Πέμπτη 29 Μαρτίου 2018

ΤΙ ...ΑΠΕΜΕΙΝΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΑΣΙΝΟ ΗΛΙΟ! ΑΓΡΙΕΣ ΚΟΝΤΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ...

Ένταση και αντιπαραθέσεις ακόμη και σε σκληρό προσωπικό επίπεδο προκαλούν μέσα στο ΠΑΣΟΚ και στο Κίνημα Αλλαγής οι τελευταίες εξελίξεις, με ιδιαίτερη αιχμή το θέμα της συνταγματικής  αναθεώρησης και κατ' επέκταση τις σχέσεις με τον ΣΥΡΙΖΑ.  Ακόμη και το θέμα των συμβόλων του ΠΑΣΟΚ, όπως ο πράσινος ήλιος, βρίσκεται πια στο επίκεντρο ύστερα από δημοσιεύματα ότι "αφαιρέθηκε" από το εσωτερικό των γραφείων στην Χαριλάου Τρικούπη. Για να αμβλυνθούν οι εντυπώσεις, σήμερα δημοσιεύθηκε μια φωτογραφία που εμφανίζει κολλημένο, εσωτερικά, στo κάτω μέρος της πόρτας έναν πράσινο ήλιο ή ...ό,τι απέμεινε από αυτόν. Και είναι χαρακτηριστικοί της κατάστασης οι διάλογοι που ακολούθησαν...,

Δημήτρης Κατσικάρης
Η είσοδος της Χ. Τρικούπη... για να μην "τσιμπάτε' σε παραμύθια!

Dina Lazari Τι εννοείς, Δημήτρη, να μην «τσιμπάμε» σε παραμύθια;
Δημήτρης Κατσικάρης Εννοώ αυτό που γράφτηκε ότι... κατέβηκε από την είσοδο το σήμα του ΠΑΣΟΚ. Εδώ είμαι και δεν ισχύει αυτό Ντίνα μου...
Χανιας Νικος Καλώς δεν κατέβηκε ο ήλιος για να θυμούνται οι Έλληνες ότι με τον ήλιο ψηλά, πέρα από τα μεγάλα λάθη,οι εργαζόμενοι είχαν και απολάμβαναν δικαιώματα,αμοιβονταν σωστά, ζούσαν αξιοπρεπώς και δεν εγκατέλειπαν την χώρα
Dina Lazari Για να κατέβει, Δημήτρη, κάποιος θα πρέπει να το αποφασίσει, νομίζω. Κι όχι απλά ένα όργανο, αλλά μια κάλπη καθολικής ψηφοφορίας, όπως γίνεται με την εκλογή Προέδρου. Προς το παρόν επιχειρείται η, δια της παραλείψεως, απόσυρση από την πρώτη γραμμή που ασφαλώς δεν είναι τυχαίο γεγονός αλλά συνειδητή επιλογή. Και βέβαια, επιχειρείται θολούρα πχ με τα μέιλ που έρχονται από την Δημοκρατική Συμπαράσταση με το logo ΚΙΝΑΛ τα οποία ενημερώνουν για διάφορα. Προφανώς τα ξέρεις. Οπότε δεν χρειάζεται να απορείς για όσα κυκλοφορούν. Έχει δοθεί η αφορμή...

Dina Lazari Δημήτρη, έχεις δίκιο...περνώντας με το αυτοκίνητο σήμερα, επιβεβαιώνω ότι στην πόρτα υπάρχουν αυτά που φωτογράφησες. Νομίζω όμως ότι λείπουν άλλα, οπότε και τα άλλα σχόλια δεν είναι τόσο λάθος... ίσως όλοι δεν είναι τόσο παρατηρητικοί όσο εσύ κι εγώ...
Antreas Androulidakis Και τι σημαινει αυτο Δημητρη...οτι μεσα υπαρχει ΠΑΣΟΚ.... φυσικα και δεν μπορουν να αλλαξουν ταμπελες γιατι το συμβολαιο με τον ιδιοκτητη το εχει το ΠΑΣΟΚ ειπαμε να μην μας παραμυθιαζουν .... πισω εχει η αχλαδα την ουρα...τα τσιμπηματα συντροφε μου για καταναλωση σε αλλους.....
Δημήτρης Κατσικάρης Εγώ Ανδρέα μου δεν μίλησα για τα... μεγάλα και άκρως πολιτικά που θίγεις.. Μίλησα για το συγκεκριμένο που δεν ισχύει και έγινε... για κατανάλωση, από κάποιους.
Antreas Androulidakis Και τι υπαρχει Δημητρη μια σημαια παλιας κοπης και αυτο ειναι δειγμα για το μεγαλειο αλλων εποχων...ισα ισα αυτο που βλεπω σαν εικονα με θλιβει περισοτερο....καλα θα κανουν καποιοι να βγαλουν απο το μυαλο τους ...το ΠΑΣΟΚ τελος.. που οραματιζονται ορισμενοι καντηλαναφτες.. δεν θα τους το επιτρεψει η βαση η ψυχη του Πασοκ
Παναγιώτης Ανατσούτσουλας Μετά τις εκλογές να δούμε αν θα υπάρξει!!!!!!Διαχείριση
--------------------------------

Manos Epitropakis
Πέμπτη και Παρασκευή, την πρώτη μέρα του Συνεδρίου, είμαι Βουκουρέστι για συναυλίες. Σάββατο πρωί, έρχομαι κατευθείαν από αεροδρόμιο στο ΣΕΦ. Κάθομαι όλη μέρα, μέχρι τις δέκα το βράδυ, γιατί στις έντεκα και μισή πιάνω δουλειά στο ΥΤΟΝ. Και έρχεται ο ανεπαγγελτος και περιφερομενος από κόμμα σε κόμμα Μαργαρίτης, και μου λέει πως ας ήμουν στο συνέδριο, και όχι μόνο στην ομιλία του "αρχηγού μου" αν ήθελα να μάθω τι αποφασίστηκε για την Αναθεώρηση.
Σύντροφοι, αν κάναμε όλον αυτόν τον αγώνα, για να έρχονται οι ανεπαγγελτοι /επαγγελματίες περιφερομενοι, να μας παίρνουν και απουσίες, την ώρα που μαζί με τον Σκουρλέτη αποκαλούν βαρίδια τον Βενιζέλο και τον Λοβέρδο, ένα έχω να πω. Στις ερχόμενες εκλογές, ή τους τελειώνουμε όλους αυτούς, ή μας τελειώνουν...
Θόδωρος Μαργαρίτης
Με τρομάζει το μίσος που κρύβεις μέσα σου. Τίποτα άλλο.Δεν αξίζουν τέτοιες αντιπαραθεσεις και μάλιστα από ανθρώπους που θέλουν να ειναι κεντρώοι και μετριοπαθείς. Κάποτε κάπως έτσι μου την έπεφταν τα ΣΥΡΙΖοτρολ. Ο φανατισμός δεν έχει πολιτικό πρόσημο. Μόνο ακραία ψυχολογικό. Δεν θα επανέλθω σε οποιοδήποτε άλλο σχολιασμο,ΤΕΛΟΣ!
Manos Epitropakis 
Περιφρόνηση έχω και δεν την κρύβω.
------------------------
Μαρία Χατζηκρανιωτη
Άντε μπράβο!

Δεν υπάρχουν σχόλια: