Τρίτη 27 Αυγούστου 2019

ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΡΟΩΘΟΥΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΛΟΓΟ: ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΖΗΤΗΣΗΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ...

Το να φορτίζεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο με γεννήτρια ντήζελ είναι κάτι μεταξύ παλαβού και οξύμωρου. Αλλά, εκτός δικτύου, αν έχεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο και πρέπει να το φορτίσεις, είναι η πιο σίγουρη (η μόνη) επιλογή. Ανοησίες περί αιολικών και...
φ/β για φόρτιση ηλεκτρικού αυτοκινήτου εκτός δικτύου είναι για αφελείς, ηλίθιους ή ΠΟΛΥ πλούσιους που δεν τους πειράζει να μην έχουν αυτοκίνητο.
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα προωθούνται μόνο για ένα λόγο: Την καταστολή ζήτησης πετρελαίου -- οι μεταφορές είναι η μεγαλύτερη χρήση πετρελαίου. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο υποκαθιστά πετρέλαιο με κάρβουνο, αέριο,
πυρηνικά και υδροηλεκτρικά, δηλαδή με τις πηγές ενέργειας για ηλεκτροδότηση. Οι άλλες ΑΠΕ είναι ασήμαντες στην ηλεκτροδότηση και, σαν μη κατανεμόμενες, ακατάλληλες για φόρτιση όταν την χρειάζεσαι.
Η αποδοτικότητα του ηλεκτρικού αυτοκινήτου περιορίζεται εκ των προτέρων από την αποδοτικότητα της ηλεκτροπαραγωγής, μείον τις απώλειες μεταφοράς και μετατροπής, αλλά δεν είναι αυτό το μείζον θέμα. Το μείζον θέμα είναι η υποκατάσταση πετρελαίου με κάρβουνο, αέριο, πυρηνικά και υδροηλεκτρικά.
Το πρόβλημα που παραμένει είναι η ύπαρξη αρκετών μπαταριών και η αυτονομία. Αν οι μπαταρίες ήταν φτηνές, κρατούσαν για 500-700 χλμ και τις φόρτιζες ή άλλαζες σε 5 λεπτά, όλοι θα ήθελαν ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αν η γιαγιά μου είχε ρόδες θα ήταν σιδηρόδρομος.
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, για το προβλεπόμενο μέλλον κάνουν για αστικές μετακινήσεις σε χώρες με επάρκεια ισχύος.
Το αν σας αρέσουν ή όχι ή αν αξιοποιούν ρεύμα από ...σκουπίδια, είναι για το καφενείο.
Σχόλια που διορθώνουν λάθη μου, δεκτά. Ηλιθιότητες θα διαγραφονται.

Michael Conlon

Seriously, you just couldn’t make this up.
A diesel generator for a car charging point.

Δεν υπάρχουν σχόλια: