Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ Ο Κ. ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΠΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

Ο Κώστας Παπαθανασίου κατέθεσε χθες την παραίτησή του από το περιφερειακό συμβούλιο Στερεάς Ελλάδας.
Τη θέση του καταλαμβάνει ο ο πρώτος επιλαχών Γιάννης Ράμμος. 
Ο κ. Παπαθανασίου ήταν ο μοναδικός σύμβουλος της μειοψηφίας από τη Φωκίδα. 
το κείμενο της παραίτησής του αναφέρει τα εξής:΅
Προς: Πρόεδρο Περιφερειακού Συμβουλίου Στερεάς Ελλάδας
Άμφισσα 12/9/2013
Κύριε Πρόεδρε,
Με την παρούσα επιστολή επιθυμώ να παραιτηθώ από μέλος του Περιφερειακού Συμβουλίου Στερεάς Ελλάδος, ένεκα αυξημένων υποχρεώσεων στη Διοίκηση του ΙΚΑ – ΕΤΑΜ.
Με την ευκαιρία επιτρέψτε μου να εκφράσω τις ευχαριστίες μου προς τον περιφερειάρχη Κλέαρχο Περγαντά, τον επικεφαλής της Αντιπολίτευσης Θανάση Χειμάρα, τους Αντιπεριφερειάρχες και προς όλους τους συναδέλφους Περιφερειακούς Συμβούλους για το επίπεδο συνεργασίας, που είχαμε όλο αυτό το διάστημα, επ’ ωφελεία της Περιφέρειας μας. Είμαι σίγουρος ότι,
η ίδια παραγωγική συνεργασία θα συνεχιστεί και με τον αντικαταστάτη μου Γιάννη Ράμμο.
Είναι αυτονόητο ότι θα εξακολουθήσω να είμαι παρών σε κάθε πρωτοβουλία για την ανάπτυξη και την ευημερία της ιδιαίτερης πατρίδας μου της Φωκίδας, αλλά και όλης της Στερεάς Ελλάδας.


Μετά τιμής
Κωνσταντίνος Γ. Παπαθανασίου


Δεν υπάρχουν σχόλια: