Σάββατο 14 Οκτωβρίου 2017

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ: #ΝΤΑΞ_ΜΗ_ΧΑΛΙΕΣΑΙ..

Χθες σ`ένα περιφερειακό κανάλι,ο Θεοδωράκης ερωτώμενος για τις εκλογές στην Κεντροαριστερά,απάντησε με σχεδόν αηδία και αναγούλα αρνούμενος πως πρόκειται για εκλογές στην Κεντροαριστερά..είπε πως μιλάμε για ''κάτι εντελώς καινούργιο που θα γίνει'' και για ''φιλελεύθερο κέντρο''..


Και ερωτώ εγώ ο γιδοβοσκός..:


Ρε μαν δηλαδή εγώ συμμετέχω σε διαδικασία του ''φιλελεύθερου κέντρου'' και δεν πήρα χαμπάρι ακόμα Χριστό;


Κι άμα βγεις δηλαδή ρε Σταύρο θα μου απαγορεύσεις να μιλάω για Σοσιαλισμό και για Σοσιαλιστικές πολιτικές,
με σένα Αρχηγό δηλαδή θα λέγομαι από Δημοκράτης και Σοσιαλιστής που είμαι σήμερα, ''Φιλελεύθεροκεντρώος'' γιατί έχεις εσύ τα κολλήματα σου με το ΠΑΣΟΚ και το Κίνημα ας πούμε και με όποιους προέρχονται απ`αυτά;


Μήπως να ξεχάσουμε πως ό,τι θετικό έχει γίνει στον τόπο αυτό από θεσμούς ή υποδομές ή μεταρρυθμίσεις διαχρονικά ,έγιναν ΜΟΝΟ από κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ;


Ρε αδερφέ αν σε χαλάει τόσο πολύ η ιστορία μην ασχολείσαι..
'Η σου δίνω και εναλλακτική,ψάξου με τους ''ομοϊδεάτες'' σου του ''μεταρρυθμιστικού κέντρου''..
Εμείς είμαστε περήφανοι για το ΠΑΣΟΚ,τις κυβερνήσεις του και τους Πρωθυπουργούς του,εσύ έχεις το πρόβλημα λοιπόν..
Είμαστε και θα παραμείνουμε Δημοκράτες,Σοσιαλιστές,Προοδευτικοί και Μεταρρυθμιστές,τόσο απλό..

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Και ρωτάω και εγώ ο γιδοβοσκός, ο αναγνώστης δεν έχει όνομα, δεν έχει ταυτότητα; Γιατί μία άποψη πρέπει να κρύβεται από την ανωνυμία; Τι κρίμα για τη Δημοκρατία! Το πιο λυπηρό είναι ότι ο "Ανώνυμος αναγνώστης" δεν αναφέρει όλη την αλήθεια. Ο Σταύρος Θεοδωράκης όταν μιλάει για το Νέο Φορέα αναφέρεται σε όλα αυτά που γράφει ότι εκφράζει ο "ανώνυμος αναγνώστης" συν το προοδευτικό, μεταρρυθμιστικό και φιλελεύθερο κέντρο. Πολίτες προοδευτικοί με κουλτούρα διαλόγου προτείνουν λύσεις και δεν μοιράζουν θέσεις. Ίσως πάλι εγώ ο γιδοβοσκός έχω λάθος αντίληψη για το τι είναι Δημοκρατία, διάλογος και σύνθεση.