Εντός του 2014 θα δοθεί στην κυκλοφορία η νέα μεγάλη γέφυρα στην Τσακώνα, στα όρια των νομών Μεσσηνίας - Αρκαδίας, όπως ανακοίνωσε χθες ο Μιχάλης Χρυσοχοίδης.
H γέφυρα της Τσακώνας, όσον αφορά το άνοιγμά της, είναι η δεύτερη μεγαλύτερη στην Ελλάδα μετά από αυτή του Ρίο-Αντιρρίου και συγκαταλέγεται μεταξύ των μεγαλύτερων τοξωτών γεφυρών παγκοσμίως.
Η κατασκευή της γέφυρας ξεκίνησε το 2008 και θα κοστίσει περίπου 19 εκατομμύρια ευρώ. Αποτελείται από δύο ακρόβαθρα και ένα μεσόβαθρο. Το άνοιγμα των 300μ. γεφυρώνεται εν μέρει (40μ.) με προεντεταμένο φορέα και το υπόλοιπο του ανοίγματος (260μ.) καλύπτεται με 2 χαλύβδινα τόξα,
από τα οποία αναρτάται το σύμμεικτο κατάστρωμα της γέφυρας.
Πρόκειται για μια τοξωτή γέφυρα μήκους 400 μέτρων για την γεφύρωση της περιοχής της μεγάλης κατολίσθησης του 2003, ένα έργο εξαιρετικής πολυπλοκότητας, τόσο ως προς την θεμελίωση, όσο και ως προς την ανωδομή, που σχεδιάστηκε και υλοποιείται από Έλληνες μηχανικούς και τεχνίτες.
H γέφυρα της Τσακώνας, όσον αφορά το άνοιγμά της, είναι η δεύτερη μεγαλύτερη στην Ελλάδα μετά από αυτή του Ρίο-Αντιρρίου και συγκαταλέγεται μεταξύ των μεγαλύτερων τοξωτών γεφυρών παγκοσμίως.
Η κατασκευή της γέφυρας ξεκίνησε το 2008 και θα κοστίσει περίπου 19 εκατομμύρια ευρώ. Αποτελείται από δύο ακρόβαθρα και ένα μεσόβαθρο. Το άνοιγμα των 300μ. γεφυρώνεται εν μέρει (40μ.) με προεντεταμένο φορέα και το υπόλοιπο του ανοίγματος (260μ.) καλύπτεται με 2 χαλύβδινα τόξα,
από τα οποία αναρτάται το σύμμεικτο κατάστρωμα της γέφυρας.
Πρόκειται για μια τοξωτή γέφυρα μήκους 400 μέτρων για την γεφύρωση της περιοχής της μεγάλης κατολίσθησης του 2003, ένα έργο εξαιρετικής πολυπλοκότητας, τόσο ως προς την θεμελίωση, όσο και ως προς την ανωδομή, που σχεδιάστηκε και υλοποιείται από Έλληνες μηχανικούς και τεχνίτες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου