Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2016

ΈΛΑ 2017 ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΔΩΡΟ

Με το 2017 δεν γνωριζόμαστε, οπότε δεν περιμένω να μου φέρει κάτι. Βέβαια, κάποιες φορές οι άγνωστοι σε εκπλήσσουν με την καλοσύνη και την γενναιοδωρία τους, οπότε μπορεί το 2017 να μου φέρει δώρα.
Μπορεί να συναντηθούμε με το 2017 και να μου πει «Πολύ σε πάω, πάρ’ τα όλα!».
Κι εγώ τι θα του δώσω;
Είναι ντροπή να σε γεμίζει ο άλλος δώρα και εσύ να είσαι με άδεια χέρια.
Θα δώσω στο 2017 την αγάπη μου.
Βέβαια, δεν μου την ζήτησε.
Οι άνθρωποι ζητούν πάντα από τον νέο χρόνο να τους φέρει κάτι γιατί είναι παρτάκηδες.
Κανείς δεν λέει «νέε χρόνε, σου πήρα αυτό και σου το προσφέρω ανιδιοτελώς».
Τι θέλω από το 2017;
Από το 2017 θέλω να έρθει το καλοκαίρι.
Δηλαδή, με το ξεκίνημα του 2017,
να κάνει 30 βαθμούς και εγώ να βρεθώ στην παραλία κάποιου νησιού με το βιβλίο μου κάτω από το αρμυρίκι.
Βέβαια, το λέω τελευταία στιγμή και μπορεί το 2017 να μην έχει προετοιμαστεί για να ικανοποιήσει αυτή την επιθυμία μου.
Η κάθε νέα χρονιά δεν φέρνει τίποτα.
Οι άνθρωποι φέρνουν.
Οι άνθρωποι κάνουν την χρονιά, όχι η χρονιά τους ανθρώπους.
Με μια ματιά γύρω, δεν είμαι και πολύ αισιόδοξος.
Από την άλλη, πάντα πιστεύω πως οι άνθρωποι θα κάνουν το συνειδησιακό άλμα και ο κόσμος θα αλλάξει από τη μια μέρα στην άλλη.
Σε κάθε περίπτωση, η ανθρωπότητα προχωράει.
Αργά ή γρήγορα, με πισωγυρίσματα και καθυστερήσεις, η ανθρωπότητα πάντα προοδεύει.
Για τον κάθε άνθρωπο ξεχωριστά, ισχύει αυτό που είχε γράψει ο George Michael -goodbye love- πριν από 26 χρόνια:
And it’s hard to love, there’s so much to hate
Hanging on to hope
When there is no hope to speak of
And the wounded skies above say it’s much too late
Well maybe we should all be praying for time
Καλή χρονιά.
Με αγάπη, καλοσύνη και υγεία.
Και τύχη.
Γιατί από τύχη ζούμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: