Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΤΑΓΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΟΥ

Αναμφισβήτα ήταν η δημοσιογραφική επιτυχία της χρονιάς. 
Η συνέντευξη του πρώην μέλους της Χρυσής Αυγής στην εφημερίδα ΕΘΝΟΣ ήταν το θέμα των ημερών, μετά τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα, συζητήθηκε όσο τίποτε άλλο στα δημοσιογραφικά γραφεία κι έδωσε τη δυνατότητα στο μέσο πολίτη να καταλάβει πως στήθηκε, πως λειτουργεί και ποιοι κανόνες διέπουν το νεοναζιστικό μόρφωμα που η δράση του αποτελεί άμεσο κίνδυνο για τη δημοκρατία.
Πίσω απ΄αυτήν τη δημοσιογραφική επιτυχία κρύβεται( ή μάλλον δεν κρύβεται καθόλου) μια Κρητικιά,
 
Η Ηραλειώτισσα δημοσιογράφος του Έθνους Μαρία Ψαρά, που μίλησε στο CRETALIVE για την επιτυχία της, τους φόβους και την αγωνία της και για το γεγονός πως, όπως κάθε δημοσιογράφος που σέβεται τη δουλειά του, ενοχλεί και τις δυο πλευρές του ποταμού.
" Η σχέση μου με τη χρυσή Αυγή άρχισε πριν από 4 χρόνια περίπου και με αφορμή τα γεγονότα του Αγίου Παντελεήμονα, όπου τότε έσκασε μύτη η δράση της και το ποιόν της. Έδειχνε σε όλους μας πως κάτι συμβαίνει και πως η Χρυσή Αυγή δεν ήταν ένα φαινόμενο παροδικό. Και από τότε έχω κάνει αμέτρητα ρεπορτάζ για τη δράση τους και την εγκληματική δραστηριότητα τους, με αποτέλεσμα να στοχοποιηθώ μέσα από τις ιστοσελίδες και τα έντυπα τους, που ανήρτησαν ακόμα και φωτογραφίες μου, με ανακοινώσεις εναντίον μου και μέ έμμεσες απειλές ακόμα και για τη ζωή μου."
- Μαρία δεν έχεις στοχοποιηθεί όμως μόνον από τη Χρυσή Αυγή, αλλά και από άτομα του αντιεξουσιαστικού χώρου!
- Κοιτάξτε, εγώ κάνω τη δουλειά μου. Είμαι δημοσιογράφος και είναι φυσιολογικό να ενοχλώ. Υπάρχουν και  στενοκέφαλοι αναρχικοί ( όπως υπάρχουν και συμπολίτες μας του αντιεξουσιαστικού χώρου, που δεν έχω μαζί τους κανένα πρόβλημα) οι λεγόμενοι μπαχαλάκηδες που έχουν πρόβλημα με το αστυνομικό ρεπορτάζ, που κι εκείνοι ενοχλούνται. Τι να κάνω; Ενοχλούνται και μεν και οι δε ! Εγώ όμως είμαι αποφασισμένη να μην υποκύψω και να υπερασπιστώ τη δουλειά μου, την αλήθεια και το ρεπορτάζ"
- Ήταν πάντως μια μεγάλη δημοσιογραφική επιτυχία αυτή η συνέντευξη!
- Σίγουρα. Και δεν θα γινόταν χωρίς συστηματική και ομαδική δουλειά. Αν δεν υπήρχε ο Λευτέρης ο Μπιντέλας, ο συνάδελφος με τον οποίο μαζί κάναμε το θέμα, δεν θα έβγαινε αυτή η συνέντευξη. Και αυτή η επιτυχία, όπως τη χαραχτηρίσατε, αποδεικνύει πως και στη δημοσιογραφία, η ομαδική δουλειά φέρνει αποτελέσματα. Και βέβαια υπήρξε και η στήριξη της εφημερίδας, που χωρίς αυτήν δεν ξέρω αν μπορούσαμε να είχαμε προχωρήσει!
-Μαρία πως φτάσατε σ΄αυτήν την πολυσυζητημένη συνέντευξη;
Η δολοφονία του Παύλου Φύσσα ήταν το γεγονός που έκανε το ποτήρι να ξεχειλίσει! Λειτούργησε σαν καταλύτης. Πολλά μέλη της Χρυσής Αυγής ( πρώην και νυν) διαφωνούν με τις δολοφονικές επιθέσεις κατά άλλων πολιτών και ιδιαίτερα κατά των Ελλήνων. Η δολοφονία λοιπόν του Φύσσα, έλυσε στόματα κι έκανε αρκετούς να θέλουν να μλήσουν. Ανεξάρτητα πως ακόμα και τώρα πολλοί φοβούνται να το κάνουν. Έτσι λοιπόν κάναμε έρευνα και βρήκαμε αυτό το πρώην μέλος της Χρυσής Αυγής, που έσπασε την ομερτά της σιωπής και έδειξε πως είναι διαρθρωμένη και πως λειτουργεί η οργάνωση στο εσωτερικό της. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: