Ο Κωνσταντίνος Χρυσάγης ήταν προϊστάμενος του επιθεωρητή Δημήτρη Νικολάου στη Λάρισα, ο οποίος ήταν αυτός που πήρε την αναρρωτική μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη και ήταν υπεύθυνος για τον μοιραίο σταθμάρχη.
Πρόκειται για τον υπεύθυνο της κυκλοφορίας συνολικά όλου του σιδηροδρόμου. Μάλιστα, ο ίδιος ήταν και στην επιτροπή διερεύνησης για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στο Άδενδρο.
Ωστόσο, σύμφωνα με το Open, ήταν το πρόσωπο "κλειδί" για την επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου μετά την τραγωδία. Όπως αποκάλυψε ο δημοσιογράφος Νίκος Στραβελάκης στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων, ο τραγικός θάνατος του διευθυντή του ΟΣΕ δεν συνδέεται με κανέναν τρόπο με το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.
Εξήγησε επίσης ότι στον ΟΣΕ είναι όλοι συγκλονισμένοι από την είδηση του θανάτου του 66χρονου ο οποίος "κρατούσε" την κυκλοφορία και την ασφάλεια του ΟΣΕ. Μάλιστα δύο ώρες πριν το τροχαίο μιλούσε με κορυφαίο στέλεχος του Οργανισμού.
Όπως αναφέρει το Open, ο 66χρονος είπε στο συγκεκριμένο στέλεχος ότι είχε βρει τον τρόπο με τον οποίο θα ξεκινήσει και πάλι η κυκλοφορία των τρένων με ασφάλεια. Σημείωσε ότι πρόβλημα είναι ότι δεν δίνει άδεια χρήσης του GSMR η ΡΑΣ.
Ο διευθυντής κυκλοφορίας του ΟΣΕ είπε επίσης ότι εντόπισε, ένα άρθρο στον κανονισμό που λέει ότι ο ΟΣΕ θα έχει την τελική ευθύνη για τη λειτουργία του συστήματος που πιάνει και μέσα στις σήραγγες.
Μάλιστα το κορυφαίο στέλεχος του ΟΣΕ τού είπε όταν φτάσει στον προορισμό του να του στείλει το επίμαχο άρθρο προκειμένου να τρέξουν οι διαδικασίες. Αυτό ωστόσο δεν συνέβη, καθώς ο 66χρονος έχασε τη ζωή του στο τροχαίο...
Το δυστύχημα έγινε στις 13.55 της Κυριακής, όταν η μοτοσικλέτα μεγάλου κυβισμού που οδηγούσε ο 66χρονος, με κατεύθυνση προς Σούνιο, κατά τη διάρκεια προσπέρασης προπορευόμενου βαν, χτύπησε στο πίσω μέρος του και μπήκε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας όπου συγκρούστηκε με ΙΧ αυτοκίνητο.
Σε βίντεο ντοκουμέντο φαίνεται το σώμα του άτυχου 66χρονου να εκτοξεύεται στον αέρα και να προσγειώνεται σε άλλο όχημα που ακολουθούσε στο αντίθετο ρεύμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου