Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2019

ΜΥΘΙΚΟ! ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΟΡΟΥΣ ΕΒΑΛΕ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΣΤΟΝ... ΕΚΛΕΚΤΟ ΤΗΣ ΕΓΓΟΝΗΣ ΤΟΥ

«Τα παιδιά των παιδιών μου, είναι δύο φορές παιδιά μου», δεν συνηθίζουν να λένε οι παππούδες; Ε ναι λοιπόν που αυτό επιβεβαιώνεται εκτός των άλλων και στο πόσο προστατευτικοί μπορεί να γίνουν με τα εγγόνια τους.
Η περίπτωση της Amie McHugh είναι μία από τις πιο χαρακτηριστικές, καθώς η 21χρονη μοιράστηκε στο Twitter ένα μήνυμα που έλαβε από τον παππού της, William, το οποίο είναι μυθικό.
Γιατί; Πολύ απλά γιατί τις έχει στείλει τους 10 κανόνες του που θα πρέπει να πληροί, προκειμένου να βγει μαζί της...
ΚΑΝΟΝΑΣ 1: Θα πρέπει να είναι Ρωμαιοκαθολικός
ΚΑΝΟΝΑΣ 2: Θα πρέπει να υποστηρίζει την Σέλτικ
ΚΑΝΟΝΑΣ 3: Θα πρέπει να δουλεύει
ΚΑΝΟΝΑΣ 4: Θα πρέπει να μου αρέσει
ΚΑΝΟΝΑΣ 5: Θα πρέπει να του αρέσω
ΚΑΝΟΝΑΣ 6: Θα πρέπει να είναι καλά οικονομικά.
ΚΑΝΟΝΑΣ 7: Δεν θα μπορεί να κοιτάξει άλλο κορίτσι ενώ είσαστε σε σχέση
ΚΑΝΟΝΑΣ 8: Θα πρέπει να είναι ευγενικός,
ΚΑΝΟΝΑΣ 9: Θα πρέπει να έχει αυτοκίνητο
ΚΑΝΟΝΑΣ 10: Θα πρέπει να πληρώνει τους λογαριασμούς.

Μάλιστα, η Amie αναφέρθηκε στην αγάπη που της έχει ο παππούς της, λέγοντας: «Είναι πάντα εκεί για εμένα. Μένει δύο λεπτά από το σπίτι μου, οπότε πηγαίνω και τον βλέπω κάθε μέρα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: