Φανταστείτε να περπατάτε σε ένα εμπορικό δρόμο. Και ξαφνικά να βλέπετε μπροστά σας ένα κατακόκκινο ATM. Πάνω του, γράφει: To ταμείο της Ευτυχίας. Δικά σας 100 ευρώ. Χωρίς κάρτα
Στην Ισπανία, των 6.000.000 ανέργων,
της κρίσης, των συγκεντρώσεων, των εξώσεων, ένα τέτοιο ATM εμφανίστηκε σε αρκετές πόλεις. Και έγραφε την παραπάνω φράση. Όταν οι Ισπανοί πατούσαν «Ναι», το ATM έγραφε στην οθόνη:
Μόνο, όμως, αν συμφωνείτε να τα μοιραστείτε
Και πάλι οι Ισπανοί πατούσαν «Ναι». Μετά, το ATM ρωτούσε τους Ισπανούς, αν επιθυμούν μερικές προτάσεις για το πώς θα μπορούσαν να μοιραστούν το ποσό που θα έπαιρναν. Πολλοί πάτησαν «Ναι» και πάλι. Τότε, το ATM τους έδωσε διάφορες επιλογές, όπως, «Νοικιάστε τις υπηρεσίες ενός παραμυθά για τα παιδιά της γειτονιάς σας» ή, «αγοράστε πάνες για μία έγκυο γυναίκα».
Έπειτα, το ATM τους έδινε ένα κόκκινο φάκελο και μέσα περιείχε τα 100 ευρώ. Το μόνο που ζητούσαν μέσα στο φάκελο ήταν «αν ήθελαν» οι χρήστες, να μοιραστούν με ένα βίντεο την εμπειρία του να κάνουν πράγματα για άλλους ανθρώπους με αυτά τα 100 ευρώ. Χωρίς κανένας να τους υποχρεώνει. Ξέρετε τι; Οι περισσότεροι το έκαναν.
Το βίντεο παρακάτω είναι ένα mash-up που έφτιαξε η Coca Cola από τις λήψεις που έστειλαν κάποιοι από τους «τυχερούς». Και χαμογελάμε και σκεφτόμαστε πως δεν είναι μακριά ο καιρός που η νοοτροπία της Ισπανίας, θα φτάσει και σε αυτή την πλευρά της Μεσογείου. Έτσι όπως έγινε και το Καλοκαίρι του 2011.
Kudos στην Coca Cola στην Ισπανία, για την εξαιρετική καμπάνια που πραγματοποιήθηκε στην Ισπανία, λίγο πριν τα περασμένα Χριστούγεννα.
Πηγή: Gizmodo
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου