Τετάρτη, 28 Αυγούστου 2013

ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΤΕΛ ΦΩΚΙΔΑΣ

Kαι, μέσα σ' όλα τ' άλλα κάτι πρέπει να γίνει κ με τους οδηγούς του ΚΤΕΛ Φωκίδας. Το θέμα είναι σοβαρό και έτσι πρέπει να αντιμετωπιστεί! Επειδή ταξιδεύω συχνά πυκνά, γίνομαι μάρτυρας διαφόρων εξωφρενικών συμπεριφορών!
Η απαξίωση των οδηγών προς τους επιβάτες - πελάτες είναι ένα σημαντικό θέμα που πρέπει να ληφθεί υπ' όψιν κάποιων αρμοδίων! Οι τουρίστες πχ που τιμούν το νομό μας για να επισκεφτούν τους Δελφούς, αντιμετωπίζονται με αγένεια και ειρωνεία πολλές φορές, μόνο κ μόνο γιατί δεν γνωρίζουν τη γλώσσα! περίπου στην ίδια κατάσταση βρίσκονται κ οι Έλληνες που θα "τολμήσουν" να ρωτήσουν η να ζητήσουν κάποια πληροφορία η ακόμη να κάνουν κάποια παρατήρηση, πχ να μη μιλάνε στα κινητά τους όταν οδηγούν,
να φτιάξουν τα παράθυρα των πούλμαν που όταν βρέχει τον χειμώνα μπαίνουν νερά, να ρυθμίσουν τον κλιματισμό ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες, να ανοίγουν κ τις 2 πόρτες όταν υπάρχει πολύς κόσμος για να εξυπηρετηθεί κλπ. Δηλαδή τα αυτονόητα! Δεν φτάνει που έχουμε την ηχορύπανση από τα "σκυλάδικα" που είμαστε υποχρεωμένοι να ακούμε κατά τη διάρκεια του ταξιδίου η την οφθαλμορύπανση από τα χιλιάδες αρκουδάκια και τα διάφορα άλλα αντικείμενα που κρέμονται δεξιά αριστερά έχουμε και την αγένεια τους , επειδή οι περισσότεροι από αυτούς είναι κ ιδιοκτήτες των πούλμαν κ έχουν την εντύπωση πως μπορούν να ενεργούν κατ' αυτόν τον τρόπο! Λες και μας μεταφέρουν δωρεάν! φυσικά δεν μιλάω για όλους, μιλάω γι αυτούς που δεν έχουν ίχνος παιδείας κ οι περισσότεροι δυστυχώς είναι κ νέοι σε ηλικία! μήπως λοιπόν θα έπρεπε να εντοπιστούν (πράγμα εύκολο κ ανέξοδο) και να πάρουν μαθήματα σωστής συμπεριφοράς επιβατών από τα ΚΤΕΛ Φωκίδας, για να γίνεται και το ταξίδι μας πιο ανθρώπινο μιας και το εισιτήριο στοιχίζει, περίπου όσο είναι σημερινό μεροκάματο;;;; ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Πηγη.karteria1.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: