Τρίτη, 11 Απριλίου 2017

ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΟΙΚΕΙΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ! «ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΝΑ ΤΑ ΞΕΚΟΛΛΗΣΟΥΜΕ- ΣΗΚΩΣΑΜΕ ΤΑ ΜΑΝΙΚΙΑ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΨΑΜΕ»

«Τα έργα που ολοκληρώνονται έχουν πολλούς πατεράδες, αυτά που κολλάνε και υπερκοστολογούνται δεν έχουν κανέναν», είπε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, εγκαινιάζοντας το τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Κορίνθου-Πατρών και επιχειρώντας να απαντήσει στην κριτική που δέχθηκε ότι δεν αναγνώρισε στις προηγούμενες κυβερνήσεις τη συμβολή τους στην υλοποίηση των έργων.
«Ανοίγουμε δρόμους. Ανοίγει ο δρόμος που περιόριζε τη Δυτική Ελλάδα στην επαφή της με το κέντρο, ανοίγει και ο δρόμος να βγούμε από την κρίση και την οικονομική επιτροπεία», τόνισε ο πρωθυπουργός.
Αυτός είναι ο ισχυρός συμβολισμός των εγκαινίων είπε,
ο πρωθυπουργός και σημείωσε πως η σημερινή μέρα είναι μέρα χαράς για τη Δυτική Ελλάδα και το μήνυμα που στέλνει είναι ότι η Ελλάδα μπορεί να σταθεί και πάλι στα πόδια της.
«Κόντρα στις Κασσάνδρες, κλείσαμε τα αυτιά και σηκώσαμε τα μανίκια και δουλέψαμε», σημείωσε και τόνισε πως «η ολοκλήρωση του έργου έχει ισχυρό συμβολισμό: Δείχνει ότι η Ελλάδα μπορεί να σταθεί στα πόδια της».
«Η εικόνα μιας χώρας που ξεκολλάει έργα που δεν ολοκληρώνονταν, είναι αυτή μιας χώρας που προχωράει μπροστά», προσέθεσε και υπογράμμισε πως «βαθιά μας πεποίθηση, τα έργα που γίνονται με χρήματα του ελληνικού λαού έχουν αυτόν ως μοναδικό ιδιοκτήτη…Αυτό που διεκδικούμε είναι ότι καταφέραμε να ξεκολλήσουμε αυτά τα έργα, μετά από 4 χρόνια που είχαν κολλήσει».
Ο πρωθυπουργός σημείωσε πως με την παράδοση του έργου στην κυκλοφορία, η διαδρομή Αθήνα-Πάτρα θα γίνεται σε 1 ώρα και 40 λεπτά και ταυτόχρονα δημιουργούνται νέες προϋποθέσεις ανάπτυξης για την ευρύτερη περιοχή.
Όπως τόνισε, σχεδιάζεται η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνας-Πάτρας, που παραμένει ακόμα στις προδιαγραφές του Χαρίλαου Τρικούπη, με την κατασκευή διπλής γραμμής με ηλεκτροκίνηση.
Παράλληλα η κυβέρνηση ρίχνει το βάρος στην κοινωνική πολιτική για το νομό Αχαΐας και έτσι θα προχωρήσει σε προσλήψεις προσωπικού στα νοσοκομεία της περιοχής και σε αύξηση των κονδυλίων για τη λειτουργία τους.
«Τα έργα που ολοκληρώνονται έχουν πολλούς πατεράδες, αυτά που κολλάνε,υπερκοστολογούνται κλπ δεν έχουν κανέναν. Σήμερα ολοκληρώνεται ένα έργο που εκσυγχρονίζει το οδικό δίκτυο της χώρας, που απαίτησε σκληρές διαπραγματεύσεις», είπε και υπογράμμισε πως «ο νέος δρόμος φέρνει τη δυτική Ελλάδα και την πύλη του λιμανιού της Πάτρας πιο κοντά στην υπόλοιπη Ελλάδα».
«Η παράδοση ενός τόσο μεγάλης σημασίας έργου θα δημιουργήσει νέες προϋποθέσεις ανάπτυξης στην ευρύτερη περιοχή», είπε μεταξύ άλλων και σημείωσε πως αποτελεί προτεραιότητα, και η υλοποίηση του δρόμου Πάτρας-Πύργου. «Οι μελέτες έχουν ολοκληρωθεί, προχωρά η δημοπράτηση», είπε χαρακτηριστικά.
Σπίρτζηςς: «Λήγει η πολυετής απομόνωση της Πάτρας, της Δυτικής Ελλάδας»
«Λήγει η πολυετής απομόνωση της Πάτρας, της Δυτικής Ελλάδας, της Ηπείρου και των Επτανήσων, τελειώνει οριστικά ο οδικός αποκλεισμός, για περισσότερα από δέκα χρόνια, της Πάτρας», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης, μιλώντας στην τελετή εγκαινίων του αυτοκινητοδρόμου Κορίνθου-Πατρών.
Ο υπουργός τόνισε ότι η κυβέρνηση ολοκλήρωσε έργα που τα παρέλαβε «τελματωμένα», όπως είπε, και απάντησε στις κατηγορίες της αντιπολίτευσης λέγοντας πως «εμείς παραδίδουμε το έργο στον ελληνικό λαό, με τη δική μας ευγένεια και τον δικό μας πατριωτισμό».
Το έργο της Ολυμπίας Οδού
Το νέο τμήμα του αυτοκινητόδρομου Κορίνθου -Πατρών έχει μήκος 120 χιλιομέτρων, με δύο λωρίδες και μία Λωρίδα Εκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) ανά κατεύθυνση, ενώ είναι πλήρως αποπερατωμένες και σε λειτουργία 12 σήραγγες, συνολικού μήκους 18 χιλιομέτρων.
Στις υποχρεώσεις της σύμβασης, εκτός από την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου Κορίνθου -Πατρών, περιλαμβάνεται και η λειτουργική αναβάθμιση του υφιστάμενου αυτοκινητοδρόμου, Ελευσίνα -Κορίνθου και της παράκαμψης Πατρών, συνολικού μήκους 82 χιλιομέτρων.
Το συνολικό κατασκευαστικό κόστος ανέρχεται σε 1,8 δισ. ευρώ και το κόστος απαλλοτριώσεων σε 223 εκ. ευρώ. Σε σχέση με τις αρχικές απαιτήσεις κατασκευαστών/ παραχωρησιούχων, από την επαναδιαπραγμάτευση κυβέρνησης -Υπ. Υποδομών επιτυγχάνεται όφελος 172 εκ. ευρώ για το Δημόσιο και τους Έλληνες φορολογούμενους πολίτες.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Αν οι σοβαρές κυβερνήσεις άκουγαν αυτόν τον καραγκιόζη, δεν θα είχε γίνει ούτε μονοπάτι για να εγκαινιάσει.