Διαβάστε τι έγραφε το spirospero στις 27 Νοέμβριου 2015.
Για να περάσει ΚΤΕΟ ένα αυτοκίνητο πληρώνει 50 ευρώ στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ που έχουν περάσει πλέον στα χέρια Γερμανών και Γάλλων. Από τα 50 ευρώ το κράτος εισπράττει μόνο 1 ευρώ. Τα άλλα τα «τσεπώνουν» οι Γερμανοί και οι Γάλλοι.
Στα δημόσια ΚΤΕΟ πληρώναμε 40 ευρώ το αυτοκίνητο με παράβολο στην εφορία και τα χρήματα τα εισέπραττε το κράτος.
Επί Σαμαρά υπογράψαμε συμφωνία με τους τοκογλύφους να κλείσουν τα δημόσια ΚΤΕΛ (έχει μείνει ένα στον Χολαργό) και να μείνουν μόνο τα ιδιωτικά, τα οποία στη συνέχεια αγοράστηκαν από Γερμανούς κυρίως και Γάλλους.
Οι ετήσιες εισπράξεις είναι τεράστιες και τα χρήματα των Ελλήνων ταξιδεύουν σε Γερμανία και Γαλλία. Οι τοκογλύφοι έχουν επιβάλλει ακόμα και τα αυτοκίνητα του Δημοσίου να περνούν ΚΤΕΟ από τα ιδιωτικά και όχι τα Δημόσια.
Γι’ αυτή την τεράστια κομπίνα κανείς δεν έχει μιλήσει ακόμη. Ούτε αυτοί που την υπέγραψαν, ούτε αυτοί που την εφαρμόζουν, αλλά ούτε και εκείνοι που την καταψήφισαν.
Από τα δημόσια ΚΤΕΟ όλα τα χρήματα έφταναν στον κρατικό προϋπολογισμό και στον πολίτη στοίχιζε 10 ευρώ λιγότερο.
Από τα ιδιωτικά το κράτος εισπράττει,
Μπορεί να εξηγήσει κανείς αρμόδιος γιατί υπογράψαμε τέτοια αθλιότητα;
2 σχόλια:
ΧΑΛΙΑΑΑΑΑ !!!!!!
ΓΚΛΕΤΣΟΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ....
Διάβασα ότι το ΚΤΕΟ Άμφισσας ανέστειλε τη λειτουργιά του, λόγο υποστελέχωσης.
Αναρωτήθηκα γιατί δεν άνοιξαν θέσεις ώστε να στελεχωθεί με την κινητικότητα?
Συμπέρανα ότι τα δημόσια ΚΤΕΟ "χαλάνε" τις τιμές των ιδιωτικών και γιαυτό πρέπει να κλείσουν.....
Δημοσίευση σχολίου