Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015

ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΠΙΣΤΙΑΣ: ΠΡΩΗΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗ ΣΕ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΑ ΠΛΟΙΑ ΟΤΑΝ ΦΕΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ [ΕΙΚΟΝΕΣ]

SEX, LIES AND CRUISING
Τους φόβους που είχαν οι γυναίκες ναυτικών και καπετάνιων επιβεβαιώνει με το βιβλίο της μία πρώην εργαζόμενη σε κρουαζιερόπλοιο, αποκαλύπτοντας τα ψέματα, τις απιστίες και τα παρανοϊκά σκηνικά που επικρατούν στο πλοίο, όταν αυτό φεύγει από το λιμάνι.
Στο βιβλίο της με τίτλο «Sex, Lies and Cruising», η 40χρονη πλέον Κάθριν Τσάπμαν, διηγείται μία φανταστική ιστορία, βασισμένη όμως σε πραγματικά γεγονότα που βίωσε η ίδια κατά την παραμονή της στα κρουαζιερόπλοια και την ανάγκασαν να παραιτηθεί.
Μιλώντας στην Daily Mail, αποκαλύπτει ότι οι απιστίες και η ακολασία στο πλοίο είναι αυτό που την σόκαρε περισσότερο: «Οταν ήμουν 22 έκανα σχέση με έναν δεύτερο καπετάνιο. Περνούσαμε καλά και γελούσαμε πολύ,
μέχρι που μία μέρα βρήκα στην καμπίνα του μία φωτογραφία με μία γυναίκα και δύο παιδιά. Ηταν ο τρόπος του να μου πει ότι ήταν παντρεμένος και ότι η οικογένεια του ερχόταν στο πλοίο την επόμενη μέρα» αποκαλύπτει.
«Η απιστία ήταν τόσο διαδεδομένη ώστε οι άνθρωποι εξαπατούσαν τις ερωμένες τους με τις γυναίκες τους στο σπίτι, και μετά τις γυναίκες τους με τις ερωμένες τους στο πλοίο. Ηταν πολύ άσχημα» εξηγεί.
«Αυτό που βρήκα αρκετά σοκαριστικό ήταν ότι πολλοί είχαν μία ερωμένη που έμενε μαζί τους στην καμπίνα και στη συνέχεια, αν η σύζυγος ερχόταν στο πλοίο, τότε η ερωμένη έφευγε και κοιμόταν αλλού για μερικές ημέρες και στη συνέχεια όταν η σύζυγος έφευγε, η ερωμένη επέστρεφε σαν μην είχε συμβεί τίποτα. Δεν είμαι πουριτανή, αλλά αυτό ξεπερνούσε τα όρια μου» τονίζει.

Μάλιστα η Τσάπμαν είπε ότι πολλοί δικαιολογούσαν τις ενέργειές τους, λέγοντας ότι και οι γυναίκες τους έκαναν το ίδιο πράγμα πίσω στο σπίτι.
«Μερικοί είχαν παντρευτεί Αμερικάνες γυναίκες για να πάρουν βίζα και οι γυναίκες στο σπίτι έκαναν ότι ήθελαν και οι άνδρες στο πλοίο επίσης. Ηταν αμοιβαίο όφελος»
Η Τσάπμαν διαπίστωσε επίσης ότι είχε ένα σωρό επιφανειακούς φίλους που δεν ενδιαφέρονταν πραγματικά γι 'αυτήν, ακόμη και όταν εκείνη νόμιζε διαφορετικά: «Εβγαινα με έναν Ιταλό αξιωματικό στο πλοίο για ένα μήνα και όταν τον ρώτησα αν είχε κάνει κάτι με άλλη στο πλοίο αποκάλυψε ότι έβγαινε με άλλες 10 γυναίκες την ίδια περίοδο σαν να μη συνέβαινε τίποτα. Ημουν αναστατωμένη και το είπα στην καλύτερη φίλη μου στο πλοίο. Το ίδιο βράδυ όμως ήρθε στο μπαρ ο αξιωματικός και έφυγαν και οι δυο μαζί, και αυτή μου έκλεισε το μάτι πάνω από τον ώμο τoυ!»
«Υπήρχαν πάρα πολλοί άνδρες. Η αναλογία ήταν περίπου 8 άνδρες για μια γυναίκα και ως γυναίκα δεν χρειάζεται να υποτιμήσετε τον εαυτό σας έτσι. Μπορείτε να επιλέξετε απλά κάποιον που δεν είναι παντρεμένος ή σε σχέση» εξηγεί.
Μιλώντας για την εμπειρία της στο πλοίο, εξηγεί ότι από την μία θα μπορούσα να κάνω πίσω και να μην ασχοληθώ με τίποτα από όλα αυτά, όμως πλέον παρά τις δυσάρεστες στιγμές μου, είμαι περήφανη για τις εμπειρίες μου γιατί με έκαναν αυτό που είμαι.


Δεν υπάρχουν σχόλια: