Τρίτη 27 Μαρτίου 2018

ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ! ΤΕΛΟΣ (ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΤΡΙΚΟΥΠΗ) Ο ΗΛΙΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ...



Αλεξάνδρα Αγγελοπούλου-Σουλαδάκη 
Δευτέρα 26 του Μαρτη σήμερα, σε μιαν Αθήνα πνιγμένη στην σκόνη έκρυψαν τον ήλιο, η ζωή όμως τιμωρεί τους αχάριστους... 
Κρατώ το Πασοκ και τον ήλιο του για πάντα στην καρδιά μου...
Εμείς οι υπόλοιποι τελειώσαμε για πάντα....
Αρχικά να σας πω πως αισθάνομαι πολύ εξαπατημένη, ας πρόσεχα όμως...
Δεύτερο, σήμερα κόβω κάθε δεσμό μ αυτόν τον χώρο, τις μνήμες τις κρατάω για τον εαυτό μου. 

Τρίτο, αισθάνομαι και είμαι ελεύθερη επιλογών, χωρίς πλέον ηθικές δεσμεύσεις...
Τέταρτο, εσείς που με τόση ευκολία "τα κατεβάσατε" πρώτοι, για πείτε μας το ΠΟΤΑΜΙ , το ΚΙΔΗΣΟ η ΔΗΜΑΡ και τα υπόλοιπα των υπολοίπων τα "κατέβασαν" ;
Πέμπτο, παρακαλώ όποιον φίλο απο δω μέσα μ έκανε φίλη θεωρώντας ότι είμαστε στον ίδιο πολιτικό χώρο, να με διαγράψει για να μην μπω στον κόπο να το κάνω εγώ γιατί με κουράζει...
Να ευχαριστήσω τα ΝΕΑ και τον Γιώργο Παπαχρήστο για την πληροφόρηση.



Μαρία Χατζηκρανιωτη
Δεν είμαστε φανατικοί κύριε Παπαχρήστο ,το δούλεμα δεν μας αρέσει ,ιδίως από την κύρια Γεννηματά που ανά πάσα στιγμή πλασάρει ότι είναι κόρη του Γιώργου Γεννηματά ...Άλλωστε με αυτήν την παρακαταθήκη ανέβηκε τα σκαλιά ιεραρχίας του κόμματος.. Κάποιοι μαζί κι εγώ στις εσωκομματικές εκλογές παρασυρμένη την ψήφισα ,χωρίς να είναι στα πρότυπα του αρχηγού που είχα ..Η κυρία Γεννηματά βγήκε ,για να κρατήσει τα σύμβολα υποτίθεται,οι άλλοι ήταν προδότες ας πούμε , λυπάμαι για την σημερινή κατάντια του κραταιού κόμματος που το πήραν οι επίγονοι πολυκατάστημα γωνία και το καταντησαν αραχνιασμενο μαγαζί σε στενό ..Στις εκλογές δεν ξέρω τι θα κάνω δεν έχω μάθει να ψηφίζω κάτι άλλο από τον χώρο, ίσως δεν πάω καν να ψηφίσω θα το σκεφτώ. Όσοι άμυαλοι πούνε με τον Κούλη ειρωνικά ας κουνήσουν λίγο το κεφάλι τους ,ο Κούλης δεν διέλυσε το κόμμα του ,ούτε τα σύμβολα του έθαψε , αντίθετα από την επιγονο !

Δεν υπάρχουν σχόλια: