Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

ΣΤΡΑΤΟΣ ΑΠΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΜΑΜΑΔΕΣ: ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΑΠΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΦΛΩΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΒΟΥΤΥΡΟΠΕΔΑ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ

Πιο κάτω θα δείτε μια γελοία επιστολή. Ωστόσο, αυτό που θα διαβάσετε ξεπερνά κάθε φαντασία!...
Διαβάστε για να πάρετε μια γεύση από τις απαράδεκτες απαλλαγές που δίνονται τόσο εύκολα σε "φλωράκια" και "βουτυρόπεδα" της μαμάς που βρίσκουν κάθε τρόπο για να απαλλαγούν από την θητεία τους! Είναι απαράδεκτο να δίνεται τόσο εύκολα απαλλαγή για δήθεν ψυχολογικούς ή άλλους λόγους, χωρίς να έχουν επιπτώσεις! Μια υποχρέωση έχουν όλοι προς την πατρίδα και ας την εκπληρώσουν!
Οχι άλλες 'μαιμουδιές' σε βάρος των ευσυνείδητων που υπηρετούν κανονικά τη στρατιωτική τους θητεία
Τα «παραθυράκια» για να απαλλαγεί κάποιος από τη στρατιωτική του θητεία είναι πολλά και δημιουργούν σοβαρά προβλήματα και αντιδράσεις στα «κορόιδα», οι οποίοι υπηρετούν κανονικά την,
στρατιωτική τους θητεία. Ένας σχετικά μεγάλος αριθμός νέων αναζητούν διάφορους τρόπους για να μην υπηρετήσουν σε βάρος των χιλιάδων νέων μας που υπηρετούν κανονικά τη θητεία τους.

Είναι αρκετοί αυτοί που επικαλούνται ψυχολογικά προβλήματα και μη προσαρμογή στον στρατό και τους δίνονται με σχετική ευκολία, απαλλαγές. Χωρίς να έχουν καμιά επίπτωση στη μελλοντική τους ζωή, εγγράφονται κανονικά στα πανεπιστήμια και δραστηριοποιούνται στην κοινωνία, με τους υπόλοιπους να υπηρετούν την πατρίδα για δυο χρόνια, ενώ θα μπορούσαν και αυτοί να σπουδάζουν ή να ξεκινούν δουλειά δυο χρόνια νωρίτερα, όπως και οι «ψυχικά διαταραγμένοι»!

Τρόποι απαλλαγής από τη στρατιωτική θητεία

Συνομιλώντας με αρκετούς στρατιώτες που υπηρετούν ήδη και γνωρίζουν ότι άδικα και με ψεύδη έχουν απαλλαγεί είτε οι φίλοι τους, είτε οι γνωστοί τους, είτε οι γείτονες τους, δήλωσαν ότι είναι καιρός το Υπουργείο Αμυνας να επιληφθεί του συγκεκριμένου θέματος και να ληφθούν μέτρα.                                         Μας ανέφεραν, επίσης, και τους τρόπους που χρησιμοποιούν, οι «έξυπνοι» της υπόθεσης, όπως τους αποκαλούν.                                                                       Επιτήδειοι, χρησιμοποιούν διάφορα τεχνάσματα για να κατηγοριοποιηθούν ως ψυχολογικά ανίκανοι π. Χ. «φυτεύουν» καρφιά για να φυτρώσουν κάγκελα, όπως χαρακτηριστικά δηλώνουν με αγανάκτηση οι κληρωτοί στρατιώτες που υπηρετούν κανονικά τη θητεία τους, με αποτέλεσμα οι γιατροί, να τους πιστεύουν και τους εντάσσουν ως κατηγορία Ι5.

Αλλοι αιτούνται και καταφέρνουν να αναστείλουν τη θητεία τους αρκετές φορές με την απαράδεκτη δικαιολογία του «είμαι απροσάρμοστος», και στο σύνολο των 2 χρόνων αναστολής απαλλάσσεται από την θητεία του.

Τρίτοι, χρησιμοποιούν μέχρι και προσωπικούς γιατρούς η ακόμα και το λεγόμενο «μέσο» για να κατηγοριοποιηθούν ως Ι5.

Δεν έχουν καμία επίπτωση

Η ευκολία λοιπόν της απαλλαγής έχει πλέον γίνει μάστιγα για τους εναπομείναντες οπλίτες της ΕΦ οι οποίοι απορούν γιατί να υπηρετούν αφού είναι τόσο εύκολο να απαλλαγούν από τη θητεία τους, και με το δίκιό τους, καθώς οι απαλλαγμένοι θητείας δεν έχουν απολύτως καμία επίπτωση από την κατηγοριοποίησή τους ως Ι5 ή την πλήρη απαλλαγή τους, όπως σε άλλες χώρες όπου τους αρνείται για παράδειγμα η άδεια οδηγήσεως, τους αφαιρείται το δικαίωμα της ψηφοφορίας και της εργασίας στο Δημόσιο Τομέα, καθώς είναι πραγματικά ψυχολογικά διαταραγμένοι ή «απροσάρμοστοι».




Επομένως ο πατέρας μου, αφού παντρεύτηκε την κόρη μου, είναι γαμπρός μου. Επιπλέον η κόρη μου, αφού είναι σύζυγος του πατέρα μου, έγινε και μητριά μου.Η γυναίκα μου κι εγώ αποκτήσαμε τον περασμένο Ιανουάριο ένα γιο.Κατά συνέπεια εκείνος, είναι αδερφός της συζύγου του πατέρα μου και κουνιάδος του πατέρα μου. Είναι όμως και θείος μου, αφού είναι αδερφός της μητριάς μου. Άρα ο γιος μου είναι θείος μου.Η σύζυγος του πατέρα μου απέκτησε τα Χριστούγεννα ένα γιο, ο οποίος είναι ταυτόχρονα αδερφός μου, αφού είναι γιος του πατέρα μου, και εγγονός μου, αφού είναι γιος της κόρης της γυναίκας μου. Τότε εγώ είμαι αδερφός του εγγονού μου και, επειδή ο σύζυγος της μητέρας κάποιου είναι πατέρας του, αυτό έχει ως αποτέλεσμα εγώ να είμαι πατέρας της κόρης της γυναίκας μου και αδερφός του γιου της.Επομένως είμαι ο παππούς μου.Δεδομένου αυτού, σας παρακαλώ να με απαλλάξετε, αφού ο νόμος απαγορεύει πατέρας, γιος και εγγονός να υπηρετούν ταυτόχρονα στον στρατό.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: