαπημένη του στολή παραλλαγής και να ποζάρει με ένα υπερφούσκωμα υπερηφάνειας δίπλα στους αξιωματικούς, τώρα εμφανίστηκε σαν παραθεριστής! Με άσπρο παντελόνι και μπλε πουκάμισο. Απλώς! Χωρίς ούτε ένα γαλόνι ραμμένο,
    στο μανίκι. Και το ερώτημα που προκύπτει είναι προφανές: πώς άντεξε;
    Υπάρχει μια πιθανότητα να φταίνε γι’ αυτή την ριζική εξωτερική (σ.σ.: αλλά προφανώς και εσωτερική) αποστασιοποίησή του από τον «καρναβαλισμό» οι αντιδράσεις (σ.σ.: δηλαδή το ανελέητο τρολάρισμα) που δημιούργησε η τελευταία του φωτογράφιση στο γραφείο του με τη στολή κομάντο; Αυτές τον οδήγησαν να αντιληφθεί το γελοίον του πράγματος; Αντέδρασαν οι απόστρατοι ψηφοφόροι που του έχουν απομείνει; Ή μήπως απλώς «χόρτασε» επιχειρησιακή μεταμφίεση και πλέον έκανε στροφή στην καριέρα του επιλέγοντας ένα πιο μίνιμαλ «ρεπερτόριο»;
    Οπως και να ‘χει, όσοι προσέβλεπαν στην επόμενη μεταμφίεση του Πάνου Καμμένου που προσέφερε μια νότα ευθυμίας στην ζοφερή ατμόσφαιρα της κρίσης, τον περιμένουν με αγωνία να ξαναγίνει ο παλιός του εαυτός.
  • Ο Πίτερ Σπίγκελ δεν έχει καταλάβει τίποτα...
    • Screenshot 2016-06-07 08.41.45
    Οσο κι αν ισχυρίζεται ότι γνωρίζει εκ βαθέων τα ελληνικά πράγματα και την ιστορία της ελληνικής κρίσης λόγω της θέσης του ως επικεφαλής του γραφείου των Financial Times στις Βρυξέλλες, στην πραγματικότητα δεν θα μπορέσει ποτέ να απελευθερώσει τον εαυτό του και να αντιμετωπίσει με ανοιχτό μυαλό τα γεγονότα. Διότι αν δεν έχει καταλάβει ακόμα πώς λειτουργεί ο εγκέφαλος ενός έλληνα πολιτικού, όσα Masters κι αν πάρει στην Ευρωπαϊκή Πολιτική θα χάνει πάντα ένα μεγάλο κομμάτι του παζλ.
    Τελευταίο παράδειγμα; Η αντίδρασή του στην ομιλία του πρωθυπουργού που ο δημοσιογράφος παρακολουθούσε μέσω twitter καθώς οι άνθρωποι του Αλέξη Τσίπρα ανέβαζαν κάθε τόσο τις φράσεις κλειδιά του λόγου του. Εκεί, κάποια στιγμή, όταν στα social media ανέβηκε η φράση του Αλέξη Τσίπρα «Οι Έλληνες πλοιοκτήτες χαρακτηρίζονται από εξωστρέφεια, διορατικότητα και καινοτομία στις επενδύσεις και στον τρόπο λήψης αποφάσεων» ο Πήτερ Σπίγκελ δαν άντεξε και σχολίασε: «Ποιος χειρίζεται αυτόν τον λογαριασμό στο Twitter και τι έκανες στον Αλέξη Τσίπρα;». Εννοώντας προφανώς ότι δεν αναγνωρίζει τον Αλέξη Τσίπρα που έλεγε παλιότερα για το κυνήγι του πλούτου στο εξωτερικό και για την φορολόγηση των εφοπλιστών.
    Με άλλα λόγια, ακόμα δεν έχει καταλάβει ότι οι έλληνες πολιτικοί είναι πολλαπλές προσωπικότητες. Οτι δηλαδή άλλα αναγκάζονται να πουν στους «πελάτες» τους στο εσωτερικό για να τους παραμυθιάσουν (σ.σ.: αφού τους θεωρούν «ανήλικα» που μόνο μέσω παραμυθιών με δράκους και ήρωες πείθονται» και άλλα λένε στο εξωτερικό. Ελπίζοντας ότι οι μεν δεν θα συγκρίνουν αυτά που άκουσαν με τους δε. Ή καλύτερα ελπίζοντας ότι κανείς δεν δίνει σημασία.
    Και εντάξει, πες ότι ο Πίτερ Σπίγκελ επιμένει να ακούει τους πολιτικούς λόγους και να τους παίρνει στα σοβαρά. Δεν βλέπει ότι κανένα ελληνικό μέσο δεν σχολίασε την αντίφαση; Δεν καταλαβαίνει ότι πλέον κανείς παίρνει τα λεγόμενα του Αλέξη Τσίπρα τοις μετρητοίς;
    Στο κάτω-κάτω και μόνο το γεγονός ότι ο Πρωθυπουργός άργησε μια ώρα (σ.σ.: όπως το συνηθίζει) δεν ήταν αρκετό για να τον πείσει ότι πρόκειται για το ίδιο πρόσωπο;
  • Ο Γιάνης Βαρουφάκης σε κρίση ρομαντισμού
    • Screenshot 2016-06-07 08.33.46
    Δεν ταιριάζει πολύ στο εναλλακτικό του προφίλ να ανεβάζει φωτογραφίες από ηλιοβασιλέματα και αντανακλάσεις του ήλιου πάνω στα νερά της θάλασσας, αλλά μάλλον πρέπει να δικαιολογηθεί λόγω της κούρασης των τελευταίων μηνών.
    Ετσι κατά τη διάρκεια του διήμερου που πέρασε στην Αίγινα με την Δανάη Στράτου ο Yanis ενεργοποίησε ξανά τον λογαριασμό του στο instagram (σ.σ.: το twitter το φυλάει για τις μάχες) αναρτώντας ένα ηλιοβασίλεμα με το σχόλιο «Αίγινα τώρα. Χωρίς φίλτρο ή επεξεργασία. Καθαρή ομορφιά». Το ανησυχητικό είναι βέβαια ότι αυτό το προφίλ του Γιάνη Βαρουφάκη (σ.σ.: το ρομαντικό δηλαδή) δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλές, αφού μπόρεσε να μαζέψει μόλις 437 likes. Πολύ μακριά δηλαδή από τις προδιαγραφές του.
    • Ο Καρανίκας δηλώνει (και αυτός) «στοχοποιημένος»
      • Ο «αντίλογος» Καρανίκα στην εκπομπή «Αποκαλυπτικά» του Σαββάτου
        Ο «αντίλογος» Καρανίκα στην εκπομπή «Αποκαλυπτικά» του Σαββάτου
      Karan_targetΕνας σύμβουλος Στρατηγικού Σχεδιασμού πρέπει να
      γνωρίζει δύο πράγματα: πότε να μιλήσει και κυρίως ΠΟΥ να μιλήσει. Ως τέτοιος λοιπόν ο Νίκος Καρανίκας, ο άνθρωπος που δηλώνει ότι «η καριέρα είναι χολέρα» και θέλει να βλέπει τον εαυτό του ως αντισυσημικό και αντισυμβατικό (σ.σ.: μέχρι το σύστημα να του προτείνει μια θέση 1.200 ευρώ, οπότε το υπηρετεί πιστά) επέλεξε να «σπάσει τη σιωπή του» (σ.σ.: που λένε και στις αγαπημένες του εκπομπές) για να θέσει τον εαυτό του στον ρόλο του «στοχοποιημένου». Και το έκανε την κατάλληλη στιγμή, όταν είχε δίκιο. Και στην κατάλληλη εκπομπή. Το «Αποκαλυπτικά» του Μένιου Φουρθιώτη στο «Epsilon». Ανάμεσα σε ένα ρεπορτάζ για την Σταματίνα Τσιμτσιλή και σε μια εκ βαθέων εξομολόγηση του κληρικού που ονομάζεται «Ιλαρίων» και καταγγέλλεται από την Εκκλησία.
      Ο παρουσιαστής της εκπομπής Μένιος Φουρθιώτης μετέφερε χωρίς ούτε ηχητικό ούτε εικόνα την συζήτηση που είχε με τον πρωθυπουργικό σύμβουλο. Ο οποίος αναφέρθηκε στην «είδηση» που κυκλοφορούσε τις τελευταίες ημέρες (σ.σ.: μαζί με ένα έγγραφο της «Διαύγειας») σύμφωνα με την οποία υποτίθεται ότι έχει λάβει 10.800 ευρώ υπερωρίες.
      Ο Νίκος Καρανίκας εξήγησε ότι ο αριθμός αυτός αφορά στις συνολικές υπερωρίες της Γραμματείας του Πρωθυπουργού και πρόκειται για απολαβές ενός τετραμήνου. Και κατέληξε: «Είναι σαφές ότι με έχουν στοχοποιήσει».
      Πρόκειται για σημαντική αναβάθμιση, καθώς η ατάκα «είμαι στοχοποιημένος» έχει χρησιμοποιηθεί τον τελευταίο καιρό από μια μεγάλη γκάμα προσωπικοτήτων της δημόσιας ζωής. Μια γκάμα που εκτείνεται από τον υπόκοσμο μέχρι τους «καλλιτέχνες» της πολιτικής «τιποτολογίας» και τους εκπροσώπους της ελαφράς ψυχαγωγίας. Γενικά το «με έχουν στοχοποιήσει» στην σύγχρονη ελαφρά κοινωνική ανταλλαγή δηλώσεων είναι συνώνυμο του «δικαιούμαι να βρίσκομαι στο απυρόβλητο αλλά κάποιοι κακοί επιμένουν να μου θυμίζουν τις βλακείες μου. Κάτι σαν το παλιό καλό «με πολεμάνε τα συμφέροντα».
      Πέρα λοιπόν από το προφανές (σ.σ.: ότι ο αγώνας ενάντια στον «Καρανικισμό» σαν φιλοσοφία ζωής δεν χρειάζεται υπερβολές και ανακρίβειες – λες και δεν υπάρχουν αρκετά να του προσάψει κανείς…) ο Νίκος Καρανίκας συνοψίζει για άλλη μια φορά την Συριζαϊκή φιλοσφία ζωής. Σύμφωνα με την οποία ο καθένας δικαιούται να διαδίδει ψέμματα για θεραπείες μέσω κάνναβης, δικαιούται να επιτίθεται στους πάντες και δικαιούται να στοχοποιεί οποιονδήποτε, αλλά αν δεχθεί αυτός κάποια απάντηση ή έστω μια κριτική (σ.σ.: όπως ας πούμε πώς διατείνεται ότι είναι καθηγητής όταν γράφει «των ειδήμων…») τότε «στοχοποιείται» από τους εχθρούς. Γιατί κανονικά η αντισυμβατικότητά του θα έπρεπε να τον δικαιώνει αυτομάτων. Και να τον τοποθετεί στο απυρόβλητο…
    • Ο Μίκης πήρε το Καλάσνικόφ του...

    • mikis_kalasΑκούγοντας κάποιος τον Μίκη Θεοδωράκη να λέει κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης προς τιμήν του στα Χανιά ότι «λυπάται που δεν μπορεί να περπατήσει και να πάρει ένα Καλάσνικοφ να κατέβει στις πλατείες» έχει δύο επιλογές: ή να γελάσει (σ.σ.: εξάλλου σε αυτή την ηλικία πολύ συχνά τα όρια μεταξύ παραληρήματος και πραγματικότητας είναι δυσδιάκριτα) είτε να ανησυχήσει. Κυρίως επειδή αυτήν ακριβώς τη δήλωση δεν την ακολούθησε αμηχανία αλλά ένα ενθουσιώδες χειροκρότημα. Που σημαίνει ότι το είδος του φιλήσυχου ανθρώπου που πηγαίνει σε τέτοιου είδους τελετές δεν έχει κανένα πρόβλημα να ζωστεί ένα αυτόματο και να αρχίσει να πυροβολεί αδιακρίτως, όποιον νομίζει ότι του φταίει.
      Βέβαια η δήλωση αυτή έγινε στην Κρήτη. Οπου – ας το θέσουμε κομψά – η σχέση με τα Καλάσνικοφ είναι περισσότερο στενή από αλλού και πολύ συχνά οι κάτοικοι βγαίνουν με αυτά στις πλατείες για να γιορτάσουν με μπαλωθιές. Ομως είναι αμφίβολο αν εννοούσε αυτό ο μέγας συνθέτης όταν έλεγε ότι «θα έβγαινε στις πλατείες». Προφανώς εννοούσε ότι θα «θέριζε» τους εχθρούς του έθνους που «μας έφτασαν εδώ» (σ.σ. πάλι κατά δήλωσή του). Τώρα ποιοι είναι αυτοί, μάλλον εναπόκειται στην κρίση του – ανάλογα με τη στιγμή. Μπορεί να είναι οι Εβραίοι (σ.σ.: τους έχει κατονομάσει στο παρελθόν ως απόλυτους υπεύθυνους για την οικονομική κατάρρευση της χώρας), μπορεί να είναι οι «μενουμευρώπηδες» (σ.σ.: που δεν αφήνουν τη χώρα να απελευθερωθεί αλλά την κρατούν υποδουλωμένη στους χρηματοδότες-δανειστές) ή μπορεί να είναι κάποιος που δεν του αρέσει ως «φάτσα», γενικώς. Στο κάτω-κάτω, μπορεί μετά το αιματοκύλισμα να πει πάλι ότι «παραπλανήθηκε», όπως έχει ομολογήσει συχνά στο παρελθόν (σ.σ.: από τον Συριζα, από τον Μητσοτάκη, κοκ).
      Το μόνο πρόβλημα είναι ότι όταν αρπάζεις το Καλάσνικοφ (σ.σ.: παρεμπιπτόντως, δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερο το timing, τώρα τα συγκεκριμένα όπλα θα κατασκευάζονται και από «ελληνικά χέρια» σε συνεργασία με τους Ρώσους, όπως μας ενημέρωσε ο Πάνος Καμμένος), το ίδιο μπορεί να κάνει και κάποιος άλλος. Π.χ. κάποιος που πιστεύει ότι σε τέτοιες εποχές ίσως είναι υπερβολικό έξοδο οι 245.000 ευρώ που δαπανήθηκαν για την αποκατάσταση του σπιτιού που μεγάλωσε στα Χανιά για να λειτουργήσει ως μουσείο. Εκτός αν αυτό δεν εντάσσεται στην κατηγορία «εδώ που μας έφτασαν»…
    • Οταν ο Αλέξης Τσίπρας αποκάλεσε τον Βαλς «αναίσθητο»...
    • tsip_valsΣε παλιότερες εποχές, ο Αλέξης Τσίπρας θα είχε βγει να κάνει δηλώσεις συμπαράστασης στον γαλλικό λαό βρίσκεται εδώ και δύο περίπου μήνες στους δρόμους «δίνοντας το σύνθημα (σ.σ.: κάπως έτσι θα το έλεγε…) για το τέλος των νεοφιλελεύθερων πολιτικών στην Ευρώπη». Στις τωρινές εποχές συνέβη ακριβώς το αντίθετο: ο άνθρωπος που εφαρμόζει αυτές τις «νεοφιλελεύθερες πολιτικές», δηλαδή ο γάλλος Πρωθυπουργός, όχι μόνο δεν δέχεται σκληρή κριτική από τον έλληνα Πρωθυπουργό, αλλά τον θεωρεί και πρότυπο. Με την εκμυστήρευσή του «ζηλεύω τον Τσίπρα που πέρασε 7.500 σελίδες από τα μέτρα χωρίς αλλαγές και χωρίς απεργίες» ο γάλλος Πρωθυπουργός Μανουέλ Βαλς αποκάλεσε στην πραγματικότητα τον Αλέξη Τσίπρα «Μέσι του νεοφιλελευθερισμού». Γητευτή των μαζών. Ή με άλλα λόγια: μάγο του «παραμυθιάζειν».
      Μόνο που τελικά η επαφή του γάλλου Πρωθυπουργού με τον «μάγο», τον βοήθησε όσο βοηθάει μια «πατητή» κάποιον που πνίγεται. Κατά τη διάρκεια της κοινής τους συνέντευξης τύπου, ο Μανουέλ Βαλς που τις τελευταίες ώρες έχει δεχθεί σφοδρή κριτική από τον γαλλικό τύπο διότι ενώ το Παρίσι πνίγεται από τις πλημμύρες εκείνος τρώει λαβράκι στη βεράντα του Μουσείου της Ακρόπολης, άκουσε εμβρόντητος τον Αλέξη Τσίπρα να παίρνει την θέση των επικριτών του: «πριν από λίγο πληροφορηθήκαμε όσο είμαστε μέσα, ότι η στάθμη στον Σηκουάνα έχει ανέβει 6 μέτρα πάνω από το έδαφος» ξεκίνησε να λέει ο Αλέξης Τσίπρας. Και (σ.σ.: το χειρότερο) συνέχισε: «αντιλαμβάνεστε το γεγονός ότι σε μια δύσκολη στιγμή ο Μανουέλ επέλεξε να μην αναβάλλει αυτή την επίσκεψη, αλλά να είναι εδώ, φανερώνει πόσο σημαντική είναι η Ελλάδα για τη Γαλλία»…
      Με άλλα λόγια ο Αλέξης Τσίπρας πέταξε μέσα «στα μούτρα» του επίσημου καλεσμένου του αυτό ακριβώς που τον κατηγορούν. Οτι την ώρα που στο Λούβρο μεταφέρουν τα έργα τέχνης για να μην καταστραφούν, ο Πρωθυπουργός της συγκεκριμένης χώρας προτιμά να κάνει ψιλοκουβεντούλες για «οδικούς χάρτες συνεργασίας» με τον πρωθυπουργό που τον χρησιμοποιεί για να πουλήσει μούρη στους ψηφοφόρους.
      Παίρνοντας κατά κάποιο τρόπο την εξήγηση για το πώς κατάφερε να περάσει τις 7,500 σελίδες μέτρα αναίμακτα.
      Νίκος Ζαχαριάδης
    • Η «πασαρέλα» του Υπουργικού Συμβουλίου και τα τεντωμένα κουμπιά
    • pasarelaΗ αλήθεια είναι ότι επρόκειτο για κάτι μεταξύ Υπουργικού Συμβουλίου και εορταστικού τηλεοπτικού προγράμματος. Η ώρα είχε συντονιστεί (σ.σ.: μετά από αναβολή καθώς αρχικά ήταν προγραμματισμένο για τις 3.00) με την επικείμενη ανακοίνωση του επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας Μάριο Ντράγκι ότι άρει τον αποκλεισμό των ελληνικών ομολόγων στις τράπεζες, οι κάμερες για την απ’ ευθείας μετάδοση είχαν στηθεί και το ζωντανό κοινό (σ.σ.: οι υπουργοί δηλαδή) είχαν πάρει τις θέσεις τους.
      Βέβαια μπορεί τελικά η ανακοίνωση του Μάριο Ντράγκι να μην ήταν η επιθυμητή, αλλά δεδομένου ότι το κοινό έτσι κι αλλιώς δεν το κατέχει το θέμα (σ.σ.: κατά το «οι ψηφοφόροι μας δεν εκδίδουν τραπεζικά ομόλογα οπότε δεν νοιάζονται…») ήταν μικρό το κακό. Η παράσταση με γενικό τίτλο «Οδικός χάρτης για την δίκαιη ανάπτυξη» παίχτηκε κανονικά. Και με χειροκρότημα στο τέλος όπως ακριβώς συμβαίνει στα τηλεοπτικά show.
      Φυσικά, με δεδομένη την τηλεοπτική κάλυψη, οι υπουργοί έδωσαν ιδιαίτερη σημασία στην εμφάνισή τους – εξάλλου έχουν αρχίσει τελευταία να δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στον τομέα αυτόν εγκαταλείποντας σιγά-σιγά (σ.σ.: «οι ψηφοφόροι μας δεν είναι φλώροι, οπότε τους νοιάζει…) το επιμελημένα μποέμικο look με τα polo μέσα από τα σακάκια και τα κοντομάνικα πουκάμισα. Εδώ μέχρι και η Τασία Χριστοδουλοπούλου εμφανίστηκε στο προεδρείο της Βουλής με επιτηδευμένο «μονόπλευρο» χτένισμα κομμωτηρίου.
      Στις ενδυματολογικές επιλογές λοιπόν που κυριάρχησαν στο Τηλεοπτικό Υπουργικό Συμβούλιο δύο ήταν οι κυρίαρχες τάσεις: Από τη μία η πιο casual σχολή του μπλέιζερ (σ.σ.: με σακάκι διαφορετικού χρώματος  από το παντελόνι) και η σχολή του κοστουμιού χωρίς γραβάτα μεν – με κολλαριστό πουκάμισο δε.
      Επικεφαλής της πρώτης τάσης (σ.σ.: τύπου «πάμε σε ένα χαλαρό κοκτέιλ πάρτυ») κατ’ αρχήν ο ίδιος ο Πρωθυπουργός. Που προσήλθε με κουμπωμένο σακάκι το οποίο τέντωνε επικίνδυνα στο κουμπί που πάλευε να ελευθερωθεί. Μαζί του συντάχθηκε κατ’ αρχήν ο Πάνος Καμμένος με look «έχω και κότερο, πάμε μια βόλτα;» δεδομένου ότι συνδύασε το μπλέ σακάκι με λεπτό λευκό παντελόνι τόσο φαρδύ που ανέμιζε. Επίσης στην ίδια σχολή του «τζόβενου» εντάχθηκαν και οι Βαγγέλης Αποστόλου, Παύλος Πολάκης και ο Δημήτρης Μάρδας.
      Επικεφαλής και «πυλώνας» στο απέναντι «στρατόπεδο», αυτό των «τζορτζκλουνικών» που υιοθέτησαν το κοσμοπολίτικο στυλ «κοστούμι με λευκό πουκάμισο» ήταν ο Νίκος Παππάς. Ο οποίος φορούσε μάλιστα μαύρο κοστούμι με λευκό πουκάμισο (σ.σ.: εμ, κοτζάμ ανακοίνωση του Μάριο Ντράγκι περίμεναν…). Στο ίδιο ύφος εμφανίστηκαν και οι Χριστόφορος Βερναρδάκης, Ευκλείδης Τσακαλώτος (σ.σ.: χωρίς να μπορέσει ναξεφύγει από το γνωστό τσαλάκωμα – σήμα κατατεθέν του), Νίκος Τόσκας, Τρύφων Αλεξιάδης και Νίκος Σκουρλέτης.
      Ομως εκείνος που έκλεψε την παράσταση και δικαιούται να έχει μια κατηγορία από μόνος του ήταν αυτός που τόλμησε την υπέρβαση. Εκείνος που άφησε πίσω του τις χρωματικές συμβατικότητες και πέρασε σε άλλο επίπεδο: ο Νίκος Ξυδάκης!
      Ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών εμφανίστηκε με ένα κοστούμι σοκολατο-χωματί απόχρωσης με το οποίο περπάτησε υπερήφανος και καμαρωτός τον διάδρομο της Βουλής που οδηγεί στην αίθουσα του Υπουργικού Συμβουλίου. Αν μάλιστα δεν υπέβαλε και το κουμπί του σακακιού του σε μια απάνθρωπη δοκιμασία, κάνοντάς το να τεντώνει απειλητικά θα μπορούσε να περάσει ακόμα και σε σελίδες μόδας ανδρικού περιοδικού (σ.σ.: στο θέμα με τίτλο «οι εκκεντρικοί δανδήδες»).
      ΥΓ.: Είναι τυχαίο ότι ο μόνος που επέμεινε στο «παλιό» στυλ του πόλο με σακάκι ήταν ο Νίκος Φίλης; Και όχι λόγω σιλουέτας, αφού ακόμα και ο συναγωνιστής του στο θέμα των κιλών Νίκος Κοτζιάς, έκανε μια φιλότιμη προσπάθεια να ενταχθεί στο πνεύμα του μπλέιζερ.
      Ενας Σιούφας ήρθε απόψε από τα παλιά (φορτωμένος με αναμνήσεις «θωρακισμένης οικονομίας»...)

    • Αναμνηστική πόζα από την παρουσίαση του βιβλίου του Δημήτρη Σιούφα στο Πολεμικό Μουσείο. Με Κώστα Καραμανλή, Προκόπη Παυλόπουλο , τον συγγραφέα και τον Πέτρο Μολυβιάτη
      Αναμνηστική πόζα από την παρουσίαση του βιβλίου του Δημήτρη Σιούφα στο Πολεμικό Μουσείο. Με Κώστα Καραμανλή, Προκόπη Παυλόπουλο , τον συγγραφέα και τον Πέτρο Μολυβιάτη

      Τώρα αυτό ή είναι σατανική σύμπτωση ή κάποιος τρολάρει χωρίς έλεος αυτές τις ιδιαίτερες μορφές ζωής που ονομάζονται «καραμανλικοί». Οι οποίοι συγκεντρώθηκαν στο Πολεμικό Μουσείο (σ.σ.: συμβολικό; Οτι και καλά είναι «ετοιμοπόλεμοι»;) σε μια ακόμα τελετή «εξαγνισμού» της καταστροφικής περιόδου διακυβέρνησης υπό τον Κώστα Καραμανλή. Αφορμή ήταν η παρουσίαση του βιβλίου του Δημήτρη Σιούφα (σ.σ.: μια πολιτική αυτοαποθέωση για τον πολυβασανισμένο ιστορικό του μέλλοντος, που έγραψε ο ίδιος ο Δημήτρης Σιούφας αφού δεν βρέθηκε κανένας άλλος να το κάνει) ο οποίος διετέλεσε υπουργός Ανάπτυξης την περίοδο 2004 – 2007. Η πολιτική παρακαταθήκη (σ.σ.: λέμε τώρα…) του πρώην υπουργού που εκείνη την εποχή τον αποκαλούσαν με το προσωνύμιο «Πόκεμον» λόγω της ορθοτενούς κόμμωσής του, έχει ίσως τον πιο εμβληματικά άκυρο τίτλο στην ιστορία των αυτολιβανιστικών πολιτικών απολογισμών (σ.σ.: και είναι πολλοί τελευταία): λέγεται «Ελλάδα Ανταγωνιστική, Ανάπτυξη και Ποιότητα Παντού» (σ.σ.: ναι, σαν παλαιομοδίτικη – ουπς – κρατική διαφήμιση ακούγεται…).
      Πού είναι τώρα το τρολάρισμα; Ε, την ίδια μέρα στη Λάρισα ο Φίλιππος Σαχινίδης παρουσιάζοντας ένα άλλο βιβλίο, αυτό του δημοσιογράφου Γιάννη Παπαδόγιαννη με τίτλο «Από το μεγάλο πάρτι στη χρεωκοπία» (σ.σ.: μοιάζει σαν τη ρεαλιστική εκδοχή του τίτλου του Δημήτρη Σιούφα), αποκάλυψε την έκθεση της Τράπεζας της Ελλάδος με ημερομηνία 6 Οκτωβρίου 2009 που εκτιμούσε ότι το ταμειακό έλλειμμα της συγκεκριμένης χρονιάς θα έκλεινε στο 15% του ΑΕΠ (σ.σ.: και τελικά έπεσε μέσα, σε αντίθεση με τον τότε διοικητή Γιώργο Προβόπουλο που ενημέρωνε την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ για 12%). Μια αποκάλυψη που κάνει τον τίτλο του βιβλίου του Δημήτρη Σιούφα να μοιάζει ακόμα πιο γελοίος. Ε, είναι αυτό τρολάρισμα (σ.σ.: από την ίδια την πραγματικότητα) ή δεν είναι;
      Φυσικά, όπως ήταν αναμενόμενο, στην παρουσίαση του βιβλίου του Δημήτρη Σιούφα βρέθηκε όλη η dream team που χειροκροτούσε τον Κώστα Καραμανλή (σ.σ.: ναι ήταν και αυτός εκεί…) όταν το 2009 μιλούσε για τη «θωρακισμένη ελληνική οικονομία». Και βέβαια δεν θα μπορούσε να λείψει και ο «Μέγας Διοριστής». Ο χαλκέντερος μαχητής του «καραμανλισμού». Ο άνθρωπος που εφηύρε τις «γαλάζιες συνεντεύξεις» με τις οποίες παρακάμπτονταν το ΑΣΕΠ. Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Προκόπης Παυλόπουλος που με τον θεσμικό του ρόλο, έδωσε στο γεγονός τη διάσταση ενός «event» που αξίζει να προσελκύσει φωτογράφους (σ.σ.: τι τραβάνε κι αυτοί…)
      Πάντως μπορεί να φανταστεί κανείς τον ανθό του Καραμανλισμού στον κήπο του Πολεμικού Μουσείου αυτό το ζεστό αθηναϊκό βράδυ να θυμούνται τα παλιά με νοσταλγία και να ανταλλάσσουν φιλοφρονήσεις. Οχυρωμένοι στο προσωπικό τους σύμπαν, μακριά από την πραγματικότητα. Εκεί που μπορούν ελεύθεροι να φαντάζονται τους εαυτούς τους σαν σοβαρούς πολιτικούς (σ.σ.: που οδήγησαν την Ελλάδα σε «ανάπτυξη και ποιότητα παντού». Και που κανένας δεν μπορεί να χαλάσει την πεποίθησή τους ότι δεν φταίνε για τίποτα και ότι ο ηγέτης τους αποτελεί (σ.σ.: ακόμα…) «χρυσή πολιτική εφεδρεία».

      Η περίφημη «Καπέλα Σιουφίνα» στη Βουλή με την οποία ο συγγραφέας του βιβλίου «Ελλάδα ανταγωνιστική, Ανάπτυξη και ποιότητα» παντού θέλησε να διασφαλίσει την υστεροφημία του (ειδικά ως προς την ποιότητα...
      Η περίφημη «Καπέλα Σιουφίνα» στη Βουλή με την οποία ο συγγραφέας του βιβλίου «Ελλάδα ανταγωνιστική, Ανάπτυξη και ποιότητα» παντού θέλησε να διασφαλίσει την υστεροφημία του (ειδικά ως προς την ποιότητα…

      Μόνο να μη θυμήθηκε κανείς εκείνες της γελοίες τοιχογραφίες που κληροδότησε στη Βουλή ο Δημήτρης Σιούφας όταν αποχώρησε μετά την ήττα της ΝΔ το 2009 από πρόεδρος της Βουλής. Πρόκειται για εκείνες τις ζωγραφιές προνηπιακού επιπέδου όπου πρωταγωνιστούσε ο ίδιος ο Δημήτρης Σιούφας και η κόρη του και «κοσμούσαν» (σ.σ.: «μουντζούρωναν» είναι το σωστότερο ρήμα) τους χώρους υποδοχής του Κοινοβουλίου. Αυτές που οι κακεντρεχείς είχαν ονομάσει τότε «Καπέλα Σιουφίνα» (σ.σ.: κατά το «Καπέλα Σιξτίνα»). Εκτός αν και αυτές ο Δημήτρης Σιούφας τις θεωρεί μέρος της «Ανταγωνιστικής Ελλάδας με ανάπτυξη και ποιότητα παντού»…
      Iron Maiden vs Μέρκελ: η συντριπτική σύγκριση των τζετ
    • EdForceOne05-768x511Κατά κάποιο τρόπο τα αεροπλάνα των celebrities είναι σαν τα σκάφη στις μαρίνες: το μεγαλύτερο δίνει status στον ιδιοκτήτη του και τον κάνει ένα είδος «αρχηγού της αγέλης». Γι’ αυτό και η φωτογραφία που δημοσιεύθηκε στο site daily-rock.com έχει ιδιαίτερο σημειολογικό νόημα.
      Πρόκειται για τρία αεροπλάνα που έχουν σταθμεύσει στο αεροδρόμιο της Ζυρίχης. Το ένα (σ.σ.: αυτό μπροστά) το παρέχει η Γερμανία στην Καγκελάριο Μέρκελ για τις μετακινήσεις της. Ακριβώς δίπλα (σ.σ.: αυτό με τη γαλλική σημαία στην ουρά) είναι το αεροπλάνο που παρέχει η Γαλλία στον δικό της πρόεδρο, τον Φρανσουά Ολάντ. Ομως και τα δύο αυτά μαζί ούτε κατά διάνοια δεν ξεπερνούν σε μέγεθος το αεροπλάνο των Iron Maiden που βρίσκεται δίπλα τους και ρίχνει τη σκιά του επάνω τους αφού αν ήταν άνθρωπος θα τα έβλεπε σαν μυρμήγκια. Ποιο είναι το δίδαγμα; Μα ότι στον σύγχρονο κόσμο μια επιτυχημένη rock μπάντα απολαμβάνει πολύ μεγαλύτερο status ακόμα και από τον ηγέτη μιας βιομηχανικά ανεπτυγμένης χώρας. Και επί πλέον τα μέλη της μπάντας έχουν πολύ πιο άνετο  dress code…
      Για την ιστορία πάντως, το αεροπλάνο των Iron Maiden ή Ed Force One όπως το αποκαλούν, είναι ένα Boeing 747 με το οποίο το συγκρότημα μετακινείται, μαζί με τα σκηνικά και τους υπόλοιπους της υποστήριξης, κατά τη διάρκεια των τουρνέ. Ηταν μέχρι να αρχίσει να πετάει το Α380 το μεγαλύτερο αεροπλάνο στον κόσμο. Kαι αντικατέστησε το Βoeing 757 που είχαν οι Iron Maiden πριν αποφασίσουν ότι τους πέφτει λίγο «στενάχωρο».
      O σωσίας της Ξενογιαννακοπούλου βρήκε τον σωσία του Τσίπρα!
      • Ο Μάρκελλος Νύκτας και ο άνθρωπος που θα μπορούσε να παίξει τον Πρωθυπουργό στη βιογραφική ταινία
        Ο Μάρκελλος Νύκτας και ο άνθρωπος που θα μπορούσε να παίξει τον Πρωθυπουργό στη βιογραφική ταινία
      Ο σχεδιαστής Μάρκελλος Νύκτας έχει παρεθόν με την πολιτική. Τα «πρωτογαπικά» χρόνια, δεν ήταν λίγοι εκείνοι που εντόπιζαν την εκπληκτική ομοιότητά του με ένα πρωτεμφανιζόμενο τότε «πουλέν» όνοματι Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου. Οπότε τώρα το εξασκημένο του μάτι εντόπισε νέα ομοιότητα. Τον σωσία του Αλέξη Τσίπρα. Με τον οποίο φρόντισε να φωτογραφηθεί και να δημοσιεύσει τη φωτογραφία στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook. Προσθέτοντας στη λεζάντα: «Eίμαστε γείτονες και το ανέβασα στα social media γιατί έχω χιούμορ και γιατί μοιάζει με τον αρχηγό του κράτους»…

Δεν υπάρχουν σχόλια: