Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2018

ΤΟΣΟ ΨΕΥΤΗΣ;"ΕΓΩ ΚΛΟΥΒΕΣ ΤΩΝ ΜΑΤ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ..."(ΕΙΚΟΝΕΣ)

Μα τόσο (παθολογικά) ΨΕΥΤΗΣ είναι τέλος πάντως αυτός που υποδύεται τον Πρωθυπουργό;
Αλλά και τόσο Θρασύς, που τόλμησε όχι μόνο να κουνήσει το δάχτυλο στον Μητσοτάκη για την χθεσινή του βόλτα στην Κυψέλη, αλλά επιχειρεί και να μας... τρελάνει όλους ισχυριζόμενος πως δεν έχει κλούβα των ΜΑΤ έξω από το σπίτι και το γραφείο του;
Καλά δεν ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ καθόλου αυτός ο Τσίπρας;
Ή μήπως μας περνά για τελείως μ@#$...ες;
Δείτε τι γίνεται στο Twitter μετά την αναφορά Τσίπρα,



Γιατί αυτά που βλέπετε είναι ολογραμματα. Έχουμε περάσει σε άλλη...διάσταση. Η χώρα βιώνει πια "τεχνολογικά θαύματα" !!
Άλλωστε θαύμα είναι που υπάρχουμε ακόμη..

43 people are talking about this



τόλμησε να πει ο Τσίπρας ότι δεν τον φυλάει ούτε μία κλούβα των ΜΑΤ και αν ποτέ έχει δει κανένας καμία.Τόσο ξεδιάντροπος είναι και για τόσο γίδια περνάει τον κόσμο που τον ακούει

183 people are talking about this


Όχι! Δεν είναι κλούβες!
Με λίγες γλάστρες και τον κατάλληλο εξωραϊσμό θα γίνουν οι κρεμαστοί κήποι της Βαβυλώνας.

Αλλά δεν είστε ούτε αριστεροί για να έχετε τέτοιες ευαισθησίες ούτε πολιτικοί μηχανικοί για να ξέρετε από αρχιτεκτονική τοπίου όπως ο πρωθυπουργός μας

30 people are talking about this
η Ηρώδου Αττικού, η Μυτιλήνη, τα Χανιά και κάθε μέρος που πηγαίνει ανά την Ελλάδα ο Αλ6ς.

Εγώ πιστεύω τον ίδιο που αρνείται την παρουσία κλούβας!

Μάλλον οφθαλμαπάτη του Κόπερφιλντ βλέπουν τα μάτια μας! Δεν εξηγείται αλλιώς!

28 people are talking about this
"Εγώ δεν έχω κλούβα έξω από το σπίτι μου" είπε ο Τσίπρας, που έχει κάνει σιδερόφρακτο οχυρό την Ηρώδου Αττικού, για να μην τον κάνουνε βαβά τα κακά παιδιά. Θα τον έλεγα παλικάρι της φακής, αλλά σέβομαι πολύ τις φακές.

134 people are talking about this


Βρε μπας και τα μπλε λεωφορεία που είναι έξω από το γραφείο μου να είναι κλούβες και να είπα πάλι μαλακία

79 people are talking about this


Οποίος βλέπει κλουβες στην κάτω φωτογραφία είναι φασίστας. ...

48 people are talking about this
Τρομερή ομιλία Τσιπρα, είδε αναβαθμισμένα ΑΕΙ και Αθήνα χωρίς κλούβες ΜΑΤ.
Πλέον απευθύνεται σε ένα κοινό 3 χιλ ανθρώπων.
Τα 11 εκ. πολιτών που έχουν κάποια σχέση με Πανεπιστήμια και τα 5 εκ. που ζουν στην Αθήνα τα θεωρεί τυφλούς και χαζούς.
Το Κόμμα Κυνηγών έχει μεγαλύτερη βάση.

66 people are talking about this


View image on TwitterView image on Twitter

Ηθελα να 'ξερα ποιοι ειναι αυτοι οι ελεεινοι συκοφαντες που διαδιδουν ψευδη για κλουβες εξω απο του Μαξιμου, στη ΔΕΘ κ οπου αλλου εμφανιζεται ο πολυχρονεμενος μας ΠΘ

23 people are talking about this


Ο τύπος που για να πάει στη Θεσσαλονίκη έσπασε το ρεκόρ αστυνομικής παρουσίας κάθε άλλου Πρωθυπουργού με 6.000 αστυνομικούς, μας λέει ότι όπου πάει κυκλοφορεί ελεύθερα χωρίς κλούβες να τον προστατεύουν.

53 people are talking about this


Εσείς πόσες κλούβες βλέπετε ;
Σας ρωτάω για να σιγουρευτώ οτι δεν είστε ρομπότ.

53 people are talking about this


Τσίπρας: Εγώ κλούβα των ΜΑΤ δεν έχω ούτε έξω από το σπίτι μου ούτε έξω από το γραφείο μου.
Αυτοί λογικά φυλάνε τον δίδυμο αδερφό του

186 people are talking about this
Ο άνθρωπος που

-Χρειάζεται 17 Διμοιρίες στη Λέσβο &
-Χιλιάδες αστυνομικούς στη ΔΕΘ
-Πάει στο Μάτι συνοδευόμενος ξημερώματα
-Έκλεισε με κλούβες την Ηρ.Αττικού

Μας είπε σήμερα
«Εγώ κλούβα των ΜΑΤ δεν έχω ούτε έξω από το σπίτι μου ούτε έξω από το γραφείο μου»

Τι λες ρε παιδί μου;

46 people are talking about this
Το ακραια οφθαλμοφανες ψεμα Τσιπρα οτι δεν εχει κλουβες εξω απο το γραφειο & το σπιτι του, δειχνει κατι που ξεραμε απο καιρο:
Θεωρει τοσο ανοητα χαπατα τους ψηφοφορους συριζα που μπορει να τους πει οτι εξωγηινοι διαπραγματευονται με τον ιδιο και να τον πιστεψουν..

See Κοινή Λογική's other Tweets


View image on TwitterView image on Twitter

@atsipras ''εγώ κύριε @kmitsotakis δεν έχω κλούβες ΜΑΤ έξω από το γραφείο μου''
Πρωθυπουργός εθισμένος στις αλήθειες
😂😂😂😂

See Έρχεται... 🥒's other Tweets


View image on TwitterView image on Twitter

Τσίπρας: Εγώ δεν έχω κλούβα των ΜΑΤ έξω από το σπίτι μου...CS 😈
Αλε6, για την επόμενη φορα χωρίς ΜΑΤ να δω κάτι που θέλω.
👇👇

30 people are talking about this


View image on TwitterView image on TwitterView image on TwitterView image on Twitter

Πέστα ρε αλέξη, μας είχαν κλείσει όλη την αθήνα με αυτά τα καγκελάκια οι ανάλγητοι σαμαροβενιζέλοι!
(Ψιτ, ψηφοφοροι συριζα: σας θεωρεί ηλίθιους.)

65 people are talking about this
Του το μυαλό η γαριδομακαρονάδα στο ΠΘ αεροσκάφος που ξέχασε να πουλήσει!

27 people are talking about this



Εσείς τα βλέπετε κλούβες, εγώ τα λέω εκδρομικά....

Θέλω να τα βλέπω εκεί κάθε πρωί... να μου θυμίζουν τις εκδρομές που πήγαινα με τους συμμαθητές μου, στα μαθητικά μου χρόνια...

Είμαι ρομαντικός, τι να κάνω...

23 people are talking about this

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΡΟ ΟΤΙ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΕΚΤΑΚΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ (ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΞΕΝΟΥ ΗΓΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ, ΠΟΡΕΙΑ ΚΛΠ). ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΑ ΚΛΕΙΣΜΕΝΟΣ Ο ΔΡΟΜΟΣ !!!!
ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟΙ ΜΑΪΜΟΥΔΙΑΡΗΔΕΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ ΓΡΑΦΕΤΕ !!!
ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΩΤΩ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΤΡΟΛ ΤΟΥ ΜΠΟΥΛΗ..ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝΕ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ !!!