Τετάρτη 30 Αυγούστου 2023

ΠΑΟΛΑ: ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΗ ΓΙΑ ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ

Κέντησε”, η Πάολα, η γνωστή ακτιβίστρια της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας, με την ανάρτηση που έκανε στον λογαριασμό της στο f/b σχολιάζοντας την υποψηφιότητα για την προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ Στέφανου Κασσελάκη.

Πραγματικά όποιος/α διαβάσει την παρακάτω ανάρτησή της δεν θα συμφωνήσει με την διαπίστωση της ότι “υπερέχει κατά πολύ” από τον τύπο που μεγάλωσε στην Εκάλη, πήρε υποτροφία από υποτροφία από ίδρυμα του Νιάρχου για να σπουδάσει στην Μητρόπολη του καπιταλισμού, να εργαστεί από τα 21 του στην Goldman Sachs και όλα τα σχετικά;

Τώρα αν πείτε ότι η Πάολα υστερεί στο ότι δεν έχει φορολογική έδρα την Μάλτα, είναι κάτι που το συζητάμε.

Απολαύστε:

Γιατί θα ήμουν καταλληλότερη για αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ:

Δεν είμαι “φρέσκο πρόσωπο”! Κανείς δεν με έμαθε χθες και κανείς (ιδίως ο κόσμος της αριστεράς) δεν ψάχνεται για το τι πραγματικά λέω.

Γνωρίζω τους συμπολίτες μου, γιατί χρησιμοποιώ τη δημόσια συγκοινωνία, πράγμα που στον Κασσελάκη δεν ξέρω από πότε έχει να συμβεί.

Επίσης έχω κατέβει σε πολλές διαδηλώσεις (μερικές από αυτές προς την αμερικανική πρεσβεία, όπως έπρεπε) και έμαθα σε όλη μου τη ζωή τι θα πει αστυνομική βία και έλλειψη οποιουδήποτε προνομίου.

Έχω μεγάλη εμπειρία στα χρηματοπιστωτικά, γιατί κατάφερα να επιβιώσω από τόσες τράπεζες και εισπρακτικές.

Δεν είμαι “σοβαρός γκέι”. Έχω πάει με χιλιάδες άντρες και έχω μεγαλώσει ένα παιδί, χωρίς να χρειαστεί να νοικιάσω τη μήτρα κάποιας φτωχής.

Μπορώ πραγματικά να αντιπολιτευτώ (μη σου πω, να αποσυντονίσω τελείως) τον Μητσοτάκη, γιατί ούτε έχουμε βγει από το ίδιο καλούπι, ούτε έχω ποτέ εκφραστεί με θαυμασμό για αυτόν.

Καλά αγγλικά μιλάνε πολλοί: αλλά ελάχιστοι γνωρίζουν πια τα καλιαρντά όπως εγώ.

Δεν με σπρώχνει ο Πολάκης, ο Καρανίκας ή ο Λιάκος. Τους δικούς μου ανθρώπους τους εμπιστεύομαι και τους καμαρώνω.

Δεν έχω πάει στους τάφους των Βενιζέλων, αλλά έχω αφήσει τη σκυλίτσα μου να χέσει τον τάφο της Φρειδερίκης, άρα υπερέχω κατά πολύ.

http://vathikokkino.gr/archives/142394

Δεν υπάρχουν σχόλια: