Σάββατο 28 Μαρτίου 2015

Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΥΠΑΙΤΙΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ

Αφού στον ΣΥΡΙΖΑ παραδεχθήκατε ότι ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ καιρός είναι να πείτε και τον κύριο υπεύθυνο της κρίσης [για να σας διευκολύνω ειναι ο φίλος του Πακη,] ο ...γνωστός ως μπριζολοεξολοθρευτής, ο βούδας της Ραφήνας ντε...........
Υπάρχει κάποιος να μας εξηγήσει γιατί δεν αναφέρετε πουθενά ο μοναδικός υπαίτιος της κατάστασης που ζούμε;;;
Γιατί το Σύνταγμα του κράτους να επιτρέπει σε κάθε ακατάλληλο να κλείνει τη Βουλή και να σώζονται όλα τα καθάρματα που φταίνε για το χάλι μας;
Γιατί να επιτρέπετε να γίνετε πρόεδρος της Δημοκρατίας ο άνθρωπος που βούλιαξε το δημόσιο με τις αμέτρητες προσλήψεις του;
Γιατί να επιτρέπετε στον κάθε Υπουργό να ...
μου ευτελίζει την Εθνική μου εορτή αντί να αναδείξει το μεγαλείο το κουράγιο και την δύναμη αυτών των ανθρώπων και αντιθέτως να δημιουργεί σκέψεις άλλων εποχών;;
Γιατί να επιτρέπετε στον κάθε Υπουργό να αποφασίζει την όποια αλλαγή χωρίς την γνώμη του λαού ;;
Γιατί εγώ να είμαι υποχρεωμένη τώρα στα γεράματα να βγω στο δρόμο για να στηρίξω τα παιδιά μου ;
ΓΙΑΤΙ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;


αναγνώστρια



Δεν υπάρχουν σχόλια: