Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2017

ΛΑΜΙΑ: «ΈΧΟΥΜΕ ΣΥΛΛΑΒΕΙ ΤΟ ΓΙΟ ΣΟΥ. ΑΝ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΦΥΛΑΚΗ»

Οι αδίστακτοι απατεώνες συνεχίζουν να τηλεφωνούν και να τρομοκρατούν τον κόσμο της ευρύτερης περιοχής της Λαμίας - Δείτε τι μας είπε φίλος αναγνώστης του LamiaReport.
«Σήμερα το απόγευμα πήραν τηλέφωνο την μητέρα μου και της έλεγαν ότι έχουν συλλάβει τον μικρότερο αδελφό μου (18 ετών) γιατί παρέσυρε και σκότωσε ένα παιδάκι με το μηχανάκι. Ο αδελφός μου εργάζεται ως ντελιβεράς και εκείνη την ώρα απουσίαζε από το σπίτι, όπως κι εγώ. Μάλιστα στο τηλέφωνο έβαζαν δήθεν ένα παιδί να κλαίει παριστάνοντας τον αδελφό μου. Είπαν στη μητέρα μου ότι είναι από την Τροχαία και ότι πρέπει να καταθέσει ένα ποσό σε τραπεζικό λογαριασμό για να μην πάει φυλακή ο αδελφός μου.... Ευτυχώς η μητέρα μου πήρε τηλέφωνο έμενα. Της έλεγα ότι είμαστε μαζί με τον αδελφό μου και δεν με πίστευε, Τέτοιο σοκ είχε πάθει. Το πρόβλημα είναι πολύ μεγάλο ενημερώστε τον κόσμο....»
Δυστυχώς τα κρούσματα με τους απατεώνες,
είναι και πολλά και διαφορετικά. Το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να ενημερώνουμε και να υπενθυμίσουμε τους ηλικιωμένους γονείς η συγγενείς, να μην εμπιστεύονται άγνωστους που παρουσιάζονται στο σπίτι ή τηλεφωνούν και λένε διάφορα με σκοπό να αποσπάσουν χρήματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: