ΜΟΝΟ ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΟΥ "ΠΡΩΤΟΥ
ΘΕΜΑΤΟΣ" ΕΙΧΕ 303 ΣΧΟΛΙΑ ΩΣ ΤΙΣ 10.30 ΤΟ ΒΡΑΔΙ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ
Διαβάστε τα 303 σχόλια πολιτών
Λαικός ξεσηκωμός για τις αυξήσεις στη ΔΕΗ. Και σαν να μην έφτανε η οργή του κόσμου, ο Γιάνης Βαρουφάκης ξημερώματα Τρίτης (σήμερα) δήλωσε στον Χατζηνικολάου ότι δεν έχει ιδέα για τις αυξήσεις των μισθών στη ΔΕΗ! Τι γίνεται αδέλφια; Ποιος κυβερνάει αυτή τη χώρα; Ο Λαφαζάνης μόνος του;
Μόνο το ρεπορτάζ του Πρώτου θέματος στην ηλεκτρονική του σελίδα έχει πάνω από 300 σχόλια οργισμένων πολιτών με το πελατειακό κράτος που υποθάλπτει και η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ αύξηση αποδοχών της τάξης του 8 έως 10% περιλαμβάνει η νέα συλλογική σύμβαση τριετούς διάρκειας που υπέγραψαν την Παρασκευή η διοίκηση της ΔΕΗ και οι εκπρόσωποι της ΓΕΝΟΠ, καθώς και άλλων τριών σωματείων της ΔΕΗ (Σπάρτακος, ΕΤΕ, ΠΑΣΥΠ).
Η νέα Συλλογική Σύμβαση περιλαμβάνει τις εξής θετικές προβλέψεις για τους εργαζόμενους στη ΔΕΚΟ:
1. Τη χορήγηση τροφείου ύψους 6 ευρώ την ημέρα για κάθε μέρα πραγματικής εργασίας (φυσικής εργασίας) στη ΔΕΗ,
με σκοπό όπως αναφέρεται στο κείμενο της σύμβασης «την εξυπηρέτηση των λειτουργικών αναγκών της επιχείρησης, τη βελτίωση των όρων και των συνθηκών εργασίας καθώς και την αύξηση της παραγωγικότητας». Τα 150 ευρώ μηνιαίως αντιστοιχούν σε αύξηση 8 έως 10% για το μέσο μισθό της ΔΕΗ1. Τη χορήγηση τροφείου ύψους 6 ευρώ την ημέρα για κάθε μέρα πραγματικής εργασίας (φυσικής εργασίας) στη ΔΕΗ,
2. Διασφαλίζεται ότι δε γίνεται καμία απολύτως μείωση στους μισθούς
3. Η ΔΕΗ δεσμεύεται να μην προχωρήσει σε καμία απόλυση εργαζομένου για οικονομοτεχνικούς λόγους
4. Η ΔΕΗ είναι πλέον υποχρεωμένη (μέχρι τώρα κατέβαλε από ελευθεριότητα) να καταβάλει επίδομα ευδόκιμης παραμονής Αυτό σημαίνει ότι όταν κάποιος εργαζόμενος έχει εξαντλήσει τη μισθολογική του εξέλιξη, θα λαμβάνει υποχρεωτικά μισό κλιμάκιο
5. Καθιερώνεται ειδική άδεια 4 ημερών ετησίως για τους εργαζόμενους που δουλεύουν στην εξυπηρέτηση πελατών (front office) της επιχείρησης
Ακολoυθούν τα 303 σχόλια πολιτών από την ηλεκτρονική σελίδα του Πρώτου Θέματος ως τις 10.30 το βράδι της Δευτέρας>
pas pas02/03/201522:11
ΣΕ ΟΛΟΥΣ 6 ΕΥΡΩ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΝΣΤΟΛΟΥΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ 6 ΕΥΡΩ ΤΟ ΕΞΑΜΗΝΟ .ΤΑΜΕΙΑΣ ΤΗΣ ΔΕΗ +4 ΗΜΕΡΕΣ ΑΔΕΙΑ ΛΟΓΩ ΥΠΕΡΚΟΠΩΣΗΣ ΚΑΙ 2000 ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΜΙΣΘΟ ΕΝΩ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ,ΑΣΤΗΝΟΜΙΑΣ ΜΟΝΟ 1800 ,ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΔΙΚΑΣΤΗΚΟ ΚΛΗΤΗΡΑ.ΑΛΛΑ ΞΕΧΑΣΑ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΠΕΡΓΙΕΣ.ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ,ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΣΑΣ,ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΕΜΠΕΛΙΑΣ,ΕΛΛΗΝΕΣΤΗΣ ΛΑΜΩΓΙΑΣ.
Μάνος 02/03/201522:09
Στη ΔΕΗ το κράτος ειναι μέτοχος κατα 50%. Συνεπώς το 50% των κερδών απο τα μερίσματα πηγαίνει στο κράτος. Αυτό που πρέπει να αναρωτηθείτε όλοι που διαφωνείτε με το κουπόνι είναι πως διαχειρίζεται το κράτος τα κέρδη που αποκομίζει απο τη μαμά ΔΕΗ. Όσον αφορά τους λογαριασμούς στους πολίτες, διαβάστε τον καλά για δείτε τι πληρώνουμε για τη ΔΕΗ και τι πληρώνουμε σε δήμους, έκτακτες εισφορές, τους επιχειρηματιες φωτοβολταϊκών κτλ.
ΝΙΟ02/03/201522:09
Χαζη ερωτηση αλλα πραγματικα δεν ξερω. Μπορει ενας κλαδος να αποφασισει μονος του για αυξησεις χωρις κυβερνητικη υπογραφη; Απλα ρωταω. Μεγαλο αυτογκολ
aisxos02/03/201521:55
Αισχος λυπάμαι που ψηφισα τον Τσιπρανδρεου και τον Λαφαζανοπασοκ, αυτο ειναι το κοινωνικο κρατος, αυτο που πρεπει να κανουν ειναι να μειωσουν σ' ολους τα τιμολογια της δεη που εχουν φτασει στα υψη, το κακο ειναι οτι αυτοι εδω ειναι χεροτεροι γιατι μας κοροιδεψαν και πηραν την ψηφο μας ΑΙΣΧΟΣ
George02/03/201521:51
Σκάνδαλο, σκάνδαλο, αυξήσεις μισθών και διασφάλιση μη μειώσεων! Απαράδεκτα πράγματα, μειώσεις για όλον τον λαό, ΤΩΡΑ. Επίσης, μου αρέσει το ετοιμάζονται να.... Από ουσία και υπογραφές για να δούμε τι ακριβώς έγινε/δεν έγινε, τίποτα απολύτως.
metero02/03/201521:27
δίνουν αύξηση για να παρακρατούν από τον μισθό των εργαζομένων, την αποπληρωμή του δανείου που είχε πάρει παράνομα η ΓΕΝΟΠ
Κώστας02/03/201521:10
Εισφορές υπέρ ΕΡΤ- αύξηση, μισθολογική δαπάνη εργαζομένων ΔΕΗ-αύξηση, να δούμε τον λογαριασμό της ΔΕΗ ποιος θα μπορεί να τον πληρώσει!
Θα το πω και ας είναι αιρετικό02/03/201521:03
Αν και καταλαβαίνω απολύτως ότι με αυτό που θα πω θα προκαλέσω την οργή των συνσχολιαστών, θα υπερασπιστώ την άποψή μου ότι αφού κατάφεραν να εξασφαλήσουν αυξήσεις,μπράβο τους και μαγκιά τους.Έστω και αν είναι προνομιούχοι, δεν θα υποκύψω στον πειρασμό του κοινωνικού αυτοματισμού. Αν η επιχείρηση έχει κέρδη, δεν με ενοχλεί καθόλου, ένα μέρος τους να το καρπωθούν οι εργαζόμενοι. Αυτό ωστόσο που υπό τα δεδομένα αυτά δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό επ' ουδενί είναι η παραμικρή αύξηση των τιμολογίων. Αν και η ακόμα πιο σωστή κίνηση για μένα από πλευράς ΔΕΗ θα ήταν να θεσπιστεί πλήρης ατέλεια μέχρι έναν ορισμένο αριθμό κιλοβατοωρών για όλους τους κατοίκους παραμεθορίων νησιών έως 2000 κατοίκων.
Ντροπή!!!!!!!!02/03/201520:59
Τι περιμένεις από τα μονοπώλια? Ιδιωτικοποίηση της ενέργειας τώρα. Δεν θέλω να πληρώνω άλλο τους Φωτόπουλους.
Leonidas02/03/201520:40
Aφου δεν σας αρεσε ο Σαμαρας και ο Κυριακος, τι φωναζετε τωρα? Φατε τον Φωτοπουλο. Τελικα κατι πηγε να γινη με τους συνδηκαλησταρες στην Ελλαδα με τον Σαμαρα και τον Μητσοτακη, αλλα φαινεται οτι στην Ελλαδα ειναι ανικητοι. Αυτοι ουσιαστικα κυβερνουν χρονια τωρα οποια κυβερνηση πηγε εναντιον τους ,πεθανε.
ΑΓΡΟΤΕΣ ΟΥΟΥ ΟΥΟΥ!!!!!02/03/201520:39
ΠΩΣ ΑΙΣΘΑΝΕΣΤΕ ΣΑ ΜΑΛΑΚΕΣ??????????
Mak02/03/201520:25
Έτσι χτίζονται οι οχταετίες...
Δεν θα προλαβουν02/03/201520:37
Τελείωσε το παρτι,μεθαύριο βαρανε κανόνι και οι δεητζηδες θα μείνουν με τα κουπόνια φαγητού
Τα κοροίδα Πληρώνουν02/03/201519:55
Ευτυχώς οι Αυξήσεις ξεκινούν απο τους πεινασμένους. Μετά την ελλειμματική ΔΕΗ ακολουθούν αυξήσεις σε βουλευτές, Δικαστικούς κλπ, προσοχή μην ξεχαστούν και μείνουν έξω ο Πρόεδρος, ο πρωθυπουργός οι Περιφεριάρχες, Δήμαρχοι κλπ.
άνεργος02/03/201519:39
Ρωτάω, ο Φωτόπουλος έχει ενταχθεί στο Σύριζα; Εάν έχει ενταχθεί τότε εξηγούνται όλα. Να περιμένουμε αυξήσεις στα τιμολόγια συν τω χρόνω για να δοθούν αυτές οι αυξήσεις!!!!!! Δεν πάμε καθόλου καλά, μα καθόλου καλά. Και τόσοι πτυχιούχοι δεν έχουν εδώ και χρόνια δουλειά.
@02/03/201520:17
Να ταν μονο ο Φωτοπουλος στο Σύριζα καλά θα ταν,το θέμα είναι οπώς όλοι πι συνδικαλισταδες και οι ορφανοί πασοκοπατερες έχουν παει ΟΛΟΙ τους στο Συριζα
ΑΠΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ02/03/201519:32
4%-36%-4% ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ
Δημητρίου02/03/201519:30
Δεν μπορώ να διανοηθώ, ότι μπορεί να σκέφτονται κάτι τέτοιο! Αν η ΔΕΗ έχει τη δυνατότητα να ξοδέψει αυτά τα χρήματα, ας μειώσει την τιμή του ρεύματος, τόσο των πολιτών όσο και των επιχειρήσεων. Έλεος. Οι εργαζόμενοι των ΔΕΚΟ ήταν από τους πλέον προνομιούχους. Μέχρι ένα σημείο αυτούς (και άλλους πολλούς βέβαια) πληρώνει σήμερα ο απλός πολίτης.
A.M02/03/201519:24
Μονο οι γνωστοι προνομιουχοι πεινασμενοι συνδικαλιστες της. Δεη ειναι το θεμα μας!!!! Ελεος νοιαστηκε κανεις για οσους απολυονται απο τον ιδιωτικο τομεα η για το ποσες ωρες δουλευουν ασταματητα;;;;αισχος με τη δεη την ερτ κ ολους τους βολεμενους που εχουν μονο δικαιωματα κ ποτε υποχρεωσεις
TabulaRasa02/03/201519:04
Τι τσιμπατε ρε σαν χάνοι? Βγαίνει ένα άρθρο και αμέσως πέφτετε πάνω σαν ακρίδες...Και στην μανία και στο μυαλό μια χαρα ακρίδες είστε
Ακρίδα 02/03/201520:21
Τσιμπάμε σαν χάνοι και πέφτουμε σαν ακρίδες . Απο τον λόγο σου καταλαβαίνει κανείς οτι είσαι κάποιο πρόσωπο υψηλής ευφυας το οποίο και φυσικά η γνώμη του είναι βαρυσήμαντη και αξίζει κάποιος να την λάβει σοβαρά υπόψιν του. Πιστεύω, και αν κανω λάθος παρακαλώ να με διορθώσεις, οτι η δουλειά σου επίσης θα είναι πολύ υπεύθυνη, την οποία μόνο ένα άτομο σαν εσένα με λιγδωμένη μπλούζα και χρόνια εμπειρία στην αφισοκόλληση μπορεί να κάνει. Παρακαλώ, συνέχισε να μας ενημερώνεις εμάς τις μικρές και ασήμαντες ακρίδες έτσι ώστε να μπορούν κάποιοι μικρότεροι σε ηλικία να έχουν τα σωστά πρότυπα για το πως πρέπει να πορεύονται και να σκέφτονται στην ζωή τους
kentroos02/03/201519:00
Πληρης απογοητευση και συνεχιση των παθογενειων και του συνδικαλιστικου κρατους.... Πραγματικα απο τα υπαρχοντα πολιτικα προσωπα μονο ο κ.Λεβεντης που καποτε τον εκαναν γραφικο αξιζει και μακαρι να τον υποστηριξει περισσοτερος κοσμος και να μπει στην Βουλη....
vagos02/03/201518:51
ΝΑ ΨΟΦΙΣΕΙ Η ΚΑΤΣΙΚΑ ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ.....ΟΥΣΤ ΡΕΕΕΕΕ...... ΚΕΡΔΟΦΟΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΒΑΡΙΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ......ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ;;;; ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΙ ΜΕΤΟΧΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ,ΑΓΓΛΟΙ....ΠΟΡΤΟΓΑΛΟΙ......;;;
μεταναστης 02/03/201519:39
Στην προκειμένη περίπτωση μέτοχοι της εταιρείας είναι ο λαος. Αν δηλαδή υπαρχουν κέρδη, θα μπορούσαν να ελαφρυνθουν χαμηλόσυνταξιούχοι η να δοθεί ενα έξτρα επίδομα σε άνεργους. Τα αυστριακά ταχυδρομικά είχαν το 2014 147 εκατομμυρια κέρδη και για να το πετύχουν αυτό έκλεισαν καταστήματα τα οποία δεν συνέφεραν να είναι ανοιχτα. Αλλά τι σου λέω τώρα, αφού τα καθηκια οι ευρωπαίοι φταίνε και οι εδώ γερμανοτσολιάδες.
ΜΕ ΛΕΝ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟ02/03/201519:12
ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΟΠΟΥ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΙ ΚΟΝΟΜΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΜΑΣΑ!! ΑΝΤΕ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ ΚΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 4% ΞΑΝΑ!!!
ΕΞΥΠΝΑΚΙΑΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ!!02/03/201519:10
ΝΑ ΚΟΒΑΜΕ ΛΙΓΑΚΙ ΤΑ ΟΣΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΑΝ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΤΟΣΑ!!!!!!!!!!!!!!! ΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΦΟΥΛ!!
eagle1202/03/201519:00
Γιατί ρε κομματόσκυλο τα 30.000.000 που θα στοιχήσει, είναι η απασχόληση 3.000 ανέργων από τα 2.000.000 ανέργους. ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ?
Ελλην02/03/201518:44
Aυτά τα λεφτά που θα πάρει ο Φωτόπουλος και η παρέα του ξέρετε απο ποιούς θα αφαιρεθούν έτσι κοροιδάρες που ψηφίσατε Αριστερά??Θα φάτε καλά τώρα.Ετοιμαστείτε να υποστείτε τις συνέπειες των πράξεων σας.
Ελληνας02/03/201519:41
Εκτός από ότι με το όναμα που βάζεις κάνεις να αισθάνονται άσχημα όλοι οι Έλληνες, να σε πλροφορήσω πως οι μισθοί των εργαζομένων της ΔΕΗ δεν πληρώνονται από τους φορολογούμενους, ούτε από τον κρατικό προυπολογισμό. Καληνύχτα!
Δεν καταλαβαίνεις ή κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις;02/03/201522:01
Βέβαια δεν θα πληρώσουν οι πολίτες με φόρο αλλά μόνο με τον λογαριασμό της ΔΕΗ εξυπνάκια, η ΔΕΗ έχει μονοπώλιο και θα περάσει τα έξοδα της στον κοσμάκη.
kostandinos02/03/201520:19
Οχι μωρε που πληρωνει ο λαος τη ΔΕΗ, οι λογαριασμοι που ερχονται καθε μηνα πανε στη λουλουδου, οι ΔΕΗτζηδες κανουν κοινωνικο εργο και ειναι υπερανω χρηματων!!!! ΡΕ ΔΕΝ ΦΤΥΝΕΙΣ ΤΑ @@@@@@ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΓΝΩΜΗ ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΜΙΑ ΑΡΑΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ!!! ΤΙ ΠΟΥΛΑΝΕ ΡΕ ΟΙ ΡΕΜΠΕΣΚΕΔΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥς ΑΠΟΦΕΡΕΙ ΚΕΡΔΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΚΟΣΜΑΚΗΣ???? ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ!!!!!!
λ02/03/201518:35
150 επι 12 κανει 1800... επι 22000 λαμογια κανει 40000000...40 εκατομμυρια...να σας θυμισω πως για 300 εκατομμυρια ταμειακο ελλειμμα κοπηκαν τα δωρα του ογα...βεβαια ομως ενας αγροτης μπορει ν ζησει με 300 ευρω το μηνασ...ενας δεητζης δν μπορει να ζησει με 2000 το μηνα ομως...πρεπει να παρει αυξησει 150 ευρω το μηνα...α ρε ξεφτικλικια ...αντι να τους κοψουν κανα 500 το μηνα να δωσουν στους αναπηρους π τσ κοψαν τις συνταξεις...ξεφτικικια ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε....
Μπράβο!02/03/201518:32
Να επανέλθει το επίδομα προθέρμανσης αυτοκινήτου, βορινού παραθύρου, έγκαιρης προσέλευσης, οι ειδικές συνδικαλιστικές άδειες, κ.ο.κ. Νόμος είναι το δίκιο του εργάτη.....
@02/03/201520:19
Ξέχασες το επίδομα έγκυρης προσέλευσης το επίδομα οθόνης και το άλλο που έδιναν για να πηγαίνουν πλυμενοι κ ξυρισμενοι
κιξερτσης02/03/201520:54
Και το μισθο του δικηγορου μην ξεχασεις...Οσοι ειναι απο Πτολεμαιδα καταλαβαινουν.
Η ανοησία πάει σύννεφο...02/03/201518:19
Αυτούς δε θελατε στην εξουσία...λουστείτε τους τώρα
@02/03/201518:12
Λευτερια στους κοπριτες της ΓΕΝΟΠ...
Να σας ενημερώσω...02/03/201518:12
Να σας ενημερώσω πως και η ΔΑΚΕ (της ΝΔ) ήθελε τη συμφωνία και πανηγυρίζει για την επίτευξή της...
@02/03/201520:47
Ελα συριζοπαπαγαλακι σε πήραμε χαμπαρι.Αν εταζε 150αρια αύξηση η ΝΔ δεν θα χανέ τις εκλογές
Νικ 02/03/201518:31
Και άμα την ήθελε η ΔΑΚΕ τι? Ποιος σου είπε ρε άνθρωπε μου ότι όλοι που κάνουμε κριτική είμαστε ΝΔ ή ΠΑΣΟΚ? Κι εσείς στο Σύριζα τι θέλετε να αποδείξετε, ότι είστε ίδιοι? Για τον ΠτΔ έτσι έκανε το ΠΑΣΟΚ λέτε, για την ΔΕΗ το ήθελε και η ΔΑΚΕ. Ρε ποιον δουλεύετε όλοι?
ΚΑΤΙ ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ02/03/201518:25
Σκασίλα μας τι ήθελε η ΔΑΚΕ. Γιατί αυτοί τι είναι; Δεν ξεκολάμε λέω απο κόμματα και συνδικαλιστές-λαμόγια; Εδώ μιλάμε ΓΙΑ ΤΟ ΑΤΟΠΗΜΑ ΤΟΥΣ ΣΥΡΙΖΑ..Όλοι τους βρίζουν..Ας συνεχίσει έτσι και το καλοκαίρι θα πάει σε μονοψήφιο αριθμό..Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΤΟΧΕΣ ΑΛΛΕΣ..Η ΑΝΟΧΗ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ..
STOP στα νεοφιλελεύθερα σχέδια02/03/201518:08
Το πρόβλημά σας είναι οι απλοί εργαζόμενοι, οι 100 καθαρίστριες και οι παράνομα απολυμένοι του Δημοσίου; Δεν ρωτήσατε ποτέ για τα δις που έφαγαν οι μεγαλοεργολάβοι, μεγαλοεκδότες και καναλάρχες, φίλοι όλοι της προηγούμενης κυβέρνησης! Σφυρίζετε αδιάφορα για τη διαπλοκή, ιδιωτικών κυρίως εταιρειών, με στημένους διαγωνισμούς και αναθέσεις έργων! Δες ακούσατε ποτέ για το μεγάλο φαγοπότι της SIEMENS, των υποβρυχίων που γέρνουν και των άπειρων εξοπλιστικών προγραμμάτων, γερμανικής κυρίως προέλευσης! Μόνο μη τυχόν κανείς εργαζόμενος βρει το δίκιο του σας νοιάζει! Και μη μου πείτε για τους εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα, όπου ανήκω, γιατί πολύ αμφιβάλω αν ποτέ σας έννοιαξε και για αυτούς, αν ποτέ βγήκατε να συμπαρασταθείτε με πράξεις σε ομαδικές απολύσεις και κλεισίματα επιχειρήσεων.
Ιθύς02/03/201518:50
Πάλι τα ίδια...Οι μεγαλοεργολάβοι, οι μεγαλοεκδότες, οι καναλάρχες κλπ. Μόνο που όλοι αυτοι είναι στενότατα διαπλεκόμενοι με την συνδικαλιστική-σοσιαλιστική μασονία. Ο Τζοχατζόπουλος κλπ. που βγήκαν στην αρένα, ήταν μέχρι εκείνη την στιγμή τα "ιερά τέρατα" του σοσιαλισμού. - Γιατι "για τον σοσιαλισμό παλεύουμε όλοι σύντροφοι", όπως έλεγε κάποιος μεγάλος σοσιαλιστής κι αυτός. - Αλλά για εξετάστε τον ένα μετά τον άλλον όλους αυτους της νομενκλατούρας της "κονόμας" να δείτε σε ποια συνομοταξία ιδελολογίας συνηθιζαν να συγκαταλέγονται. Τώρα το να έχουν αυτές τις εύνοιες οι υπάλληλοι των ΔΕΚΟ, και μερικοί του ιδιωτικου τομέα να παρακαλούν για να πάρουν τα μεροκαματά τους (καθυστερημένα και μήνες μερικές φορές) και άλλοι να μην έχουν δουλειά και να μη μπορούν να πληρώσουν το ρεύμα, είναι ν ομίζω κομμάτι αδικία και κρίμα. Ντροπή, λέω έγώ! Και δεν με πειθει κανείς, ότι αυτοι αξιζανε και αξίζουνε περισσότερο απο τα ανεργα παιδιά μας. Το πελατειακό κρατος αναπτύσσεται και εξελίσσεται σε όλο του το μεγαλείο. Δεν έχει να ζηλέψει τίποτε απο την "ένδοξη" δεκαετία του 80. Να δούμε όμως, που θα βρεί λεφτά η ΔΕΗ να ξεχρεωθεί (που χρωστάσει 2 και πλέον δίς) και στην συνέχεια... Α ! στη συνέχεια, με την δραχμή... να δούμε που θα βρισκουμε αρκετό συνάλλαγμα για εισαγωγές υγρών καυσίμων για την ΔΕΗ, για θέρμανση και για μετακίνηση μας. Θα καταντήσουμε χειρότερα απο την Κούβα.
Βαρεθήκαμε τη γαλάζια προπαγάνδα!02/03/201517:54
Σταματήστε την γαλαζια προπαγάνδα! Στη ΔΕΗ υπήρξε συνεχής μείωση μισθών χωρίς αντίθετα να υπάρξει και μείωση τιμολογίου. Η ΔΕΗ επίσης δεν επιβαρύνει τον κρατικό προυπολογισμό, είναι αυτόνομη και για αυτό έγινε η νέα Συλλογική Σύμβαση απευθείας με τους εργαζόμενους σε αυτή, χωρίς να περιλαμβάνει αύξηση μισθού αλλά ένα μικρό εύλογο ειδικό επίδομα. Στο κάτω κάτω είναι καλό νέο εργαζόμενοι (και όχι μεγαλοεργολάβοι και μεγαλοκαναλάρχες όπως συνέβαινε τόσα χρόνια) να έχουν περισσότερες απολαβές. Μακάρι γρήγορα να συμβεί σε όλους τους εργαζόμενους το ίδιο!
ΚΩΣΤΑΣ02/03/201521:24
Έχεις δίκιο. Η ΔΕΗ δεν επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό. ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΤΕΥΘΕΊΑΝ ΑΠΌ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΔΕΗ02/03/201517:43
ΜΠΡΑΒΟ κύριε Τσίπρα, ευχαριστούμε! Όσο για εσάς που μας διαβάλλετε ας προσέχατε να μπαίνατε και σεις στην ΔΕΗ! Εμείς προσφέρουμε έργο και πρέπει να πληρωνόμαστε σωστά! Να κοιτάτε την δικιά σας κατσίκες και ν' αφήσετε τις δικές μας. Μπράβο ΣΥΡΙΖΑ! Μια ζωή εσένα θα ψηφίσουμε.
@ΔΕΗ 02/03/2015 17:4302/03/201520:43
Μόνο που για να ζήσει η δικιά σου κατσίκα ζητάς το χόρτο από το δικό μας χωράφι και το νερό από το δικό μας πηγάδι. Γκέγκε;
mike02/03/201517:32
Ε ρε γλεντια εαν δεν τα καταφερει η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ! Οι πρωτοι που θα την πληρωσετε θα εισαστε ολοι εσεις δημοσιοι κοπριτες που ζειτε εις βαρος μου! Ολο μου το μισος θα το βγαλω επανω σας ξεφτυλες!
Ενημερώσου καλύτερα...02/03/201518:11
Να σε ενημερώσω πως και η ΔΑΚΕ ήθελε τη συμφωνία και πανηγυρίζει για την επίτευξή της...
μπουγάτσα με χρεοκοπία.02/03/201519:27
τι έγινε έπεσε σύρμα και πλάκωσαν όλα το ΓΕΝΟΠουνα και σχολιάζουν; Χαρείτε τώρα γιατί σύντομα θα τα πάρουν πίσω όλα.
Nik 02/03/201518:31
Και άμα την ήθελε η ΔΑΚΕ τι? Ποιος σου είπε ρε άνθρωπε μου ότι όλοι που κάνουμε κριτική είμαστε ΝΔ ή ΠΑΣΟΚ? Κι εσείς στο Σύριζα τι θέλετε να αποδείξετε, ότι είστε ίδιοι? Για τον ΠτΔ έτσι έκανε το ΠΑΣΟΚ λέτε, για την ΔΕΗ το ήθελε και η ΔΑΚΕ. Ρε ποιον δουλεύετε όλοι?
Μαλιστα02/03/201518:29
Οποτε?Εισαι ικανοποιημένος καθρισες με το επιχηρημα σου.Βλακα.
δεη02/03/201517:29
Εκτονωθηκατε τωρα γραψτε την κακια σας σκασατε απο την ζηλια σας,τουλαχιστον να μας πειτε καλοφαγοτα .Αυτο ειναι συνδικατο δουλευει και περνουμε αυξησεις ,ΖΗΤΩ Η ΓΕΝΟΠ. Υ.Γ προσοχη μην βγαλετε σπυρακια απο την ζηλια ,δεν ψοφαει η κατσικα οσο και ναθελετε
πολίτης β' κατηγορίας02/03/201521:33
Ναι ρε μαγκα μπράβο καλοφάγωτα, μονο που μας εχετε ξεσκίσει με τους λογαριασμους σας, εχουμε και εμείς οικογενειες ξέρεις και μολις ερχετε ο λογαριασμος σταματαει ο χρόνος λέμε. Αφού υπάρχει τοσο χρημα ας μειώνατε λίγο τα τιμολογια λεω γω. Αλλά εσείς πληρωνετε κάτι ψιλά σε ρεύμα, ξέχασα δικό σας είναι το μαγαζί.
aristo02/03/201517:27
Μετά την ΕΡΤ κι αυτό ... ε, όχι ρε κουφ...λες !
.02/03/201522:03
.....α.....
Οι συνδικαληστες ήταν δεξιοι ε; 02/03/201517:12
Πρωτη φορά αριστερά
Ξεφτύλες02/03/201517:03
Ξεφτυλισμένες συντεχνίες...
DEJA VU02/03/201517:03
ΤΣΟΒΟΛΑ ΔΩΣΤΑ ΟΛΑ!!!!!!!!!!
Μ.Ε.Τ.02/03/201517:02
Επιτελους ........ και λιγη αληθεια !!!!!!!! ΥΓ διαβαζα εχθες μια αναλυση στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ οτι την νικη στον ΣΥΡΙΖΑ την ''εδωσαν'' οι συνταξιουχοι.....τωρα τους καλουν απο αυτη την ισχνη και κουτσουρεμενη συνταξη να πληρωσουν τα ''κοπροσκυλα'' της ΝΕΡΙΤ που επαναπροσλαμβανονται , μεσω του λογαριασμου της ΔΕΗ !!!!!!! και να δωσουν αυξησεις και στον κομματικο στρατο της ΔΕΗ ........θα σας τρελλανουν οι σειρηνες των ασθενοφορων στην Ελλαδα.........δεν θα προλαβενετε τα εγκεφαλικα και τα εμφραγματα.........και κοπηκε και στο μισο ο προυπολογισμος των νοσοκομειων.........θεε μου αν υπαρχεις βοηθα........αλλα νομιζω και να υπαρχει δεν χρηματοδοτει κρατη........ζητησε κι ο Μαδουρο στην Βενεζουελα κι ακομα περιμενει..........!
Mike02/03/201517:01
Ντροπή σας ξεφτίλες !
Γιώργος02/03/201516:57
Τώρα καταλαβαίνω γιατί ο Καμμένο θέλει ετοιμότητα στα NH-90...
Γιώργος02/03/201516:55
Με τα μπινιλίκια στους μπολσεβίκους μπορεί να μου εξηγήσει ένας χριστιανός πως αυτό το συνοθύλλευμα έχει 80% αποδοχή?Που ψηφίζουν και πως?Μήπως τυφλοί είναι?
Ίων Σταμπουλής02/03/201516:50
Μη πολυκυκλοφορεί ο πασοκοσυριζαιος Τραμπουκοφωτόπουλος, διότι θα τον μπαγλαρώσουν όσοι του πληρώνουν τους μισθούς, επιδόματα και προνόμια. Και αυτός ας κρύψει τα μούτρα του για να μη τα βλέπει κρέας στον καθρέφτη.
Ξεπληρώνουν οι Συριζαίοι 02/03/201516:49
Τον αγώνα του Φωτόπουλου κ των πιστών τους σκυλιών...
κωστας02/03/201516:47
20.000 υπαλιλους η δεη μαζι με της οικογενιες του πανε 100.000 οποτε 100.000 σταυρους για τον αλεξη δεν θελει πολυ μιαλο βαλε και τους ελληνοπιοιμενους μεταναστες δεν θα πεσει ποτε απο την κυβερνηση
Γιάννης02/03/201516:44
Ντροπή και ξεφτίλα!!
Aποδημος02/03/201516:42
Ντροπη σας, κυριε Τσιπρα και κομπανι, πρωτη σας ενεργεια της κυβερνησης σας ,τον Παυλοπουλο για προεδρο της Δημοκρατιας το φιλαρακι του Καραμαλακου. Δευτερη , αποζημειωση στον συνδικαλιστη Φωτοπουλο να μην κατεβασει τους διακοπτες. Ποιος τελος παντων κυβερνα αυτη τη χωρα? Ντροπη σας.
ΛΑΜΠΡΟΣ02/03/201516:36
ΝΤΡΟΠΉ ΣΑΣ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙ!!!!
kyriakos02/03/201516:25
Ελεεινες μαφιες νεμονται τη χωρα. Ανθελληνικες ομαδες, πεφτουν στη κουταλα, χωρις να σκεφτονται τους αλλους. Με κλεμμενα λεφτα μεγαλωνετε τα παιδια σας.
ΔΕΗ ΕΛΛΑΔΑΣ02/03/201516:25
2ΔΙΣ ΕΥΡΩ ΑΝΟΙΓΜΑ ΚΑΙ Η ΤΡΥΠΑ ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ
planet02/03/201516:18
Οι Δεητζίδες ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ σε ποσοστό 100% σαν λυσσασμένοι κάνανε προεκλογικά ήρθε η ώρα να εισπράξουν την επιταγή
κοπριες02/03/201516:37
λυσσα κακια τα λαμογια!!
manos naxidakis02/03/201516:06
Καλησπέρα όσο κάνουν κουμάντο στη χώρα οι συνδικαλιστές τα ίδια θα μας κάνουν. απόλυτη απογοήτευση. Η ίδια συνταγή. οι τοπικές οργανώσεις κωφεύουν ή είναι γλυκιά η εξουσία; παντού διορισμένοι και απογοητευμένοι πρωην Πασόκοι. δεν υπάρχουν αξιόλογα άτομα από άλλους χώρους για ΓΓ; Ντροπή ως πότε θα κάνει κουμάντο οι Δεητζίδες, οι Οτετζίδες ΠΟΕ ΟΤΑ κτλ. Ετσι το ονειρεύεστε?
ΝΙΚΗ02/03/201516:33
ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΜΑΓΚΑ,ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΛΕΣ !!!!!
τοπ02/03/201515:56
Αν ειναι τοσο καλη συμβαση γιατι τοσα σωματεια στην δεη αντιδρουν.Το πρωτο θεμα ομως δεν γραφει τιποτα για αυτο
XYZ02/03/201516:19
Γιατί είναι ΑΧΟΡΤΑΓΑ συνδικαλιστολαμόγια! Γι'αυτό!
eleos02/03/201515:56
Το πιο σημαντικο κομματι της συμβασης λειπει: Οι συνδικαλΗστες θα παρουν αναδρομικα (3 χρονια) επιδομα βαρδιας και ας μην δουλευουν βαρδια Ο Φωτοπουλος απλα εξαργυρωσε τη στηριξη που παρειχε στον Τσιπρα. Κι η Ελλαδα οπως παντα, μια ομορφη ατμοσφαιρα. Ουτε 1 νομο δεν εχει περασει η κυρβερνηση απο τη βουλη ακομα, αλλα τον Φωτοπουλο και τα φιλαρακια του τα φροντισε.
Διγαμμα02/03/201515:55
Εξαγορα ψηφων λεγεται.Αλλωστε αν ηταν κομματοσκυλα οι του ιδιωτικου τομεα,θα ταν κι αυτοι στο δημοσιο.Οποτε ας ψοφησουν,δεν τους θελει ο σφυριζας.
========> ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ02/03/201515:53
ΔΕΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ = 3.500 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ .................................. ΔΕΗ ΕΛΛΑΔΑΡΑΣ = 22.000 ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΑ ΒΟΛΕΜΕΝΑ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΑ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΑ ΠΡΩΗΝ ΠΑΣΟΚΟΙ, ΝΥΝ ΣΥΡΙΖΟ-ΤΕΜΠΕΛΟ-ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ ΜΕ ΕΦΑΠΑΞ
ΝΟΤΗΣ02/03/201516:35
Μεγαλε, να αγιασει το στομα σουυυυυυυυυυυυ !!!!!!!!!!!
Νικος Δ02/03/201516:03
Και της ΝΔ παιδια εχει στο 50% η ΔΕΗ, μην ξεχνιομαστε
που έγιναν Πασόκ-Σύριζα02/03/201516:44
Ελπίζω να μην είσαι εκείνος με αποβλάκωση.
ΔΕΔΔΗΕ02/03/201515:45
Διώξτε ρε τα βύσματα που έχετε βάλει στη ΔΕΗ (ΝΔ και ΠΑΣΟΚ) και που δεν έχουν ανάγκη ούτε από κουπόνια σίτισης, ούτε από τον μισθό τους μην πω και αφήστε τους εργαζόμενους που έχουν ανάγκη να πάρουν ψωμάκι στα παιδιά τους. Αι σιχτίρ.
Μη γράφεται ότι να 'ναι...02/03/201515:43
Καμμία αύξηση της ΔΕΗ δεν έχει σχέση με φόρους και προυπολογισμούς του Ελληνικού Κράτους. Η ΔΕΗ είναι μια τεράστια αυτόνομη οικονομικά ΔΕΚΟ, που μόνη της αποφασίζει για την κατανομή των εσόδων της.
ότι να ναι02/03/201516:21
στο Ελληνικό δημόσιο ανήκει το 55% μαζί με τις μετοχές που ελέγχουν τα ταμεία. Συνεπώς εσύ λες ότι θέλεις, αυτός άλλωστε είναι και ο λόγος που το δημόσιο διορίζει τις διοικήσεις και περνά τσαμπουκά την όποια αύξηση θέλει τόσο στο ρεύμα για τους ιθαγενείς όσο και στους μισθούς για το κομματικό στρατό. Αντε να φας το σανό σου.
Γ02/03/201515:56
Η ΔΕΗ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (ΔΗΛΑΔΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ) ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΕΡΔΗ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΑ ΜΟΙΡΑΣΕΙ ΝΑ ΤΑ ΜΟΙΡΑΣΕΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΑ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΝ ΠΑΛΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ.
Τα ήξερες λαλάκη!02/03/201515:38
Πλήρωνε τώρα μ@@%α φόρους για την κομματική πελατεία του ΜΥΡΙΖΑ! Καλά να πάθεις!
HEISENBERG02/03/201515:37
ΤΟ ΠΙΟ ΤΡΕΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ : << Τέλος, το επίδομα παραμονής αφορά εργαζόμενους που ενώ έχουν κριθεί στάσιμοι λόγω ανεπάρκειας εξαιτίας των προσόντων τους ή της χαμηλής τους απόδοσης για δύο συνεχόμενες χρονιές, εντούτοις περάσουν επιτυχώς την τρίτη αξιολόγηση.>> ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΧΩΝΕΨΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΛΕΟΝ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛ Η ΣΤΕΣ. ΤΣΙΠΡΑ ΒΑΛΕ ΜΥΑΛΟ Ο ΚΡΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΕΥΔΟΚΙΜΗΣΕ.
eagle1202/03/201515:34
Ρε παιδιά ξέρουμε ότι οι δημοσκοπήσεις είναι στημένες και αυτό το 70-80% δεν παίζει για κανένα λόγο, παρόλα αυτά ένα 40-50% συμφωνεί στην τωρινή πολιτική του Σύριζα. Ερώτηση: ΑΥΤΟ ΤΟ 40-50% ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ? ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟΙ? ΚΟΜΜΑΤΌΣΚΥΛΑ? για πέστε μου... όχι ότι ο Σαμαράς είναι ο Super πρωθυπουργός αλλά είναι λιγότερο χειρότερος από αυτόν τον απίστευτο ψεύτη και παραμυθατζή...
Άρχισε02/03/201515:31
ο λιτός βίος
gkazakias02/03/201515:28
Μονο τα εργασιακα φασιστακια αντιδρουν σε αυξησεις εργαζομενων
Νίκος 02/03/201515:43
Καμία αντίδραση δε θα είχε κανένας για αυξήσεις όταν δε βαρύνουν το κοινωνικό σύνολο . Ειδικά όταν επιβραβέβουν τη ΣΤΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ή το ότι δε βγήκε χαριστικά ο άλλος στη σύνταξη. Κατάλαβες φασίστα ΔΕΗΤΖΗ??
βρε άντε πάνε να πλυθείς 02/03/201515:43
συνδικάλααααααααααααααααα
στελιος02/03/201515:40
ο εργασιακος φασισμος παει παρεα με την τοκογλυφια των υπαλληλων της ΔΕΗ.
GIORGOS 02/03/201515:28
ΚΑΚΩΣ ΚΑΚΙΣΤΑ ΠΗΡΑΝ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΔΕΗ!!!!!ΑΛΛΑ ΚΑΛΩΣ ΠΟΛΛΥ ΚΑΛΩΣ ΔΟΘΗΚΑΝ ΘΑΛΑΣΣΟΔΑΝΕΙΑ ΣΤΑ ΜΙDIA ΤΩΝ ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ ΚΑΙ ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ!!!! ΚΑΛΩΣ ΠΟΛΛΥ ΚΑΛΩΣ ΟΙ ΜΕΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΕΝΕRGA EΦΑΓΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΗΣ ΔΕΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ!!!!ΚΑΛΩΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΩΣ ΜΕΡΙΚΟΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ ΚΟΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΣΑΝ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΔΕΗ !!!!!ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΆΜΟΙΒΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΣΥΣΥΤΙΑ ΚΑΙ ΚΟΥΠΟΝΙΑ !!!!!
thras02/03/201518:41
Μα εισαι καθολου σοβαρος;τωρα τι κανουμε απο εδω και περα;βγαινει ο βαρυφακης να πει οτι θα βγει αιμα για να βρουμε τα λεφτα να πληρωσουμε το δ.ν.τ. και απο την αλλη κανουν αυξησεις;ελεος ξυπνα
ΑΝΙ02/03/201516:05
ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ANI02/03/201515:55
ΚΑΚΩΣ ΠΟΛΥ ΚΑΚΩΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΚΩΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΔΕΗ .
ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Δ/Υ02/03/201515:36
τα μυδια σαγανακι εννοεις αγραμματε δημοσιε;
stavros02/03/201515:20
Πολυ καλα καναν.να αυξησουν ολονων των δημοσιων υπαλληλων γιατι η προηγουμενη κυβερνηση τους ειχε μειωσει..ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ.ΕΜΠΕΝΕ ΤΣΙΠΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ...ΤΙ μονο οι αστυνομικοι να παιρνουν αυξησεις;;κοιτα κατι αιλληναραδες
ηλιθιος αγροτης02/03/201515:18
@υποκρισια.... Μόνον που όλοι αυτοι που απαριθμεις π.χ. αγρότες με ψεύτικες επιδοτήσεις γιατροί με φακελακια κοκ είναι παράνομοι και τιμωρουνται αν συλληφθουν.. Ασε που οι δουλειες τους εχουν αγχος και εξαρτωνται απο πολλους παραγοντες...ενω οι κύριοι της ΔΕΗ (οι οποίοι διορίστηκαν "αξιοκρατικα"...και μέχρι χθες έπαιρναν 2500 μισθό και 150000 εφάπαξ και 80000 για κάθε παιδι τους οτάν ενηλικιωνοταν ,για 2-3 ώρες εργασίας την ημερα μαξιμουμ) θα είναι απολύτως νόμιμοι και θα κοιμούνται ήσυχα τα βραδια... Δεν υπάρχει διαφορα???
υποκρισία02/03/201515:50
Θα συμφωνήσω μαζί σου για τα προνόμια της αστικής τάξης ΔΥ που αναφέρεις, δλδ δουλειά γραφείου, λεφτά για τα παιδιά, εξασφαλισμένο μέλλον (για το άγχος δεν μπορώ να ξέρω, ο καθείς το περνά με άλλο τρόπο) την ώρα που εσύ παλεύεις στο χωράφι με τον καιρό κλπ. Να σου θυμίσω όμως ότι κάθε εκλογές οι αγρότες συρρέουν να σφίξουν το χέρι εκπροσώπων της κατηγορίας αυτής (και ακόμα μεγαλύτερους μεγαλοαστούς και γόνους μεγάλων οικογενειών της αθήνας και θεσσαλονίκης) όταν κατεβαίνουν στα χωριά για τις ψήφους. Το αρρωστημένο αυτό κόλλημα της ελληνικής επαρχίας με τους μεγαλοαστούς πολιτικούς δεν το κατάλαβα ποτέ. Να είσαι αγρότης, να βρίζεις όλη σου τη ζωή τους βολεμένους, τους μορφωμένους κλπ κλπ και όταν περνάνε από το χωριό σου να τα ξεχνάς όλα. Μήπως ελπίζουν με τα βύσματα να τους μοιάσουν Και σε ρωτώ. Ο αστός σίγουρα ψηφίζει το συνάφι του. Ο αγρότης θα ψήφιζε αγρότη
πτολεμαιδιοτης02/03/201515:41
Δες ποσα ατομα σκοτωνονται κ τραυματιζονται σοβαρα μεσα σε ενα χρονο στην ΔΕΗ κ μετα συγκρινε την εργασια σου
δικτάτορας02/03/201518:02
Δεν είναι δύσκολο να φύγεις για να γλιτώσεις από την "εμπόλεμη ζώνη"
τα παντα ολα02/03/201516:01
τα λιγοτερα απο καθε αλλη βαρια δουλεια πχ οικοδομη, λατομειο, ορυχειο ρε ουστ που εχετε στομα να μιλησετε
panos02/03/201515:18
τι δεν καταλαβαίνετε θα δωσει αύξησης θα προσλάβουν κόσμο και όταν έρθη η ώρα θα ζήτηση δημοψήφισμα θα ρωστηση τα προβατάκια θέλετε εμένα με της παροχές μου η τους γερμανοτολιάδες με τα παλιό ευρώπουλα τους? κε κάπως έτσι κυρίες κε κύριοι το πάρτι θα τελίωση
πανοσ02/03/201515:10
ΑΛΕΞΑΚΗ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑΚΗ
ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ02/03/201515:08
ΤΑ ΚΑΝΑΤΕ ΟΛΑ ΠΟΥΤ... ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ 34% ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!!!! ΜΗ ΧΑΘΗΤΕ ΟΠΩΣ ΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΕΤΣΙ? 44% ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΑΝ ΒΓΕΙΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΨΗΦΙΣΕ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ!!!
ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ02/03/201515:16
ΜΗΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ, ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΚΟΜΑ .... ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ ΑΔΕΛΦΕ, ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ....
Χάρης02/03/201515:05
Γραμμάτια πληρώνει ο Αλέξης φίλοι μου.Αυτά που χρωστάει στον αρχισυνδικαλιστή Φωτόπουλο για την στήριξη του προεκλογικά.Γι'αυτό πλήρωνε τώρα φουκαρά Έλληνα και χωρίς πολλές αντιρρήσεις!Περαστικά μας
Aristeidis02/03/201515:04
Προκλητικό να αυξάνονται οι μισθοί εργαζομένων; Γιατί; Εκτός από τη μικροψυχία και την ιδεολογική επικυριαρχία του νεοφιλελευθερισμού δεν μπορώ να βρω άλλο λόγο. Ή μήπως κάνουν κάποια εύκολη δουλειά χωρίς επιβαρύνσεις; Να αυξηθούν και να ξανα-αυξηθούν. Εργαζόμενοι είναι. Και να πάρουμε σειρά και εμείς.
@02/03/201515:17
Το πρόβλημα είναι ότι τις αυξήσεις στη ΔΕΗ τις πληρώνουν οι έλληνες φορολογούμενοι και όχι κάποιος ιδιώτης. Δηλαδή πολλοί φτωχοί έλληνες που δουλεύουν για ένα κομμάτι ψωμί θα πληρώσουν τις αυξήσεις στους ήδη πολύ υψηλούς μισθούς των εργαζόμενων της ΔΕΗ. Ποια σειρά να πάρεις εσύ πας καλά? Μόνο κάποιοι δημόσιοι υπάλληλοι παίρνουν αυξήσεις, οι υπόλοιποι πούλο.
Τι γράφεται μωρέ!02/03/201515:43
Καμμία αύξηση της ΔΕΗ δεν έχει σχέση με φόρους και προυπολογισμούς του Ελληνικού Κράτους. Η ΔΕΗ είναι μια τεράστια αυτόνομη οικονομικά ΔΕΚΟ, που μόνη της αποφασίζει για την κατανομή των εσόδων της.
@02/03/201516:02
Όλες αυτές οι ΔΕΚΟ που λες όταν πέφτουν έξω στα οικονομικά τους παίρνουν χρήματα από τον κρατικό προυπολογισμο και καλύπτονται από το κράτος. Δηλαδή είμαστε μάγκες μοιράζουμε μισθούς επιδόματα προνόμια και αν αντί για κέρδος έχουμε ζημιά θα πληρώσουν οι μ@λ@κες. Πουθενά αλλού στον κόσμο δε συμβαίνει αυτό.
Άλλος Αριστείδης02/03/201515:12
Κρίμα το όνομα. Είσαι ο ορισμός του συριζομπετοναρμεμπαζόβλακα.
Γιωργος02/03/201515:21
χαχαχαχαχαχαχαχαχ..ασε φιλε μου..τουτος εδω εχει σπασει ολα τα ρεκορ..παει να ανεβει στην ιεραρχια του κομματος με παντιλικια αχαχαχ
στελιος02/03/201515:01
δεν υπαρχουν κουπονια ολα μετρητα ειναι. +150 ευρω καθε μηνα, το οποιο μας κανει 150 χ12 μηνες = 1800 ευρω επιπλεον το χρονο. Τι δεν καταλαβατε ρε ????? Υπαρχει και το -90% τιμολογηση στην καταναλωση ρευματος. Τοσο εκπτωση εχουν οι τοκογλυφοι υπαλληλοι της ΔΕΗ. Τι δεν καταλαβατε ρε ????? ΟΥΣΤ τοκογλυφοι!
ΔΕΗτζής02/03/201516:16
1ον. ΑΓΑΠΗΤΕ "ΣΤΕΛΙΟΣ" ΕΙΜΑΙ ΔΕΗΤΖΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΞΕΚΑΘΑΡΑ. 2ον. ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΡΗΤΑ , ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΣΕ ΚΟΥΠΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ 6 ΕΥΡΩ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ "ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ" ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ. ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΛΕΙΠΕΙ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΛΟΓΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΑΔΕΙΑ (Π.Χ. ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΛΠ) ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΑ ΚΟΥΠΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΛΕΙΠΕΙ. "ΕΥΛΟΓΑ" ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΘΩΣ Η ΦΥΣΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΕ 3 ΤΡΟΠΟΥΣ (1. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΧΑΡΤΙΝΕΣ-ΔΙΑΤΡΗΤΕΣ ΟΠΩΣ ΠΑΛΑΙΑ), 2. ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΕ ΕΙΔΙΚΑ ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΑ, 3. ΕΚΤΑΚΤΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΜΟΔΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΔΕΗ) - ΟΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΡΙΣΚΑΡΕΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΛΕΙΠΕΙ "ΑΠ' ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ". 3ον. Η ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 90% ΑΛΛΑ 75 % ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟΥ ΟΡΙΟΥ ΤΩΝ 12.000 Kwh ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ (1) ΠΑΡΟΧΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ. ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟ 100 % ΤΗΣ ΑΞΙΑΣ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΗ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ. ΔΗΛΑΔΗ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ (ΦΠΑ,ΕΡΤ, ΔΗΜΟΙ,ΥΠΕΡ ΤΡΙΤΩΝ ΚΛΠ,ΚΛΠ ΧΑΡΑΤΣΙΑ) ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΧΡΕΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΚΠΤΩΣΗ. ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΚΑΝΟΝΙΚΑ. ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ 1000 ΕΥΡΩ ΕΚΠΤΩΣΗ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΤΟ ΡΕΥΜΑ ΑΥΤΑ ΤΑ 1000 ΕΥΡΩ ΠΡΟΣΤΙΘΕΝΤΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΑΘΑΡΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΤΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΤΟΥ ΔΗΛΩΣΗΣ ΜΕ ΟΤΙ ΦΥΣΙΚΑ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΑΥΤΟ. ΤΕΛΟΣ ΑΓΑΠΗΤΕ "ΣΤΕΛΙΟΣ" ΑΝ ... ΛΕΩ ... ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΕΣΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΗΣ ΔΕΗ, ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΝΑ ΣΕ ΒΡΙΖΟΥΝ "ΤΟΚΟΓΛΥΦΟ" ΓΙΑΤΙ ΟΥΤΕ ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΤΟΥ ΓΑΠ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΑΚΗ ΠΗΓΑΝ ΣΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΤΣΕΠΕΣ , ΟΥΤΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΦΟΡΟ-ΔΙΑΦΕΥΓΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ. Α! ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ - ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΔΕΗ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ Ο ΑΝΤΩΝΑΚΗΣ, ΑΠΛΑ ΔΕΣ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ Energa & Hellas Power ΠΟΥ ΤΑ ΚΑΛΑ ΛΑΜΟΓΙΑ - ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΧΤΥΠΗΣΑΝ ΚΑΝΟΝΙ ΕΝ ΜΙΑ ΝΥΚΤΙ, ΕΒΓΑΛΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΑΚΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, ΠΕΡΥΣΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΑ ΕΤΡΩΓΑΝ ΣΤΗ ΜΥΚΟΝΟ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΓΚΟΜΕΝΑΚΙΑ (ΚΑΘΟΤΙ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ) ΚΑΙ ΑΦΗΝΟΥΝ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΝΑ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ "ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΥΣ" , "ΚΛΕΦΤΕΣ" ΚΑΙ "ΚΗΦΗΝΕΣ" ΔΕΗΤΖΗΔΕΣ. ΑΥΤΑ.
πτολεμαιδιοτης 02/03/201515:33
8 ωρες δικες μου στο ορυχειο ολοκληρη η εργασιακη ζωη σου
στελιος02/03/201516:20
καταρχην εσυ επελεξες το ορυχειο και για αυτο πληρωνεσαι και καλα, αν αναλογιστουμε οτι ο μεσος ορος ζωης των εργατων στα ορυχεια δεν ξεπερνα τα 55 ετη. Εσενα ομως ποιος σου μιλησε ρε???? για σενα μιλαμε??? εσενα πρεπει να σου διπλασιασουν το μισθο. Εσενα ομως οχι των τοκογλυφων υπαλληλων της ΔΕΗ. Το θεμα δεν σε αφορα . ΥΓ: εσυ δεν δουλευεις στα ορυχεια γιατι δεν προβλεπονται γραφεια με pc στις στοες των ορυχειων . wifi?
Ελεύθερος επαγγελματίας 02/03/201514:59
Εγω δεν ειδα ποτε κανέναν υπάλληλο της ΔΕΗ με 3οροφο και αυτοκίνητο 3000cc.αντιθετως ελεύθερους επαγγελματίες έβλεπα μια ζωή που ενας απο αυτούς ειμαι και εγω,απλα ειμαι νέος ακομη.δεν μπορεί ο υπάλληλος της ΔΕΗ με 30000 ευρώ εισόδημα να πληρώνει 10000 εφορια κύριοι και ο ελεύθερος επαγγελματίες με 100000 εισόδημα να δηλώνει 20000 Και να πληρώνει 6000.με 3οροφο και 4 οχήματα.και να σας πω και κατι αλλο τόσα χρονια ολοι οι ελεύθεροι επαγγελματίες καθ έμποροι απο αυτούς τους ανθρώπους του δημοσίου ζούσαμε και βγάζαμε μεροκάματο.τωρα εφόσον δεν εισπράττουν αυτοι εμεις περισσευουμε,αλλα που να το καταλάβουν ολοι αυτοι που αγόραζαν 20 και πουλούσαν 140;;αυτά απο εμενα και ευχομαι όλος ο κοσμος να επερνε 2000 και 3000 το μήνα.γιατι θα ζούσαμε ολοι!!
Χα χα, τοτε κοιμασε ορθιος02/03/201519:57
Οχι μονο ειδα προσωπικα υπαλληλους ΔΕΗ, αλλα και ΟΤΕ, καινερο, να τα αρπαζουν και να καθονται. Το ιδιο ισχυει και για τους εργατες στα ναυπηγεια. Ο ξαδελφος μου, αποφοιτος δημοτικου, βγηκε στη συνταξη στα 45, και αρμεγει το κρατος με την συνταξη του εδω και 20 χρονια.
Mack02/03/201520:54
Ελάτε τωρα που θα κανει προσληξεις η Μεγαλητερη βιομηχανική εταιρία της χωρας η ΔΕΗ να κάνετε αιτήσεις!!!! Προλάβαινε να Σωθητε κομπλεξικά ανθρωπάκια και αφήστε την Γκρίνια και την Μιζέρια!!!!!Και οποίος Θελει να δει τι Σημαίνει φάμπρικα ας κοπιάσει να δει απο κοντά και απο μεσα την Ηλεκτροπαραγωγή στα ορυχεία και στους ΑΗΣ!!!! Να δει απο κοντά τι σημαίνει Δουλεύω Στα Ορυχεία και Στους σταθμούς παραγωγης!!!!! Αφήστε λοιπον της εξυπνάδες και τρέξτε για να κάνετε αιτήσεις για πρόσληψη σας περιμένουμε Για βοήθεια !!!!!!! Και που ξέρετε ίσως προλάβετε και εσεις το εξαευρω!!!!!!
ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ02/03/201514:58
ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΛΟΥΛΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΓΥΡΙΓΟ ΣΤΟΚΟ ΑΡΕΣΕΙ Η ΟΛΗ ΦΑΣΗ ΤΕΛΙΚΑ .... ΡΕ ΣΕ ΣΚ@ΤΟΔΙΝΗ ΠΟΥ ΠΕΣΑΜΕ ... Α, ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΝΑ ΣΤΗΘΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑ ΓΙΑ ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΣΤΗ ΔΕΗ .... ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ .....
ΒΑΣΙΛΗΣ02/03/201514:55
τι νομιζατε? τζαμπα εκανε τοσο αγωνα ο ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ!!!!! ΛΑΜΟΓΙΑΑΑΑΑ. καλου κακου ετοιμαστε κανα ελικοπτερο, θα χρειαστει.
ΠΠ02/03/201514:53
Α ρε Τσίπρα με τα ωραία σου. Νύχτα θα φύγεις. Εσύ όμως θα πέσεις απότομα από το 35 στο 2,5%. Εσύ θα πληρώσεις τα σπασμένα .Θα θα θα θα θα θα θα
υποκρισια02/03/201514:41
Γιατί βρίζουμε μόνο τους ΔΥ Η κάθε κοινωνική τάξη στην Ελλάδα έχει τα δικά της κόλπα επιβίωσης. Ο Ελευθερος Επαγγελματίας κρύβει το πραγματικό του εισόδημα, ο αγρότης παίρνει επιδήτηση για παραπάνω στρέμματα και ζώα από αυτά που έχει και πουλά τα προιόντα του μαύρα, ο γιατρός παίρνει φακελλάκι και δεν κόβει απόδειξη κλπ κλπ. Και ο ΔΕΗτζής με τη σειρά του διεκδικεί επίδομα σίτισης. Τι αν κάνει δλδ να καμαρώνει όλους τους άλλους να ειναι ανεξέλεγκτοι
@υποκρισια 02/03/2015 14:4102/03/201514:48
Ο ιδιωτικός υπάλληλος με ποιό τρόπο ζεί εις βάρος των υπολοίπων;
υποκρισια02/03/201515:32
Είναι ο άτυχος της υπόθεσης. Ίσως προσπάθησε να μπει και αυτός κάποτε στο Δημόσιο και δεν του έκατσε. Δεν του έφτασαν τα μόρια στον ΑΣΕΠ ή το βύσμα κάπου αλλού. Πόσοι είναι στον ιδιωτικό τομέα ως πρώτη τους επιλογή Σε αυτούς ένα μπράβο, αλλά δεν τους έχω γνωρίσει ακόμα...
ασε μας ρε μεγαλε...02/03/201521:49
Δεν έχεις γνωρίσει γιατί ζεις στον κόσμο σου.
coom02/03/201514:37
Να δουμε πως θα το εξηγησει τωρα αυτο ο Τσιπρας στους ανεργους και τους βαρια φορολογουμενους.
Πανάρα!02/03/201514:42
Όταν έρθει η νύχτα η μαγική, η νύχτα των μεγάλων εξαγριωμένων αστών, μην πάρεις όλα τα ελικόπτερα εσύ, άσε κι ένα για τον Αλέξη Ντέλλα Ρούα! Γιατί στην Ελλάδα δε θα μείνετε πια.
Ανάσες αξιοπρέπιας02/03/201514:29
Αχ ανάσανα πασοκίλα...
Πετρος02/03/201514:25
Μια νυχτα μαγικη σαν την Αργεντινη........Τσιπρα ερχεται η ωρα σου
Μιχαλης02/03/201514:23
Υπαρχουν Δεητζηδες που περνουν 2500 κ ειναι λιγα για το κερδος που βγαζουν στην ΔΕΗ κ υπαρχουν κ Δεητζηδες που περνουν 2.500 ενω δεν επρεπε να δουλευουν εκει γιατι ειναι αχρηστοι στην εργασεια τους ζημιωνοντας την ΔΕΗ. Το προβλημα στις ΔΕΚΟ ειναι οτι ο καλος κ εργατικος πληρωνετε τα ιδια με τον αχρηστο.
ΛΟΛ02/03/201514:20
Μήνυμα προς το 36,34% των ψηφοφόρων των περασμένων εκλογών: ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
ΣΥΡΙΖΟΚΑΜΕΝΟΣ02/03/201514:20
Α όλα και όλα πρώτα οι πελάτες μετά οι άνεργοι!
eirini02/03/201514:16
Αίσχος πουλημένοι εμείς φταίμε που σας ψηφίσαμε ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΠΙΣΩ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΨΑ ΤΕ για να βολέψει ο κύριος Λαφαζανης τα λαμόγια του. Φωτόπουλος Λαφαζάνης ΠΑΣΟΚ = ΣΥΡΙΖΑ μπράβο σας!!!!! και μπράβο και σεμας που για άλλη μια φορα την πατήσαμε
Γιωργος02/03/201515:03
Ασε μας ρε βλακα που θες και την ψηφο σου πισω...Σου φταιει ο Λαφαζανης που εχεις ΙQ βρουβας..Αιντε κακομοιρη αυτοκτονα
ΝΕΟ ΠΑΣΟΚ02/03/201514:15
ΤΣΙΠΡΑΝΔΡΕΟΥ ΛΕΜΕ.ΔΙΕΘΝΙΣΤΗΣ ΚΡΑΤΙΣΤΗΣ .Η ΧΑΡΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗ .ΜΑΠΑ ΤΟ ΚΑΡΠΟΥΖΙ .ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΜΗ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΕ ΙΘΑΓΕΝΗ ?
ilias02/03/201514:13
Η αύξηση του κατώτατου μισθού που είναι κ. λαφαζάνη??? Έρχονται πολύ άσχημες εξελίξεις....
Γιωργος02/03/201514:05
Οι ανθρωποι ετοιμαζουν το εκλογικο κοινο τους για τις εκλογες που ερχονται συντομα!! Τι δεν καταλαβαινετε???Χαριζουν τα μισα σε οσους αλητες δεν πληρωναν ποτε,βολευουν αχρηστους αργοσχολους στην ΕΡΤ,Δεητζηδες που ειναι κρατος εν κρατει,καβατζωνουν και ολους αυτους τους αργοσχολους απατεωνες που περιμενουν τη σειρα τους για επαναπροσληψη,βολευουν τους συνδικαΛΗΣΤΕΣ,πουλαν και τζαμπα μαγκια για τους χαζους που τους ψηφισαν για να δουν ασπρη μερα,απειλησαν και τα ΜΜΕ για να ξερουν τι θα επακολουθησει μετα τις εκλογες εαν δεν τους στηριξουν κ.τ.λ. Ειναι ολοφανερο οτι ολο αυτο εχει οριζοντα μερικων μηνων...μετα τις εκλογες ερχεται το σοκ και δεος.ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ ΓΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ..
ΑΘΗΝΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ02/03/201513:58
ΑΓΑΠΗΤΟ Π.Θ., ΠΑΛΙ ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΜΙΣΘΩΝ ΣΤΗ Δ.Ε.Η....Η ΚΑ.ΠΙΠΙΛΗ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΕΙ. ΑΛΛΟΣ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΜΟΙΟΥΣ ΤΗΣ???? ΝΤΡΟΠΗ !!!! Ο Σ.Ε.Β. ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΜΙΣΘΩΝ ΣΤΟΝ ΙΔ.Τ. ??? ΑΦΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ Η ΔΕΗ (ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΑΛΗΘΕΙΑ...) ΑΡΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΙΔ.Τ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΜΕΤΡΑ & ΔΥΟ ΣΤΑΘΜΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΩ ΜΑΛΙΣΤΑ, ΠΩΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΦΟΡΕΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΛΠ. ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΙΔ.Τ., ΑΛΛΙΩΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΣΟΔΑ ??? ΕΠΙΣΗΣ, ΝΑ ΚΟΠΟΥΝ ΜΑΧΑΙΡΙ ΟΙ ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΕΣ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ/ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΔΕΗ (ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΑΛΛΟΥ)ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ !!! ΟΕΟ !!! ΕΠΙΣΗΣ, ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΟΥ. ΟΔ.ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΠΟΥΛΟΥ -ΠΑΣΟΚ, ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΠΑΤΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ/ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΙΣΤΩΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ, ΜΕ ΕΞΕΠΛΗΞΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ. ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΖΗΤΗΣΑΝ ΩΣ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΩΝ ΚΟΜΜΑ, ΑΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΕΣΤΩ ΤΩΡΑ, ΩΣ ΕΝΔΕΙΞΗ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΥ !!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΑΘΗΝΑ
ουτε κουκουτσι μεσα 02/03/201513:58
Το 90% της γενοπ κ του σπαρτακου που ειναι ακομα ΝΔ/ΣΟΚ αποφασισε τις αυξησεις ...Τη δεν καταλαβαινετε? 1) κ.κ. Γ. ΑΔΑΜΙΔΗ, Αθ. ΜΑΣΤΟΡΑ του Σωματείου Παραγωγής Ηλεκτρικής Ενέργειας ΔΕΗ Α.Ε. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 2) κ.κ. Εμ. ΤΟΜΑΔΑΚΗ, Κ. ΜΑΝΙΑΤΗ της Ένωσης Τεχνικών Ομίλου ΔΕΗ ΚΗΕ 3) κ.κ. Γ. ΜΠΟΥΚΟΥΡΑ, Κ. ΔΙΑΚΟΥΜΑΚΟΥ του Πανελλαδικού Συλλόγου Υπαλλήλων ΔΕΗ 4) κ.κ. Κ. ΒΑΡΣΑΜΗ, Αντ. ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ του Συλλόγου Πτυχιούχων Μηχανικών Τεχνολογικής Εκπαίδευσης Ομίλου ΔΕΗ ΚΗΕ 5) κ.κ. Κ. ΘΕΟΧΑΡΗ, Ν. ΜΑΤΙΑΚΗ, του Σωματείου Εργαζομένων ΔΕΣΜΗΕ ΔΕΗ Α.Ε. Η ΕΝΩΣΗ 6) κ.κ. Αθ. ΚΑΤΣΗ, Π. ΤΡΑΪΑΝΟΥ, του Σωματείου Εργαζομένων ΔΕΗ Ν. Φλώρινας ΛΥΓΚΗΣΤΙΣ 7) κ.κ. Εμ. ΑΝΔΡΙΑΝΑΚΗ, Γ. ΑΡΚΟΥΛΑΚΗ της Ένωσης Προσωπικού Σταθμών Παραγωγής ΔΕΗ Α.Ε. Κρήτης 8) κ.κ. Κ. ΚΑΣΣΑΒΕΤΗ, Φ. ΘΑΝΕΛΛΑ του Σωματείου Οδηγών Μηχανοδηγών Χειριστών ΔΕΗ ΚΗΕ 9) κ.κ. Ν. ΚΟΤΣΙΛΙΤΗ, Μ. ΜΑΡΤΑΚΗ της Ένωσης Εργαζομένων ΔΕΗ Νησιών ΚΑΝΑΡΗΣ 10) κ.κ. Ι. ΑΝΑΝΙΑΔΗ, Ι. ΝΙΚΗΤΑΚΗ του Συλλόγου Πτυχιούχων Εργοδηγών Ομίλου ΔΕΗ 11) κ.κ. Δ. ΠΑΠΑΝΔΡΙΑΝΟΥ, Στ. ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ του Πανελλήνιου Συλλόγου Εργαζομένων Βάρδιας/ΔΕΗ-ΚΗΕ 12) κ.κ. Αρ. ΒΑΣΙΛΑΚΗ, Αθ. ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ του Πανελλήνιου Συλλόγου Προσωπικού Ασφαλείας Ομίλου ΔΕΗ-ΚΗΕ 13) κ.κ. Δ. ΒΟΥΛΓΑΡΙΔΗ, Α. ΘΕΟΔΟΣΟΠΟΥΛΟΥ του Συλλόγου Ειδικού Προσωπικού Ειδικευμένου Προσωπικού Ηλεκτρονικών Διερευνητών ΔΕΗ,
Έρχεται...02/03/201513:56
Θα μας ταράξουν στην Ανάπτυξη. Θα μας αλλάξουν τα φώτα...
Προς γαλάζια παπαγαλάκια...02/03/201513:50
Aυξήσεις η ΔΕΗ έκανε πολλές στα χρόνια της κρίσης, παροτι μείωνε τους μισθούς της. Τώρα μιλάμε για μια από κοινού συμφωνημένη συλλογική σύμβαση και μακάρι να ακολουθήσουν παρόμοιες και σε όλο τον ιδιωτικό τομέα. Η ΔΕΗ είναι ανεξάρτητη και ΠΑΝΤΑ είχε δική της πολιτική μισθοδοσίας. Αντί λοιπόν να ζητάμε να μειωθούν οι απαιτήσεις των εργαζομένων της ΔΕΗ, ας ζητήσουμε όλοι αντίστοιχες αυξήσεις για όλους τους εργαζόμενους. Αυτό άλλωστε θέλει και η σημερινή κυβέρνηση, ενώ δεν το ήθελε βέβαια η προηγούμενη...
kyriakos02/03/201513:57
Εισαι τρελος. Κατα πασα πιθανοτητα δε σου φαινεται οπως στο 95% του λαου.
maik02/03/201513:50
ΗΡΕΜΑ ΚΥΡΙΟΙ ΟΤΙ ΠΗΡΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΧΑΜΗΛΟΜΙΣΘΟΙ ΙΔΕ 780ε ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣΥΡΙΖΑΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΑΣΕ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΑΚΟΥΣΕΙ Ο ΣΟΙΜΠΛΕ ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ.
ΘΟΔΩΡΑΣ02/03/201513:40
Κι όμως ετοιμάζονται να αυξήσουν 8%-10% τους μισθούς στη ΔΕΗ!........ΕΜ ΒΕΒΑΙΑ ΑΦΟΥ ΤΟ ΖΗΤΗΣΕ Ο ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ..........
vasilis02/03/201513:39
ΕΕΕ ΟΧΙ !!!ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ!!!
Λούλης 02/03/201513:37
Αρχίζει και μου αρέσει!
Μακραν χειρότερη02/03/201513:35
Απίστευτο! Τι κυβέρνηση είναι αυτή βρε παιδιά; Χειρότερη και απί το ΠΑΣΟΚ. Ξανά Φωτόπουλοι παντού. Πελατειακό κράτος
Πρώη φορά αριστερά02/03/201514:30
Να συνηθίσεις ξανά την κλαδική...
GEORGE02/03/201513:32
ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΛΑΚΑ!!! ΔΗΛΑΔΗ ΕΜΕΝΑ!!
ΟΥΣΤ02/03/201513:27
Αυτό είναι το πελατειακό κράτος που εκπροσωπεί το σύριζα. Θα προσλάβει όλα τα υπεράριθμα τρωκτικά στην ΕΡΤ αυξάνοντας το τέλος της ΔΕΗ και θα δώσει αυξήσεις στους ΔΕΗτζήδες που ήδη παίρνουν τα διπλά από τον απλό εργαζόμενο. Τα ξέρατε και τους ψηφίσατε. Φάτε τους στη μάπα τώρα και τσιμουδιά ζώα. Είστε άξιοι της μοίρας σας.
Coyote02/03/201513:26
Φως φανάρι ότι ο Τσίπρας θα κάνει μπετόν αρμέ εκλογική πελατεία με δημόσιους υπαλλήλους και λαθρο. Υπάλληλε, εμποράκο, άνεργε πως νιώθεις τώρα που είσαι μια από τα ίδια και οι τεμπελχανάδες του δημοσίου παίρνουν τις αυξησάρες; Πρώτη φορά αριστερά.
Τάλως02/03/201513:13
Mήπως ρε Τσίπρα το κάνεις επίτηδες για να σε πάρουμε σηκωτό και στα γρήγορα; Πτυχιούχοι με διδακτορικά παίρνουν στο δημόσιο 800 ευρώ και συ στους άξεστους του δημοτικού πά να δώσεις τέτοιες αυξήσεις; Ούτε σαν σκέψη να σου περάσει! Θα τελειώσεις αυθημερόν!
Άγγελος02/03/201513:27
Και στόν ιδιωτικό 490 και αν.
Paris02/03/201513:34
Μην εισαι αδικος...495 καθαρα και ζεστα...ε σιγα μωρε απλα οι Δεητζηδες παιρνουν τα 8πλασια..ανεργια στα παιδια τους και στα εγγονια τους που δεχονται αυτα τα αισχοι
Πέτρος02/03/201513:11
Ωραία. Βολέψαμε (ακόμα καλύτερα) τους ήδη βολεμένους των ΔΕΚΟ, τις καθαρίστριες του ΥπΟικ με μισθούς ΑΓΕΕΘΑ, βάζουμε χαράτσι στον κοσμάκη για να ξαναστήσουμε το μαγαζάκι της ΕΡΤ, αμολήσαμε τους λάθρους, μιλάμε για σπουδαίο κυβερνητικό έργο. Όσο για σας που περιμένατε τον κατώτατο στα 751, τώρα με τα φτηνά και ανασφάλιστα εργατικά λαθρο-χέρια που θα γεμίσει ο Τσίπρας την Ελλάδα, ..μη φάτε έχει γλαρόσουπα. Ά, μην ξεχάσουμε και τις αναβαθμισμένες δημοκρατικές διαδικασίες, το μνημόνιο 3 που υπογράψανε δεν θα το φέρουνε στη Βουλή.
jordan02/03/201513:09
aristera pasok , PANTA KAI MONO TOUS PELATES ! o mikros se OLA andreas pou tzirizei !
nASOI02/03/201513:09
KALA EKANAN
Αντωνης02/03/201513:36
Δικιο εχεις Οταν το 40% του λαου πειναει γιατι να μην δωσουμε σ αυτους που μας στηριξαν αυτα που τους ταξαμε προεκλογικα στο παρασκηνιοΜαλλον πλακα κανεις εκτος και εαν εισαι του Φωτοπουλου
pinocchio02/03/201513:08
Επί Σαμαρά έφαγε το δεξιό Δημόσιο (500ρικα σε ένστολους,αναδρομικά σε ένστολους-δικαστικούς κτλ)...Τώρα θα φάει και το αριστερό Δημόσιο...Δημοκρατία έχουμε...Και υπάρχει εναλλαγή στην εξουσία...Μετά από 4 χρόνια θα ξαναψηφίσουμε και βλέπουμε μέχρι τότε...
ΧΚ02/03/201514:22
Όπου "χρόνια"βλ. "μήνες".
ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ ΤΗΣ ΕΚΑΛΗΣ02/03/201513:06
Zητω οι κρατικοδιαιτοι κοπριτες ... Πρωτη φορα αριστερα και ... με λουλουδια
xi!xi!Xi!02/03/201513:06
Εκφρασεις που ταιριάζουν στην περίπτωση: "δωσε χρημα τωρα που υπάρχει,γιατι σε λίγο....game over!! Ολοι θα πάρουν...μην σπρωχνεστε....! Δωσε κι εμένα μπάρμπα....πλερώνουν τα κορόιδα οι....Ευρωπαίοι(Ωχ!! Λέτε να ....ξυπνήσουν??)"
Ε ΕΙΣΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ ΤΕΛΙΚΑ02/03/201513:06
ΚΑΙ ΕΛΕΓΑ ΛΕΣ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ? ΛΕΣ ΟΝΤΩΣ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ? ΝΑ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΜΟΥ ΝΑΑΑΑ...ΤΟΣΟ ΒΛΑΚΑΣ ΕΙΜΑΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΤΣΙΠΑ ΠΑΝΩ ΣΟΥ ΤΣΙΠΡΟΣΚΥΛΟ...ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΑΛΛΑ ΕΧΕ ΧΑΡΗ...
Προς γαλάζια παπαγαλάκια...02/03/201513:05
Aυξήσεις η ΔΕΗ έκανε πολλές στα χρόνια της κρίσης, παροτι μείωνε τους μισθούς της. Τώρα μιλάμε για μια από κοινού συμφωνημένη συλλογική σύμβαση και μακάρι να ακολουθήσουν παρόμοιες και σε όλο τον ιδιωτικό τομέα. Η ΔΕΗ είναι ανεξάρτητη και ΠΑΝΤΑ είχε δική της πολιτική μισθοδοσίας. Αντί λοιπόν να ζητάμε να μειωθούν οι απαιτήσεις των εργαζομένων της ΔΕΗ, ας ζητήσουμε όλοι αντίστοιχες αυξήσεις για όλους τους εργαζόμενους. Αυτό άλλωστε θέλει και η σημερινή κυβέρνηση, ενώ δεν το ήθελε βέβαια η προηγούμενη...
GEO02/03/201513:57
ΠΙΟ ΒΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΤΕΜΠΕΛΗΣ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ. ΣΕ ΟΛΟΥς ΕΣΑΣ ΤΟΥς ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ΘΑ ΞΕΣΠΑΣΟΥΜΕ . ΣΕ ΕΣΑΣ ΤΗΣ ΕΡΤ ΤΗΣ ΔΕΗ ΤΟΥ ΟΤΕ ΤΟΥ ΥΠ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΤΙΣ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΜΕΝΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ . ΟΥΣΤ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ
Βρε ζώο02/03/201513:49
Οι περασμένες αυξήσεις γίναν γιατί η ΔΕΗ ήταν ελλειμματική και τα ελλείματα πλέον εγγράφονται σε αυτό της χώρας. Τώρα δίνουν μόνο γιατί έχουν τα φωτοπουλαίικα γραμμάτια να ξεπληρώσουν. Πληρώστε κορόιδα! Έχεις καταλάβει ότι η χώρα δεν έχει λεφτά; Κι ελπίζεις σε γενικευμένες αυξήσεις; Tι να πω... Έννοια σου και θα σου δώσει τόσα ραχηλιάρικα, που θα τα στρίβεις τσιγάρο και θα τα καπνίζεις.
Αντωνης02/03/201513:47
Eσυ βεβαια εισαι κοπροσκυλο του Τσιπρα Εκτος και εαν εισαι του Φωτοπουλου ΤΣΙΠΑ δεν εχετε που βγενετε να δικαιολογισετε τετοιες καταπτιστες αυξησεις οταν οι πολλοι δεν εχουν τα απαραιτητα? Η μηπως προτεινης να αρχισουν παλι τα ταξιδακια στην Ευρωπη και να πληρωνη το ποπολο?
Βασιλης 02/03/201513:01
Και το παρτ συνεχίζεται ....
παντελης02/03/201512:59
ΤΣΙΠΡΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ εσυ μονο για τους τεμπεληδες του δημοσιου σε ενδαιφερει τις καθαριστριες τις πηγες στο ντουλαπι για το μελλον αλλα να μου πεις αυτες ειναι πολυ λιγες σε συγκρηση με τους κοπριτες της δεη
ΔΕΝ ΕΚΠΛΗΤΟΜΑΙ02/03/201512:58
$ΥΝδικαΛΗΣΤΕ$$ ΔΕΗ ΕΡΤ .....ΛΑΘΡΟ ΚΑΙ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΙ= ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΘΡΑΣΥΤΑΤΟ ΣΥΡΙΖΟΚΛΑΜΠ.
ΣΑΚΗΣ02/03/201512:53
Προς τι η απορία; Οι καλύτεροι πελάτες είναι οι άνθρωποι.
thomas02/03/201512:53
ΑΙΣΧΟΣ
ANI02/03/201512:51
Ρε παιδιά έχω μια απορία. Το πανεπιστήμιο Μακεδονίας που έχει βγάλει τις τελευταίες δημοσκοπήσεις και δίνουν τόσο ψηλά ποσοστά στον ΣΥΡΙΖΑ ποιους ρώτησε, μόνο τους δημοσίου υπαλλήλους και τους απολυμένους της ΕΡΤ; Α και κάτι άλλο τι θα γίνει με τις αποζημιώσεις που πήραν οι κοπρίτες ττης ΕΡΤ;
#########02/03/201513:09
δημο$κοπησει$$ κατα παραγγελιαν.- ΤΙ ΡΩΤΑς ΚΑΙ ΣΥ ?
υποκρισια02/03/201512:50
Ας τελειώνουμε με την υποκρισία που εκφράζουν τα σχόλια λες και κανένας εκ των αναγνωστών δεν έχει συγγενή στο Δημόσιο. Ας καταλάβουμε ότι στην Ελλάδα δύσκολα βρίσκεις άνθρωπο που να μην οφείλει την όποια προκοπή του, ή έστω ένα μεγάλο τμήμα αυτής, στο Δημόσιο. Ακόμη και οι σημερινοί άνεργοι, οι περισσότεροι βασίζονται στις συντάξεις και τα σπίτια που έφτιαξαν οι γονείς τους λόγω των πρακτικών και μισθών του Δημοσίου που σήμερα οι ίδιοι βρίζουν επειδή έκλεισαν οι πόρτες το 2010 και αυτοί έμειναν απέξω. Αν δεν ήταν έτσι τα πράγματα, τότε το 1,500,000 ανέργων θα προκαλούσε κάποιας μορφής κοινωνική έκρηξη. Δεν έχουμε όμως ακόμα ακούσει να έρχεται κάποιο μπαμ από τις καφετέριες, τα γήπεδα και τα σκυλάδικα. Σημαίνει ότι καλά τρώμε ακόμα από τα ... κεκτημένα του μπαμπά ΔΥ αλλά έχουμε και νευράκια που δεν μπορουμε να το συνεχίσουμε.
Αντωνης02/03/201513:52
Ξωδεψες πολυ ουσια για να σκεφτης ολα αυτα τα σπουδαια???????????
υποκρισια02/03/201514:03
Από την ορθογραφία σου υποθέτω ότι δεν έχεις και πολλά χρόνια που ζεις στην Ελλάδα. Οπότε μην κρίνεις αν δεν γνωρίζεις την ελληνική πραγματικότητα
Μη ''προνομιουχος''02/03/201513:28
Οχι ολοι αγαπητε.Πολλοι ναι,αλλα οχι ολοι. Υπαρχουν εκατονταδες χιλιαδες οικογενειες που ουδεποτε συμμετειχαν στο....παρτυ. Αυτοι,που δεν πηραν εμμεσα η αμεσα ουτε μισο ευρω απο το κλεπτοκρατος,ειναι οι μονοι αδικημενοι.
υποκρισία02/03/201514:09
Σωστό και δεκτό αυτό, αλλά για το νούμερο δεν ειμαι σίγουρος. Το "εκατοντάδες χιλιάδες οικογένεις" δεν ισχύει όμως με 700,000 ΔΥ, και άλλους τόσους που βρέθηκαν εντός για λίγα χρόνια με συμβάσεις κλπ. Ίσως μερικές δεκάδες χιλιάδες οικογένειες. Αλλά και πολλοί εκ των τελευταίων (αγρότες, τεχνίτες) έχουν τα δικά τους "κεκτημένα"ήθη και έθιμα που δε διαφέρουν και πολύ (π.χ. απόκρυψη πραγματικού εισοδήματος)
υποκρισία02/03/201515:28
Συμφωνώ απόλυτα αλλά χρόνια ακούω το ΚΚΕ να μιλάει γιαυτές τις κατηγορίες ανθρώπων, το φτωχό, το μεροκαματιάρη, το μετανάστη, για τον αγώνα που πρέπει να δοθεί από γειτονιά σε γειτονιά. Ο Έλληνας όμως θεωρεί το λόγο αυτό μίζερο, οπισθοδρομικό, φοβάται δήθεν ότι θα σηκώσουν το Στάλιν από τον τάφο αν τους δώσει ένα 10%. Μάλλον ενδόμυχα δε θέλει να ακούει την κατάστασή του, δε θέλει να λέγεται εργάτης αλλά απασχολούμενος, όχι γεωργός αλλά επιχειρηματίας του αγροτικού τομέα. Γιαυτό και ψηφίζει εκσυγχρονιστές, τεχνοκράτες, νεοναζί, μεγαλοαστούς, όλα δλδ τα αντίθετα από αυτό που είναι. Γιατί δλδ να μην έχει φωνή αυτή η μειοψηφία Μήπως δε θέλει να αισθάνεται μειοψηφία
Μη ''προνομιουχος''02/03/201515:13
Φιλε μου ισχυει το νουμερο,διοτι μην ξεχνας πως η Ελλαδα ως χωρα εξαγωγης μεταναστων,τις δεκαετιες 60-70 και μεχρι τα μεσα του 80 κτιζοταν με το συναλλαγμα που εστελναν πισω οι εργαζομενοι στις φαμπρικες,τα ορυχεια και τα μαγαζια του εξωτερικου χιλιαδες συμπατριωτες μας.Προσθεσε σε αυτες τις οικογενειες και οσους δεν συμμετειχαν στο παρτυ εντος των τειχων αλλα εβγαζαν το μεροκαματο δυσκολα και το νουμερο ανταποκρινεται στην πραγματικοτητα.Ειναι μειοψηφια σιγουρα,αλλα ειναι υπαρκτη και αδικημενη,χωρις φωνη,μειοψηφια.
Αγριεμένος02/03/201512:49
Δίνετε αυξήσεις μισθών στους ημέτερους όταν ο κοσμάκης πεινάει. ξεπληρώνοντας γραμμάτια που έχετε ήδη υπογράψει.Μέγα λάθος, που σύντομα θα το πληρώσετε.Περιμέναμε κοινωνική δικαιοσύνη αλλά εισπράξαμε το παράσημο της ανοιχτής παλάμης.Ντροπή.
Κόμμα Δημοσίων Υπαλλήλων02/03/201512:45
Ξέρει τι κάνει ο Συριζα. Δημιουργεί περί τα 3 εκ. πελάτες ψηφοφόρους δια παν... ενδεχόμενο, γιατί σύντομα θα ξανάχουμε εκλογές. Ούτως ή άλλως τους πραγματικά εργαζόμενους δεν τους έχει μαζί του, ποντάρει λοιπόν στους Δ.Υ. και στους συνταξιούχους. Ούτως ή άλλως κόμμα δημοσίων υπαλλήλων είναι, αυτούς υπηρετεί. Ας το κάνει επιτέλους από Συριζα Κο.Δη.Υ. (Κόμμα Δημοσίων Υπαλλήλων) να τελειώνουμε.
T.G.02/03/201512:45
Να περιμένουμε νέα αύξηση στα τιμολόγια της ΔΕΗ.Ο ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να επιβραβεύσει αυτούς που τον στήριξαν προκειμένου να κερδίσει τις εκλογές. Οι εργατοπατέρες της ΔΕΗ έχουν μάθει καλά το μάθημα. Πάνε πάντα εκεί που φυσά ο άνεμος και βγαίνουν πάντα κερδισμένοι. Το δράμα της χώρας συνεχίζεται και μάλλον θα επιδεινωθεί στο εγγύς μέλλον όταν υλοποιηθούν και οι άλλες προεκλογικές υποσχέσεις του ΣΥΡΙΖΑ.
Tότε ρώτησες;02/03/201513:07
Αυξήσεις πολλές έγινα στα χρόνια της κρίσης και των μνημονίων, παρότι το εισόδημά μας έγινε πολύ μικρότερο και ταυτόχρονα μειώθηκε και η μισθοδοσία κα μέσα στη ΔΕΗ. Γιατί άραγε;
Νικολ02/03/201512:33
Εμ.. τοσους αγωνες εκαναν τα παιδια, τοσες απεργιες...
@02/03/201512:31
Αν τα 150 ευρώ είναι το 8-10% του μισθού, τότε ο μισθός μέχρι σήμερα ήταν 1500-1875 ευρώ και θα πάει στα 1650-2025 ευρώ; Τί ανθρωπιστική κρίση είναι αυτή; Να μαζευτούμε οι άνεργοι να κάνουμε καμία συναυλία και κανέναν έρανο να στηρίξουμε τους ΔΕΗτζήδες, γιατί στις μέρες μας κανείς δεν πρέπει να πεθαίνει από πείνα.
στελιος02/03/201513:10
μεχρι και τα διδακτρα για την αποκτηση τιτλου στο ΕΑΠ(Ελληνικο Ανοικτο Πανεπιστημιο) πληρωνει η ΔΕΗ στους αγραμματους υπαλληλους της. Αυτο το ηξερες ????? Μιλαμε για 8000 ευρω το πτυχιο. Αυτο το γνωριζατε βλακες???? Και μην τολμησει κανενας να το αμφισβητησει. Μονο ο κοινωνικος ρατσισμος αξιζει στους υπαλληλους της ΔΕΗ. ΥΓ: και τα μεταπτυχιακα του ΕΑΠ και των λοιπων ελληνικων ΑΕΙ πληρωνει η ΔΕΗ για τους υπαλληλους της. ουτε ενα cent του ευρω σε αυτη την αθλια κυβερνηση.
ΓΚΕΜΠΕΛΣ02/03/201512:53
ότι να ναι 150 μεικτά. Που σημαίνει ότι 8-10 % μεικτά είναι 1200-1500 μεικτά (800-1200 καθαρά) Τρελοί μισθοί δεξιούληδες
στελιος02/03/201513:58
λες ψεματα και οι βλακειες πληρωνονται. τελευταια βλακεια σου μας κοστισε 80 εκατομμυρια ευρω.
soulis02/03/201513:26
Δεν είναι μεικτά τα 150 .Καθαρά είναι και υποθέτω ότι δε θα είναι λεφτά αλλά κουπόνια που χρησιμοποιούνται ως τέτοια !!! (25 εργάσιμες Χ 6 = 150)
@ΓΚΕΜΠΕΛΣ 02/03/2015 12:5302/03/201513:18
Τα 1200-1500 ευρώ από 150 ευρώ επίδομα με ποιά μέθοδο των τριών την υπολόγισες; Αν 150 είναι το 8%, τότε το 100% πόσο είναι; 1200; 150 * 100 / 8 = ??? (πρό επιδόματος, έστω και μικτά).
soulis02/03/201513:50
Τα 150 είναι καθαρά αφού είναι κουπόνια. Το ξαναλέω .Τώρα εάν είναι 8,10,12% λίγο μετράει έτσι αλλιώς οι ΔΕΗΤΖΗΔΕΣ παίρνουν πολλά λεφτά κι έχουν ένα σωρό προνόμια. Για παράδειγμα το τιμολόγιο ΔΕΗ που πληρώνουν είναι όπως όλων των Ελλήνων η ειδικό?
Ανταιος...??02/03/201512:30
Αει στο διαολο ...ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ...Ψηφιστε Μ-----ΕΣ για να τα αρπαζει ο ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣκαι ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ..Α.Ε......ΚΟΡΟ"Ι"ΔΑΡΕΣ......
πληρώστε02/03/201512:25
σαν καλά κορόιδα τα τους δημοσιοκοιφίνες που δεν δούλεψαν ποτέ στη ζωή τους . Άντε τώρα να ξανακατεβάσεις τους μισθούς τους . Θα σου κόψουν το ρεύμα. χαχαχα Όταν σε λέγαν ραγιά , αυτό εννοούσαν .
george02/03/201512:24
ήρθε μου φαίνεται η στιγμή να πω και εγώ, ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ
ΖΑΜΠΛΑΡΙΚΟΣ02/03/201512:22
Άνεργοι του ιδιωτικού τομέα ήρθε άσπρη μέρα και για σας με τον ΤΣΙΠΡΑΝΔΡΕΟΥ-ΜΠΑΡΟΥΦΑΚΗ-ΛΑΦΑΖΑΝΗ-ΦΩΤΟΠΟΥΛΟ κλπ. Αυξήσεις σε ΕΡΤ, ΔΕΗ και λοιπούς ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ. Επαναπρόσληψη κάθε τεμπέλη Δ.Υ. ακόμη και των επίορκων. Σύντομα όλα στο Δημόσιο : ΣΟΥΒΛΑΤΖΙΔΙΚΑ, ΠΙΤΣΑΡΙΕΣ, ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ, ..., (δυστυχώς μόνο αυτά έμειναν στον ιδιωτικό τομέα για να σωθεί ο άπορος Φωτόπουλος μαζί με τον επίσης κατατρεγμένο Αρβανίτη). ΖΗΤΩ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ!!!!!!!! ΖΗΤΩ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ!!!!!!!! ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!!!!!!
ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΙΣ02/03/201512:30
AΣ ΠΡΟΣΕΧΕΣ !! ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ ΛΕΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΛΕΙΣΤΕ ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΣΤΕ ΟΣΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΝ. ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ! ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ, ΚΟΡΟΙΔΑ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ
Ανεργος του ιδιωτικου τομεα02/03/201512:22
Μαλλον οι κυριοι που πηγαμε και ψηφισαμε βλεπουν οτι δεν θα ναι για πολυ και ετοιμαζουν τη νεα διευρυμενη κομματικη τους βαση για το μελλον. Ουστ σιχαματα! εδω δεν εχουμε δουλεια να ζησουμε και εσεις δινετε αυξησεις στους δημοσιους υπαλληλους. Τωρα ειναι που πρεπει να βγουμε στους δρομους, αυτοι οι γελοιοι βγηκαν για να κανουν τις χαρες του δημοσιου τομεα εμεις οι υπολοιποι στην ανεργια με την οικονομια νεκρη για αλλους 6 μηνες...αντε ψαξε για δουλεια. Αλεξη απλα μας αηδιασες τελος για μενα το παραμυθι σου
θυμαμαι02/03/201513:00
Δε θα σου πω τίποτα χοντρό, απλα, νωρίς δε το θυμηθηκες ;;;;...... Ενας μηνας πέρασε, θαμπορουσες να προσεχές ..... Ολά εδειχναν τι ηταν τα αεργα πουψηφισες ... Αεργοι, συνδικαλιστές.....
@Ανεργος του ιδιωτικου τομεα02/03/201512:50
Άνεργος του ιδιωτικού τομέα και πήγες και ψήφισες ΣΥΡΙΖΑ; Με συγχωρείς αλλά τα ήθελες και τα έπαθες. Αν δεν σου έχουν τάξει θέση στο δημόσιο δεν υπάρχει περίπτωση να βρεις δουλειά τουλάχιστον όσο είναι αυτοί στην κυβέρνηση. Με αριστερό κόμμα στην εξουσία ποιος θα επενδύσει στη χώρα για να βρεις εσύ δουλειά; Πραγματικά θα ήθελα να μάθω τι πίστευες ότι θα γίνει ψηφίζοντας ΣΥΡΙΖΑ.
epanastatis7902/03/201517:06
Έλεος ρε φίλε δηλαδή. Άχρηστοι του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά με τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ θα έβρισκε δουλειά, εννοείς; Πόσο καραγκιόζης είσαι δηλαδή;
ΗΛΙΘΙΟΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΣΥΡΙΖΑ02/03/201512:21
ΑΠΑΤΕΩΝΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ
Γελοίοι02/03/201512:20
Θέλω να βρίσω την κυβέρνηση έτσι όπως δεν εχω βρίσει ποτέ στη ζωή μου. Νιώθω αγανάκτηση, μίσος, οργή. Θα πρέπει να ντρέπονται. Μου ερχεται να σπάσω το κομπιούτερ μου από τα νεύρα μου και την οργή μου. Μας παγίδεψαν, μας έκλεψαν τη ψήφο για να αυξήσουν τους μισθούς των ψηφοφόρων τους στη ΔΕΗ. Ντροπή σας, ντροπή σας. Πηγαίνετε σπίτια σας. Θέλω να δω με τι θράσος και τι επιχειρηματολογία θα το κάνουν
ΛΟΛ02/03/201514:38
Μόκο κ ρούφα κ εσύ κ οι υπόλοιποι που τους ψηφίσατε.
09802/03/201513:15
Ποιος σου έκλεψε την ψήφο; Την πήραν από την τσέπη σου και βάλανε μέσα άλλη χωρίς να το καταλάβεις; Σου φταίει κανείς που πήγες και ψήφισες τσαρλατάνους; Αναλάβετε την ευθύνη σας κάποια φορά και ζητήστε και συγνώμη απ όσους πήρατε στο λαιμό σας.
M.PASOK02/03/201512:39
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΚΛΕΨΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ.ΕΣΥ ΤΟΥ ΤΗΝ ΕΔΩΣΕΣ ΚΑΛΗ ΤΗ ΠΙΣΤΗ .ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ.
Δεν επιβαρύνει τον προϋπολογισμό!02/03/201512:17
Εκτός από ότι δεν πρόκειτε για αύξηση μισθού, αλλά για ειδικό επίδομα, να σας ενημερώσω πως η ΔΕΗ είναι ανεξάρτητη ΔΕΚΟ και δεν επιβαρύνει με ούτε ένα ευρώ τον κρατικό προϋπολογισμό. Αν δηλαδή μια ιδιωτική επιχείρηση δώσει ένα παρόμοιο επίδομα (το ALPHA π.χ. έκανε αύξηση κατώτατου μισθού), θα βγήτε να πείτε τα ίδια;
@02/03/201514:01
Δεν επιβαρυνει τον προϋπολογισμό επιβαρύνει τους καταναλωτές.
pappikos02/03/201512:56
Απο που προκυπτει οτι δεν επιβαρινει τον κρατικο προυπολογισμο με ποιου την εγγυηση δανειζετε? και με ποιου το καυσημο λειτουργει αφηστε τησ αμπελοφυλοσοφιες
Ετσι λοιπόν ε;02/03/201512:50
Εκτός από τα εξωπραγματικά προνόμια του πανάκριβου δωρεάν ρεύματος και τα άλλα που μάθαμε δεν είναι αλήθεια οτι οι πολίτες πληρώνουν κατεύθείαν αυτή τη ΔΕΚΟ και τους υπαλλήλους της; Εχουν όλα τα προνόμια του δημοσίου υπαλλήλου, δεν τολμάει κανείς να εφαρμόσει το ενιαίο μισθολόγιο, κάνουν συνεχείς αυξήσεις των τιμών σε συνθήκες μονοπωλίου και τολμούν να δώσουν, οι καινούργιοι, αυξήσεις στις μισθολογικές παροχές. Οι υποκριτές καμώνονται οτι θα πάρουν τα αυτοκίνητα από τους βουλευτές - μόνο σαν εξαγγελία - και άρχισαν να πληρώνουν με δικά μας λεφτά τον συνδικαλισμό. Σε μιά εποχή που οι τιμές του πετρελάιου είναι οι μισές, θα περίμενε κανείς μια μείωση τιμών της ΔΕΗ. Κανείς υποκριτής από τη νέα διακυβέρνηση δεν μιλάει γι'αυτό ενώ αντίθετα θα δώσουν δωρεάν ρεύμα σε 300.000 νοικοκυριά (η Ελλάδα έχει 3 εκατ. νοικοκυριά) με τα δικά μας λεφτά, μέσα από μία μονοπωλιακή Δεκο που είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο. Γι'αυτούς και άλλους λόγους σταματάνε τις ιδιωτικοποιήσεις που τους υποχρεώνει να κάνουν το μνημόνιο, sorry το σκατόχαρτο που υπογράψανε με τους εταίρους.
γελοιε02/03/201512:48
η ΔΕΗ είναι κρατικό μονοπώλιο βρε άσχετε !!! άρα ότι θέλει χρεώνει αφού δεν μπορούμε να πάμε αλλού . Και τα καινούργια δωράκια στους κολητούς πελάτες, θα τα χρεώσει σε εμάς τους ταλαίπωρους καταναλωτές για να μην έχει ζημίες σαν "ιδιωτική" εταιρία που τάχαμου είναι (τύποις μόνο χωρίς ανταγωνισμό).
ΓΙΩΡΓΟΣ02/03/201512:45
ΑΝ ΑΥΡΙΟ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΠΟΙΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΗ; ΜΗΠΩΣ ΕΜΕΙΣ;
@Δεν επιβαρύνει τον προϋπολογισμό !02/03/201512:102/03/201512:45
Και θα γεννήσουν τα λεφτά για να δώσουν το επίδομα; Τους αυξημένους λογαριασμούς της ΔΕΗ ποιός θα τους πληρώνει; Ο φούφουτος; Αν σου περισσεύουν, να σου στέλνω και τη δική μου αύξηση στο λογαριασμό. Αν μία τράπεζα θελήσει να κάνει αύξηση μισθών αυξάνοντας τις χρεώσεις προς τους πελάτες, έχουμε πάντα την δυνατότητα να επιλέξουμε μία άλλη τράπεζα. Έχω τη δυνατότητα να επιλέξω μία δεύτερη, φθηνότερη ΔΕΗ από τη στιγμή που είναι μονοπώλιο;
Προς γαλάζια παπαγαλάκια...02/03/201513:04
Aυξήσεις η ΔΕΗ έκανε πολλές στα χρόνια της κρίσης, παροτι μείωνε τους μισθούς της. Πρόκειτε για μια από κοινού συμφωνημένη συλλογική σύμβαση και μακάρι να ακολουθήσουν παρόμοιες και σε όλο τον ιδιωτικό τομέα. Η ΔΕΗ είναι ανεξάρτητη και ΠΑΝΤΑ είχε δική της πολιτική μισθοδοσίας. Αντί λοιπόν να ζητάμε να μειωθούν οι απαιτήσεις των εργαζομένων της ΔΕΗ, ας ζητήσουμε όλοι αντίστοιχες αυξήσεις για όλους τους εργαζόμενους. Αυτό άλλωστε θέλει και η σημερινή κυβέρνηση, ενώ δεν το ήθελε βέβαια η προηγούμενη...
Δημήτρης Κ 02/03/201512:38
Αν ΔΕΗ είναι ανεξάρτητη ΔΕΚΟ και δεν επιβαρύνει με ούτε ένα ευρώ τον κρατικό προϋπολογισμό, TOTE ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ (ΟΙ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ) ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΟΥΧΟΥΣ ΤΗΣ ΔΕΗ??? ΟΟΕΕΟΟ???
:02/03/201512:38
Ιδιωτική επιχείρηση με μεγαλομέτοχο πλειοψηφίας το κράτος. Καταλαβαίνεις το επιχείρημά σου;
CHRIS02/03/201512:17
Ξαμολάει τους λαθρομετανάστες στο κέντρο, επαναπροσλαμβάνει τα πελατάκια του στην ΕΡΤ (τους οποίους αποζημιώσαμε αδρά και πληρώναμε αδρά για χρόνια) και μάλιστα εξαγγέλλοντας, ότι θα αυξήσει το χαράτσι της ΕΡΤ και σαν αποκορύφωμα, ενώ ο ιδιωτικός τομέας έχει βαρέσει φαλιμέντο δίνει αύξηση 150 σε κάθε υπάλληλο αυτού του εξαμβλώματος της ΔΕΗ όπου ο μέσος μισθός είναι 3 χιλιάρικα. ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΠΕΡΙΜΈΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΤΡΕΣ??
yfhvh02/03/201512:14
Αύξηση μισθών = μείωση κόστους ρευματος ??? Που μάθατε οικονομικά κε Λαφαζανη?
ANENTAXTOS02/03/201512:10
ΑΛΕΞΗ ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΚΛΕΓΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ. ΒΕΒΑΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΥΣ ΨΗΦΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΖΕΨΕ Ο ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΦΤΑΙΜΕ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΜΕ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ???? ΝΑ ΣΑΣ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ!!!!!!
ΠΟ 02/03/201512:41
ΨΗΦΙΣΕΣ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΑΛΑΓΜΑ ?ΑΣ ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΟΥ.ΧΑ.ΧΑ.ΧΑ.ΧΑ.ΧΑ.ΧΧΧΧΧΧΑ.
ANENTAXTOS02/03/201515:34
ΕΓΩ ΒΡΕ ΞΥΠΝΙΕ ΚΟΛΛΗΜΕΝΕ, ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟ ΤΙ ΛΕΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΜΜΑΤΟΠΟΙΩ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΨΗΦΙΣΑ Ή ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΑ ΚΑΠΟΙΟΝ. ΤΟ ANENTAXTOS ΤΟ ΕΝΝΟΩ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΩ ΖΗΤΗΣΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΡΟΥΣΦΕΤΙ. ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ , ΣΤΟΥΣ ΚΑΘΑΡΟΥΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙΣ ΚΑΙ ΤΡΕΧΕΙΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙ ΣΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ!!!
min psaronete 02/03/201512:09
Ξεκάθαρη πλέον Η τακτική του Τσίπρα στα ματια μου. Ξέρει ότι είμαστε σε αδιέξοδο (μπρός μνημόνιο και πίσω χρεοκοπία) και για να μην κάψει εντελώς το πολιτικο του μέλλον, vομίζω ετοιμάζει ηρωική έξοδο...Έκανε την σύμβαση τις ΔΕΗ, έκλεισε την αμυγδαλέζα, ανοίγει την ΕΡΤ, θα επαναπροσλάβει τις καθαρίστριες, τα 'έβαλε' με τους ευρωπαίους στο θέμα τις Ουκρανίας και του μνημονίου, κατήργησε τα προνόμια τον βουλευτικών αυτοκινήτων, ίσος συγκρουστεί με κάνα δυο έχοντες, φτάνοντας λοιπόν άφραγκος στο τέλος Μαρτίου θα μας πει ένα ωραιότατο χρεοκοπήσαμε, Ήθελα να κάνω και αλλα, αλλα δυστυχώς δεν με αφήνουν οι κακοί Ευρωπαίοι και δεν έχουμε φραγκο αλλα δεν φταίω εγώ...Το τι θα γίνει στη μετά φυσικά είναι στην φαντασία του καθενός μας (ίσος δημοψήφισμα, ίσος εκλογές, ίσος κυβέρνηση σωτηρίας με μνημόνιο και χωρίς αριστερή πτέρυγα, ίσος δραχμή)... θα δείξει.
Ακης02/03/201512:09
Ετσι κι αλλιως λεφτα δεν υπάρχουν. Ετσι δίνω και γω επιδόματα
Νίκος02/03/201512:07
Άχρηστοι και επικίνδυνοι,μας πνίγετε δώστε στο Φωτόπουλο το γραματειο ρεμάλια!
Έτσι02/03/201512:07
Ψηφίστε.... ΖΩΑ. Αυτό μας λένε...
ek02/03/201512:07
Απλά τραγικοί.
ΑΥΤΑ02/03/201512:06
Άνεργε- του πολύπαθου ιδιωτικού τομέα ΨΗΦΙΣΕΣ ΤΣΥΡΙΖΑ; Κτύπα το κεφάλι σου στον τοίχο τώρα!
δημητρης02/03/201512:06
μας εριξαν εδω και ενα χρονο τις..''ρυθμιζομενες χρεωσεις!!!''(λες και τους χρωστουσαμε κατι..) και ανεβασαν σχεδον 40% το τιμολογιο ... χωνοντας μεσα τελη ανθρακα,υποχρεωσεις δηλαδη που επρεπε να καλυπτε η ιδια η εταιρεια,τελη ανανεωσιμων πηγων που επρεπε να επιδοτει το κρατος μεσω της ρυθμιστικης αρχης ενεργειας,και κοστος μεταφορας δικτυων(!!!...) γιατι ετοιμαζοντουσαν να τα πουλησουνε...να εχουνε ετοιμο το μεριδιο του αγοραστη στο τιμολογιο...!και ολα αυτα στην πλατη του ''καμπουρη'' απο τους φιλελευθερους δεξιους ,που να μην ησαν και φιλελευθεροι...... τωρα να μην κανουν και οι πρωτη φορα αριστερα μια αυξησουλα για να καλυψουν το δωρεαν ρευμα σε 300.000 οικογενειες?ασχετα φυσικα οτι το κονδυλι αυτο επρεπε να το καλυπτει ο κρατικος προυπολογισμο ως επιδοτηση στη ΔΕΗ...ΣΤΟΝ ΚΑΜΠΟΥΡΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟ! ΑΝ ΔΕΝ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΤΥΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑς ..,ΕΕΕ ΤΟ ΚΟΝΔΥΛΑΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΕΙ (αφου παραμενει,ειπαμε οτι μπει δεν ξαναβγαινει...) για καμμια αυξησουλα στα παιδια?? το οτι η δεη εχει γινει πλεον δυσβαστακτο κοστος απο οικογενειες μεχρι επιχειρησεις παγερα αδιαφορο για τους κρατουντες...εδω δεν εδιναν σημασια στο κοστος ενεργειας για την οικονομια οι ''φιλελευθεροι'' θα δινουν οι αριστεροι?
Gk02/03/201512:02
Ετοιμάστε τα ελικόπτερα.
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!!!!02/03/201512:02
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!!!! ΑΝΕΡΓΟΙ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ!!!! ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙ!!! ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΕ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ!!! ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΒΟΛΕΜΕΝΟΥΣ!! ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ ΟΥΤΕ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ!!! ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙ ΟΛΟΙ ΣΑΣ!!
@02/03/201512:00
Όταν ο ΣΥΡΙΖΑ μιλούσε για ευπαθείς κοινωνικές ομάδες κάτω από τα όρια της φτώχειας και ανθρωπιστική κρίση, τους ΔΕΗτζήδες εννοούσε; Αυτές ήταν οι προτεραιότητές του; Οι άνεργοι είναι φαντάζομαι οι έχοντες που θα μπορέσουν να πληρώνουν τα αυξημένα πλέον τιμολόγια της ΔΕΗ. Ας χρεωκοπήσουμε, να τελειώνουμε με αυτήν την κοροιδία.
Ρεεεεεεεεεεε02/03/201512:00
εεεεεεεεεεε αει απαυτωθειται ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ! ΑΙΣΧΟΣ !ΝΤΡΟΠΗ! ΗΜΑΡΤΟΝ!και φανταζομαι ότι θα γινει δεκτο και το αιτημα του "σπαρτακου" να μη μειωθεί το "4750" ευρω!ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΡΕ ΞΕΦΤΙΛΕΣ.ΤΣΙΠΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ?ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!ΦΤΑΑΑΑΑΝΝΝΝΕΕΕΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙ με τα κομματόσκυλα.ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ! Φ-Τ-Α-Ν-Ε-Ι ΡΡΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ. ΦΦΦΤΤΤΑΑΑΑΑΝΝΝΕΕΕΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ.ΩΣ ΕΔΩ!ΤΕΛΟΣ!
Σαββας Κ02/03/201511:59
Bλακες ειναι οι Ελληνες πολιτες που ψυφισαν το Συριζα Οι συνδικαλιστες τησ ΔΕΗ δεν ντροπονται, ειναι παμπονεροι και εκμεταλευτες της καταστασεως !!!!
vagos02/03/201511:59
ΚΑΤΑΝΤΙΑ...ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΥΞΗΣΕΙΣ... ΔΛΔ. ΔΥΟ ΓΝΩΣΤΟΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΑΥΞΗΣΗ 100 ΕΥΡΩ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΝΑ ΚΡΙΒΟΝΤΑΙ...
@vagos 02/03/2015 11:5902/03/201512:17
Τη διαφορά μεταξύ ιδιωτικού και δημόσιου τομέα την καταλαβαίνεις; Αν στον ιδιωτικό ο εργοδότης θέλει να κάνει αύξηση στους μισθούς των υπαλλήλων του σε βάρος της τιμής των προιόντων που παράγει, τότε ο πελάτης-καταναλωτής έχει την επιλογή να αγοράσει τα συγκεκριμένα προιόντα ή να ψάξει αλλού για φθηνότερα χωρίς να επιβαρύνει την τσέπη του. Στον δημόσιο τομέα, μία αύξηση των μισθών την πληρώνουν όλοι οι πολίτες θέλοντας ή μη, είτε άμεσα μέσω των λογαριασμών, είτε έμμεσα μέσω φορολογίας. Υπάρχει μία δεύτερη ΔΕΗ για να επιλέξω, όπως συμβαίνει με την τηλεφωνία;
φιλατατε καραγκιοζη02/03/201512:11
Οι συναδελφοι σου στον ι.τ 1ον παραγουν..οχι σαν εσενα που βρηκες χρονο να κανεις και σχολια στο π.θ...2ον ζητημα ειναι αν παιρνουν το μισθο της καθαριστριας στη δεη..3ον εισαι .....
Νάσος02/03/201512:10
Το ίδιο είναι ρε βλάκα οι ΔΕΗτζίδες με τον ιδιωτικό τομέα;
ΤΑ ΖΩΑ ΟΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ02/03/201511:59
ΨΗΦΙΣΑΝΕ ΚΑΙ ΒΓΑΛΑΝΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΕ ΖΩΑ
VAGANEMOS02/03/201511:57
Πάμε με μαθηματική ακρίβεια προς πτώχευση .. αυτά τα δάνεια που έχουμε και τα έξοδα για συντάξεις και μιστούς δεν μπορούμε να τα πληρώσουμε η ήμαστε στην καλύτερη περίπτωση στο όριο , και η κυβέρνηση βάζει άλλα τόσα έξοδα με προτεραιότητα το δημόσιο τομέα τι γίνετε ? είναι κάτι εσκεμμένο ?
στελιος02/03/201511:56
Οι εργαζομενοι της ΔΕΗ που προσληφθηκαν παρανομα και ζουν εις βαρος ολων υμων τωρα μας κλεβουν και με ενα επιπλεον 10%. Δεν τους αξιζει κανενας καλος λογος πλην του στιγματος της απομονωσης και του ρατσισμου. ΥΓ:εξαιρουνται μονο οι εργατες και οι υπαλληλοι των ορυχειων.
BicMak02/03/201511:54
Γιατί σας κάνει τόση εντύπωση? Αριστερά δεν ψηφίσαμε? Αριστερά θα φάμε τώρα...Καλή μας όρεξη!
ΤΕΟ02/03/201511:52
ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΦΑΜΠΡΙΚΑ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΔΗΜΟΣΙΟ Κ ΠΑΛΙ ΔΗΜΟΣΙΟ ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ.
ΟΞΑΠΟΔΩ02/03/201511:51
Με εκείνο το επίδομα έγκαιρης προσέλευσης και το επίδομα ΜΗ ΛΗΨΗΣ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ τι θα γίνει κύριοι της κυβέρνησης; Μέχρι χθές ο Λαφαζάνης μας έλεγε οτι θα επιδιώξει μείωση της τιμής του ρεύματος κατά 20-40%. Κατα τη λογική του αυτό θα γίνει με παροχές και επιδόματα στους κρατικοδίαιτους. ΑΡΧΙΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣΣΣΣ.
Αριστερός 02/03/201511:48
Αλέξη είσαι Θεός. Είσαι καταπληκτικός. Να πληρώσουν επιτέλους οι παλιοδεξιοί.
νικολας02/03/201511:48
σας χαλαει φοροφυγαδες του ιτ?στη δεη φαγαμε 35% μειωση απο το 2011 και μετα συν οτι μας κοψανε το μειψμενο ρευμα συν οτι μας κουρεψανε το εφαπαξ.Συνεχισε ετσι αλεξη και αφησε τα γατακια του ιτ να σκουζουν!!!!!!!!!!!!!!!!
vm02/03/201512:10
εσένα ειδικά πρέπει να σου κόψουν και ακόμη 50% και να σε στείλουν στην Α' Δημοτικού μήπως μάθεις την γραμματική και την ορθογραφία της χώρας στην οποία ζεις και δουλεύεις.
Αει στο....02/03/201511:40
Μετά το ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΕΡΤ νέα βόμβα με ΔΕΗ!!! Γι αυτό τους ψηφίαστε ρε Έλληνες???? ΦΤΟΥ ΤΟΥΣ και ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!!! Με την υπερηφάνεια (!!!) μείνατε όλοι κ ΚΑΤΑΠΙΝΕΤΕ ότι σας σερβίρουν αμάσητο....!!!! Αν τολμούσαν να τα κάνουν άλλοι αυτά που κάνουν οι ..αριστεροί(!!!) σε οικονομία,ΔΕΗ, ΕΡΤ, λάθρο, παιδεία, υγεία κτλ ΘΑ ΕΙΧΑΤΕ ΓΚΡΕΜΙΣΕΙ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ!! ΤΩΡΑ νανάκια.....
Κ02/03/201511:38
Είναι αποφασισμένοι να μοιράσουν εγκεφαλικά και σε μας και στους Ευρωπαίους.
Ετσι02/03/201511:27
Να μην δώσουν το κάτι τίς τους σαυτους που τους βοήθησαν να βγουνε; Οι υπόλοιποι απλώς πληρώνουμε τον λογαριασμό ...
υπαλληλος δεη!02/03/201511:24
Ζιλια ψορα δοσαι πωνω το αξηζουμαι ημαστε δολεφταραδες χαχαχα.Μπραβο στιν Γενοπ.ΖΙΛΙΑΡΔΕΣ ουστ
παυλος02/03/201512:43
Τι εννοεί ο ποιητής; δεν κατάλαβα λεξη
Έρχονται τα νέα τιμολόγια!02/03/201511:23
Το καλοκαίρι, θα βγει μετά η ΡΑΕ και θα πει πως η ΔΕΗ εμφανίζει ελλείμματα και πρέπει να αυξηθούν οι λογαριασμοί. Συν τα ολίγα για τα συριζόπαιδα της ΕΡΤ. Στα χνάρια του Ανδρέα ο Τσίπρας χτίζει το κόκκινο κράτος που θα τον κρατήσει στην εξουσία για τα επόμενα 30 χρόνια.
paparoupas02/03/201511:11
Για να καταλάβω, πριν 3 μήνες είχε βγει ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΗ και μιλούσε για πρόβλημα βιωσιμότητας της ΔΕΗ και ότι μπορεί να απαιτηθεί αύξηση της τιμολόγησης του ρεύματος. Μετά από 3 μήνες με την αγορά σε ασφυξία έρχεται συλλογική σύμβαση η οποία ρητά αναφέρει οριζόντια αύξηση τουλάχιστον 150Ευρώ ανά εργαζόμενο (αλήθεια περιλαμβάνεται και ο ΑΔΜΗΕ;) για την εταιρία (φαντάζομαι ότι το ποσό αναφέρεται στα μεικτά). Από πού θα βγει αυτό το ποσό; Μόνο από την μείωση της τιμής του καυσίμου; Αλλά ακόμα και έτσι δεν θα έπρεπε η μείωση της τιμής του καυσίμου να μεταφερθεί έστω εν μέρει στους πελάτες; Ή να χρησιμοποιηθεί για την αποπληρωμή δανείων της εταιρίας; ή για τον εκσυγχρονισμό του δικτύου διανομής που έχει μείνει στο 80 και σιγά σιγά θα αρχίσει να καταρρέει; Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με τις αυξήσεις, άν παράγουν την υπεραξία τους καλά γίνονται, απλά είμαι περίεργος από που θα προκύψουν τα αντιστοιχα έσοδα (τουλάχιστων 40-50 εκατ/έτος αν μιλάμε και για το ΑΔΜΗΕ) και σε βάρος τινός.
ΑΝΕΡΓΟΣ ΙΔΙΩΤΗΣ02/03/201511:08
Έτσι έτσι αν δεν δημιουργήσουμε & εμείς τον κομματικό μας στρατό πως θα ξαναβγούμε για να ξαναφάμε ...νυν υπέρ πάντων αγών... συγγνώμη κουτάλα ήθελα να πω χάχα εσείς οι υπόλοιποι είστε ιδιώτες δηλ. idiots ας' προσέχατε !!!
@@@02/03/201511:07
Ε, , ρε, τι έχουν να δουν τα ματάκια μας ακόμα!!! ΕΡΤ, ΔΕΗ... τέλεια...κατακαημένε ελληνικέ λαέ! Μια ζωή θα πληρώνουμε οι μη έχοντες για να περνάνε καλά οι έχοντες !!! Άλλος ένας Παπανδρέου;;;
Αριστερά των πελατειακών σχέσεων02/03/201511:02
Αριστερά μας υποχρέωσες. Γιατί αυξάνεις την τιμή του ρεύματος; Πλήρωνε πάλι βλάκα Ελληνα. Ωραία κυβέρνηση είστε. Εμείς θα πληρώσουμε πάλι το μάρμαρο και τις πελατειακές σας σχέσεις
δεξιος02/03/201511:01
δεν σας αρεσε ο σαμαρας εεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!δωσε πονο αλεξηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη...
ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ02/03/201511:00
& ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΣΩΣΤΟ, ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΝΑ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΠΡΟΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΠΛΥΣΙΜΑΤΟΣ ΧΕΡΙΩΝ, ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΑΔΙΚΕΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ..... ΓΑΤΑΚΙΑ !!!!!!!
======>Αντιμετωπιση ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ <=======02/03/201510:59
============> ΜΕΣΕΣ ΜΙΚΤΕΣ ΜΗΝΙΑΙΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΑΝΑ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΟ = 2900 ΕΥΡΩ ============> ΜΕΣΕΣ ΚΑΘΑΡΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΑΝΑ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΟ = 1885 ΕΥΡΩ
Μαθηματικος02/03/201511:38
Σωστος. 150 ευρω ειναι το 8% των 1885 ευρω
Φραπεδοφορος με εφαπαξ στα 45 + Αγαμη θυγατερα02/03/201511:12
για αυτο ολα τα τρωκτικα της δεη εφυγαν απο το πασοκ και πηγαν στο συριζα ............ το Φαγοποτι συνεχιζεται ................ Απλα αλλαξε ονομα.
Θ02/03/201510:55
Ενώ όταν τα πληρώνετε σε πριμ στους μανατζατέους είναι ΟΚ ε; Σας χαλάει να τα πέρνουν οι υππαλληλοι όμως
vm02/03/201512:03
Μάθε πρώτα ορθογραφία και μετά σχολίασε , άσχετε νεοέλληνα, που το μόνο που έχεις μάθει , είναι να ζητάς συνέχεια χωρίς να δουλεύεις.....
ΑΛΕΚΟΣ02/03/201511:37
ΗΛΙΘΙΕ ΕΛΛΗΝΑ ΒΟΛΕΜΕΝΕ ΟΙ ΜΑΝΑΤΖΑΡΑΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΑΚΤΥΛΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΧΕΡΙΟΥ ΕΝΩ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ΚΑΙ ΕΠΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΟΤΕ ΥΠΗΡΗΣΙΕΣ ΚΛΠ ΑΛΛΑΔΕΝ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΜΕ ΤΙ ΛΕΦΤΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ?
Βαρουφάκης Νο202/03/201511:26
Είσαι ο ορισμός του παπαρολόγου - μπαρουφολόγου
Πρώτη φορά αριστερά02/03/201510:53
Επιτέλους!Πονούσε η καρδιά μας με την λιμοκτονία των ΔΕΗτζήδων. Μπράβο Αλέξη! Αύξησε και τα τέλη και σε ΕΡΤ για να πληρώσουμε και την επαναπρόσληψη όλων των παλιών υπαλλήλων. Ανυπομονούμε για την καινούρια αντικειμενική ΕΡΤ που θα κάνει τα γατάκια του BBC να έρχεται εδώ για σεμινάρια και full HD τους να φαίνεται σαν βιντεοταινία του Ψάλτη μπροστά στο δικό μας. Α! Και εμείς εδώ στο πανεπιστήμιο Αθηνών έχουμε σοβαρό πρόβλημα. Είχαμε 18 ηλεκτρολόγους για την πάρτυ μας και τώρα μόνο 6. Ξαναπάρτους ρε συ Αλέξη, αφού το υποσχέθηκες ρε τρελό αγόρι. Καίγεται λάμπα και 6 άτομα δεν μπορούν να την στρίψουν. Ζούμε ένα δράμα Αλεξη. ΑΚΟΥΣ; Στην ανάγκη θα σταματήσουμε να τρώμε εμείς. Ο δημόσιος τομέας να είναι καλά σύντροφοι.
Δημήτρης02/03/201511:53
XAXAXAXAXA 'Αστα σύντροφε και εγώ πήρα μια πρωινή χαρά με τα χαρμόσυνα νέα. Αντε με το καλό και η ΕΡΤ
VAGANEMOS02/03/201510:53
Νομίζω ότι πλέων έχουμε χάσει κάθε έλεγχο .. που αυξήσεις βρε κρατηκο λάτρεις ? παίρνουν λίγα και είπατε να τα κάνετε παραπάνω ? αυξάνεται την ΕΡΤ με το έτσι θέλω , θα αυξήσετε και τα πάγια της ΔΕΗ για να πληρώνουμε τους συμπληγάδες ?
βαγγ02/03/201510:50
πληρωνεται ... τσυριζα δεν θελατε?
Chris02/03/201510:48
Αυτά είναι 6 ευρώ την ημέρα = 150 ευρώ τον Μήνα = 1800 ευρώ τον χρόνο...Τρέχατε τώρα να πληρώσετε την ΔΕΗ μιας και οι "αδικημένοι εργαζόμενοι" (1 300 ευρώ μέσος μισθός) έχουν συγκεκριμένες απαιτήσεις απ την κυβέρνηση που εξέλεξαν...
ΣΤΑΘΗΣ02/03/201511:03
Οτι να ναι καταλαβαινεις?η οτι σε βαζουν οι αλλη να γραψεις????
Γιωργος02/03/201511:25
Εσυ μαθε πρωτα να γραφεις ελληνικα Πακιστανε μεταναστη και ασε τι εγραψε ο αλλος και αν τον βαλανε...αιντε βλακα
DHMHTRS02/03/201510:47
6ΕΥΡΩX 22 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΜΕΡΕΣ=132 EΥΡΩ ΟΧΙ ΣΕ ΧΡΗΜΑ ΑΛΛΑ ΣΕ ΚΟΥΠΟΝΙ.ΤΑ 150 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΗΚΕΣ ΡΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΕ
ΠΟ02/03/201512:48
ΑΣ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΚΟΥΠΟΝΙΑ ΤΩΝ 6 ΕΥΡΩ ΟΧΙ 22 ΑΛΛΑ 15 ΜΕΡΕΣ ΤΟΝ ΜΗΝΑ.
@02/03/201512:10
Αστέρι μου οι εργάσιμες μέρες είναι 25. Τόσα είναι και τα ένσημα στο ΙΚΑ για το μήνα. Αλλα αν δεν εχεις δουλεψει ποτε στη ζωή σου που να τα ξέρεις αυτά ...
Chris02/03/201510:58
ΠΑΡΟΧΕΣ 2.1 Από την πρώτη του επομένου της υπογραφής της παρούσας μήνα χορηγείται στο προσωπικό της Επιχείρησης παροχή τροφής στο χώρο εργασίας ή διατακτικών σίτισης μέχρι του ποσού των έξι (6) ευρώ για κάθε ημέρα πραγματικής εργασίας (φυσικής παρουσίας). Τα αφορώντα την ως άνω παροχή θα καθοριστούν με Απόφαση Διευθύνοντος Συμβούλου. 2.2. Επεκτείνονται και στο αποσπασμένο προσωπικό της ΔΕΗ Α.Ε. στους Ασφαλιστικούς Φορείς με τους όρους και προϋποθέσεις που ορίζονται για το τακτικό προσωπικό που υπηρετεί στη ΔΕΗ Α.Ε., οι παροχές της Εταιρείας που αφορούν στη χορήγηση δανείων και οικονομικών βοηθημάτων, συμμετοχή στις δαπάνες φιλοξενίας των παιδιών των εργαζομένων σε ιδιωτικούς και δημοτικούς βρεφονηπιακούς σταθμούς και στους σταθμούς Αμαρουσίου και Πτολεμαδας καθώς και στη δαπάνη συμμετοχής των παιδιών των εργαζομένων στο εκάστοτε ισχύον κατασκηνωτικό πρόγραμμα της Εταιρείας
@02/03/201510:56
Καλά τα λέει ο δημοσιογραφος αυξηση 150 συν 132 ευρω κουπόνια για το σουπερμαρκετ
Elias02/03/201510:45
Κύριοι το είπα και το ξαναλέω. Τα λαμόγια μας νίκησαν κατά κράτος. Με το ΣΥΡΙΖΑ θα έρθει η χαριστική βολή στους μισθωτούς του ιδιωτικού τομέα για να επαναφέρουν όλα τα προνόμια στον κομματικό τους στρατό του δημοσίου και των ΔΕΚΟ.
Nikos02/03/201510:45
Πρώτη φορά αριστερά. Ευχαριστούμε.
panos02/03/201510:44
ΕΕΕΤΣΙ.Λεφτα υπαρχουν.Πληρωστε κοροιδα στους λογαριασμους της δεη για να μην υπαρχει δημοσιονομικο κοστος, οπως λεει κ ο Παππας.
μην ανησυχεις02/03/201511:44
ο παππας ειναι πληγμα για το συριζα. και θα βαλει και ταφοπλακα μιας και στις επομενες εκλογες ο συριζα θα πιασει πατο κυριως εξαιτιας του. η ψηφος του λαου πλεον εχει αξια.
Liana02/03/201510:44
Και μετά απορούμε πως φτάσαμε ως εδώ ως χώρα...
...02/03/201510:42
..όλα αυτά...την ίδια ώρα που αποδεκατίζεται ο ιδιωτικός τομέας... ΤρΕλλαδάρα !!!
CCCP02/03/201510:40
Και μηνιαια αύξηση 150 ευρω κ 6 ευρώ την ημερα τροφειο (120 ευρώ σε κουπόνια φαγητού για το σουπερμάρκετ)
ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΙΩΤΗΣ02/03/201510:38
χαχαχα... πληρωνετε κοροιδα! αν ειχε μπει τάξη στη ΔΕΗ και μόνο δεν θα χρειαζονταν ο ΕΝΦΙΑ! τόσο απλά!
Απορια02/03/201510:37
Αυτά θα τα πληρωσουμε εμεις στους λογαριασμούς μας μαζι με το χαρατσι για την ΕΡΤ.Σωστα?
Για να είσαι πιο σωστός..02/03/201511:15
Έπρεπε να γράψεις "μέσω του αυξημένου χαρατσιού της ΔΕΗ"
@02/03/201510:57
Σωστα
Η Ελπίδα έρχεται02/03/201510:37
Τα βλέπετε κύριοι που τρεχετε σαν τον Βέγγο για να βγαλετε 700 ευρω,μέσος μισθός στην ΔΕΗ (δημόσιο) 1500 ευρώ καθαρά, συν 150 ευρω τον μηνά αύξηση μας κανει 1650 ευρουλακια (χωρίς τα εξτρα κ τα επιδόματα) μέσος μισθός.Κατα τ αλλά ανθρωπιστική κριση, άτιμο μνημονιο κτλπ.Πληρώστε τα 200αρια στους λο/σμους κάθε δίμηνο για να περνάν καλά οι λιγοι κ οι εκλεκτοι κ μοκο
Ανδρέα Ζεις!02/03/201510:36
Μπράβο! Δοξασμένο '81 ξανάρθες! Τιμή και δόξα στην αριστερά!
@02/03/201510:58
Τσοβόλα δωστα ολά!!!!
ακις02/03/201510:26
αυξησεις δεη......τσαμπα ρευμα για 300.000 οικογενειες..........ο λογαριασμος προωθειται !!!!αλήθεια αυτές οι 300.000 θα πληρωνουν υπερ ερτ?
κυριακος02/03/201510:24
ας προσεχαν τα ζωα που τους ψηφισαν τωρα εξαργυρονονται τα γραμματια της προδοσίας και της ψευτιας παραμυθιασαν ολο το εκλογικο σωμα
Θωμας02/03/201510:23
Η ανάπτυξη ξεκίνησε.... Καμία ελπίδα!
στελιος02/03/201510:21
Και μην πει κανεις απο σας οτι δεν φταινε οι υπαλληλοι της ΔΕΗ και δεν εχουν ευθυνη?????? ΛΑΜΟΓΙΑ!
Βασίλης 02/03/201510:18
Πλήρωνε μα..κά καταναλωτή με τα 400 μισθο το μήνα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου