Αλήθεια, με τι μούτρα θα παρουσιαστούν τώρα οι "έγκυροι πολιτικοί αναλυτές" των εταιριών δημοσκοπήσεων στα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων να μας κάνουν αναλύσεις για τις εκλογικές προτιμήσεις της λεγόμενης κοινής γνώμης;
Ετσι κι αλλιώς δημοσκόποι και δημοσκοπήσεις ήταν εντελώς αναξιόπιστοι. Το δούλεμα όμως και ο χλευασμός που υπάρχει τώρα, από τους χρήστες του διαδικτύου, για τους υπευθύνους αυτών των εταιρειών είναι σκέτη απόλαυση.
ΗΧΗΡΟ "ΧΑΣΤΟΥΚΙ" ΣΤΟ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ
Το πρώτο συμπέρασμα είναι ότι η απροκάλυπτη υποστήριξη που έδωσε το κυβερνητικό κόμμα και τα ΜΜΕ που πρόσκεινται σ' αυτό, δεν είχε κανένα αποτέλεσμα, ίσως απ' το να εντυπωσιάσει ο αριθμός των ατόμων που έλαβαν μέρος στην ψηφοφορία. (Περισσότεροι από τους μισούς που ψήφισαν ΚΙΝΑΛ το 2019!).
Αυτό όμως που είναι το πιο σημαντικό και αξίζει να το κρατήσουμε είναι το μεγάλο στραπάτσο, που έπαθαν για μια ακόμα φορά οι δημοσκοπικές εταιρείες. Και αυτό είναι κάτι που το υπογραμμίζουν ακόμα και αστοί δημοσιογράφοι σε twit τους.
Δεν είναι δηλαδή μόνο η ήττα του Λοβέρδου. Αυτό που πρέπει να κρατήσουμε είναι το "χαστούκι" που δέχτηκε το επικοινωνιακό κυβερνητικό επιτελείο,
που μας παρουσιάζει σαν βασικό προπαγανδιστικό του επιχείρημα την δημοσκοπική εμφάνιση της Ν.Δ.http://tsak-giorgis.blogspot.com/2021/12/blog-post_6.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου