Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΟΥΛΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΟΝ ΘΗΛΥΚΟ ΚΛΩΝΟ ΤΟΥ ΦΑΗΛΟΥ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΠΛΕΥΡΗ, ΚΥΡΙΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΙΔΕΡΗ

Η κυρία Χριστίνα Σιδέρη  θηλυκός κλώνος του Φαήλου,  πνευματικό παιδί του Πλεύρη, στέλεχος της ΝΔ και υποψήφια βουλευτής της Α' Αθήνας, έρχεται με μια καινούργια δήλωση της να μας δείξει την κοινωνική ευαισθησία που την χαρακτηρίζει και την ιδεολογική της ταύτιση με την Σκορδελη.

Αφού κόρεσε την σκατοψυχία της με τις εικόνες των πνιγμένων παιδιών στο Φαρμακονήσι  και τον θρήνο που τις συνόδευε, βγήκε να υπερασπιστεί την ανάλγητη και αποτρόπαια συμπεριφορά των λιμενικών. Ετσι χαρακτήρισε ανθρωπάκι καθέναν από μας που διαθέτοντας βασικά ανθρώπινα στοιχεία συγκλονίστηκε  από την ανείπωτη τραγωδία και ζήτησε την απόδοση ευθυνών. Απαίτησε λοιπόν η εν λόγω κυρία να το βουλώσουμε.
Γνωρίζοντας την ποιότητα των ατόμων που επιλέγει και στηρίζει το κυβερνών κόμμα, αντί σχολίου μια μικρή ιστορία του Χαβιέ Τομέο.
                                             Το σκουλήκι
- Κι εσύ; Ποιος είσαι εσύ; Ρωτάω το μικροσκοπικό πλάσμα, που ανακαλύπτω στα πόδια μου.
- Είμαι το σκουλήκι, μου αποκρίνεται. Ένα χαζό και αργοκίνητο ζωάκι. Ανασαίνω απ το δέρμα μου και ο πεπτικός μου σωλήνας διατρέχει ολόκληρο το σώμα μου. Η μητέρα μου μου είπε όταν γεννήθηκα: Μη σκας,
Φρειδερίκο. Ούτε έξυπνος είσαι ούτε ωραίος. Δεν έχεις φτερά. Ούτε  καν πόδια έχεις. Έρποντας όμως μπορείς να φτάσεις παντού.

Δεν υπάρχουν σχόλια: