Πολλοί απόρησαν
και άλλοι… εκνευρίστηκαν με τη δημοσκόπηση της Public Issue που δημοσίευσε χθες
η «Αυγή» και δείχνει υπεροχή του Κυριάκου Μητσοτάκη και της ΝΔ στα ποιοτικά
χαρακτηριστικά – χωρίς πρόθεση ψήφου.
Τίποτε δεν είναι,
όμως, όπως φαίνεται.
Κατά πρώτον, η
Public Issue ήταν η εταιρεία που έδινε μπροστά τον ΣΥΡΙΖΑ στις τελευταίες
εκλογικές αναμετρήσεις, σε αντίθεση με τις υπόλοιπες εταιρείες – άρα,
απορρίπτεται το επιχείρημα ότι συνωμοτεί κατά της κυβέρνησης, όπως πρώτος
έσπευσε να γράψει στο Facebook ο… γνωστός και μη εξαιρετέος Πολάκης.
Τουναντίον,
θεωρείται ότι διαθέτει προνομιακές σχέσεις με στελέχη της κυβέρνησης – εξ ου
και η συνεργασία της με την «Αυγή».
Μήπως λοιπόν η
δημοσιοποίηση της δημοσκόπησης αυτής κρύβει άλλα μηνύματα και σκοπούς;
Μήπως επιχειρεί
τη συσπείρωση των ΣΥΡΙΖΑίων,
εν όψει συνεδρίου και να μείνουν τα μαχαίρια στα
θηκάρια;
Ή μήπως οδηγεί σε
άλλα «σκοτεινά» μονοπάτια, όπως π.χ. μια νομοθετική παρέμβαση για τις δημοσκοπήσεις,
όπως ακριβώς συνέβη με το τηλεοπτικό τοπίο; Κάτι στο οποίο έχουν σε ανύποπτο
χρόνο αναφερθεί (αρμόδια) κυβερνητικά στελέχη…
Εκτός αν απλώς
αποτελεί επιβεβαίωση της υπόγειας σύγκρουσης Μαξίμου-Κουμουνδούρου και της
δυσαρέσκειας που υπάρχει στο πρωθυπουργικό περιβάλλον για την «Αυγή»…
Ό,τι και αν
συμβαίνει, οι παλιές καραβάνες στην πολιτική το έχουν ξαναπεί: Οι δημοσκοπήσεις
δεν είναι τίποτε άλλο παρά «εργαλείο».
Κάτι σαν γαλλικό
κλειδί, δηλαδή. Με πολλές χρήσεις.
Γράφει
ο Αιμίλιος Περδικάρης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου