Πέμπτη 11 Μαΐου 2023

Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΜΑΡΞΙΣΤΗΣ!

Γράφει ο mitsos175

Ο Μητσοτάκης έκανε αβάντα στον Τσακαλώτο. Γιατί; Δεν ξέρω να πω με σιγουριά.
Ο Τσακαλώτος απάντησε ειρωνικά:
Όχι μόνο είμαι μαρξιστής αλλά ζω σε μια καλύβα με μαύρη γάτα, δεκάδες βότανα και μια σκούπα (Nimbus 2000) που οργώνω την Αθήνα το βράδυ. (φαντάζομαι θα το γνωρίζει ήδη μέσω predator).

Από ότι είδαμε δεν αρέσει και πολύ στον Τσακαλώτο να τον λένε Μαρξιστή. Προφανώς γιατί ο Τσακαλώτος, όπως όλοι οι ρεφορμιστές, κάθε άλλο παρά Μαρξιστής είναι.
«Εγώ πάλεψα για την παραμονή της χώρας στο ευρώ, όταν ο σύμμαχος του κ. Μητσοτάκη Σόιμπλε (και οι δυο στο ΕΛΚ, ας μην το ξεχνάμε) πάλευε για να μας βγάλει έξω…. Οι μόνοι που διακινδύνευσαν την παραμονή της χώρας στο ευρώ είναι αυτοί που την χρεοκόπησαν, την έβαλαν στα μνημόνια και μετά την άφησαν με άδεια ταμεία. Όχι εμείς που την βγάλαμε και αφήσαμε και 37 δις ευρώ. Νισάφι πια…»

Αυτό λέμε κι εμείς: Νισάφι! Την αλήθεια είπε ο Τσακαλώτος. Ο ΣΥΡΙΖΑ θέλει ευρώ, τέρμα! Είχαμε γράψει χιλιάδες φορές πριν πως το ευρώ πάει με Μνημόνιο. Είναι πακέτο. Ποιος υπηρετεί καλύτερα τους τοκογλύφους, γι αυτό τσακώνονται.

«Εγώ δε θέλω το ευρώ που έκανα τόσα; Εσύ τι έκανες;
Εγώ ρε απέλυσα τόσους. Πετάω στο δρόμο τους πλεμπαίους!»

Το ευρώ μην πάθει τίποτα και χάσουν τα όρνεα.

Για να πούμε μερικά πράγματα τώρα για το νόμισμα. Όπως έδειξαν και τα κρυπτονομίσματα,

το πρόβλημα δεν είναι το νόμισμα αυτό καθ’ αυτό. Είναι η πολιτική.
Αυτοί μας είπαν «θα σας τα παίρνουμε σε ευρώ που είναι καλύτερα από το σας ληστεύουμε και να παίρνουμε λεία δραχμές». Το καταλάβαμε; Θα φανεί στις εκλογές.

Ο Τσακαλώτος δεν ήταν ποτέ Μαρξιστής. Αλλιώς θα του απαντούσε «τιμή μου και καμάρι μου, ρε εγκληματία». Τους φοβούνται τους Μαρξιστές. Ξέρουν πως, αν βγει πραγματικός Μαρξιστής, αυτοί όχι μόνο θα χάσουν τη μάσα, θα πάνε φυλακή!
Διαβάζεις Μαρξ, κοιτάς τον Τσακαλώτο και λες «να ένας επαναστάτης»; Δε το λες. Δε το λες με τίποτα, ούτε γι αστείο.

Βέβαια ο Μητσοτάκης είναι κάθαρμα. Γνήσιος δεξιός δηλαδή. Ψεύτης, εγκληματίας κι εκεί ακριβώς στηρίζονται οι ρεφορμιστές. «Ψηφίστε Σκύλλα, αλλιώς θα σας φάει όλους η Χάρυβδη». Να γλυτώναμε από όλους αυτούς το σκεφτήκαμε ή δεν;

Βαρουφάκη, αγόρι μου, το λέω και για σένα. Το νόμισμα είναι απλά ένα μέσον που χρησιμοποιείται για τις εμπορικές συναλλαγές. Αυτό που μετρά είναι η οικονομική πολιτική. Καπιταλισμό είχαμε και με δραχμή.
Στο λέει κάποιος που σίγουρα δε θέλει το Ευρώ, γιατί πάει με τα χειρότερα Μνημόνια. Αλλά δεν αρκεί το νόμισμα, όπως δεν αρκεί να φυτέψεις ένα μόνο δέντρο και να πεις «έχω δάσος»!

http://vathikokkino.gr/archives/134265

Δεν υπάρχουν σχόλια: