Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019

ΠΡΩΤΑ ΦΛΕΡΤΑΡΕ ΤΗΝ ΜΠΕΚΑΤΩΡΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΗΛΩΣΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ «ΠΑΣΟΚ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΟΚΚΑΛΟ»

Ο 19χρονος Καλαματιανός κατάφερε να αφήσει άφωνη την παρουσιάστρια του τηλεπαιχνιδιού, αρχικά με το πονηρό του ύφος και εν συνεχεία με την λατρεία που τρέφει προς το... ΠΑΣΟΚ.
«Με έχει ζαλίσει η ομορφιά σου», είπε παίκτης στο Still Standing στην παρουσιάστρια Μαρία Μπεκατώρου, η οποία συνέχισε το διάλογο με τον παίκτη, ο οποίος «τα έσπασε» με τις ατάκες του, παρότι 19 ετών, όπως δήλωσε! 
«Είμαι από Πελοπόννησο, πολλά πράγματα συμβαίνουν εκεί κάτω, έκτροπα, είμαι από Καλαμάτα και Τρίπολη, να δεις τι γίνεται μετά τις 10 το βράδυ, στα σπίτια, στις πλατείες, παντού, είμαι 19 ετών, σπουδάζω Νομική Αθηνών και είμαι πράσινος μέχρι το κόκκαλο Μαρία μου…», είπε μεταξύ άλλων ο παίκτης. 
«Υπάρχει πράσινος μέχρι το κόκκαλο;», διερωτήθηκε η Μαρία Μπεκατώρου και συνέχισε: «Μπράβο σου, χειροκροτήστε τον!».

https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=sgNRWjDjOKk






Δεν υπάρχουν σχόλια: