Andreas Kapsambelis
ΜΕ ΤΗΝ VODAFONE ΔΕΝ ...ΒΑΡΙΕΣΑΙ ΠΟΤΕ!
Περιπετειών με την Vodafone συνέχεια...
Εκεί που δεν έχεις αντοχή (και χρόνο) να ασχοληθείς άλλο -διότι ακόμη και στην κ. Φελούρη από το Τμήμα Παραπόνων τα είπες και τα έγραψες αναλυτικά- και προσπαθείς να βρείς ( ; ) άλλες λύσεις, δέχεσαι (χθες) ένα τηλεφώνημα από το Τεχνικό Τμήμα.
Και κατά τη συζήτηση, τι σου λέει ο κ. Ζαφείρης Κ.; Οτι έδωσε "σήμερα" (δηλ. χθες...) την βλάβη στον ΟΤΕ, για την οποία τους έχεις ενημερώσει για πρώτη φορά από την προ-προπερασμένη εβδομαδα!
Πέφτεις από τα σύννεφα. Γίνεται ο σχετικός χαμός: "'Αρα ή με κοροϊδεύατε επί τόσες ημέρες ότι το έχετε προωθήσει ή,
αν λέτε τώρα την αλήθεια, αυτό σημαίνει ότι επί σχεδόν 15 ημέρες δεν είχατε κάνει τίποτα...".
Νέο τηλεφώνημα σήμερα από τον προϊστάμενο του Ζ.Κ. Από τον κ. Γραμμένο. Τα ίδιο ποίημα. Από τις φωνές, μας ακούει όλος ο δρόμος μεσημεριάτικα. Ύστερα από ...διαπραγματεύσεις, στο ερώτημα "τελικά, πείτε μου μετά από πόσες ημέρες δώσατε την βλάβη στον ΟΤΕ" -κι αφού τα μετράει και τα υπολογίζει όπως θέλει- απαντά "...μετά από 8 ημέρες"...
Η πολιτισμένη :) συνομιλία μας έληξε όταν του ζήτησα να μιλήσω με τον δικό του προϊστάμενο (μπας και στο τέλος βρεθεί κανένας επικεφαλής με φιλότιμο), αλλά με την εξής προϋπόθεση: "Να έχει να μου πει κάτι σοβαρό όμως... Αν είναι να μου αραδιάσει μακακίες σαν τις δικές σας, καλύτερα να μην με πάρει και ας βρει κανένα λαγούμι..."
Περιμένω να δω τι θα κάνει ο κ. Μακρίδης...
(υ.γ. Το πιο ωραίο απ' όλα είναι όταν σου λένε ότι "για λόγους ασφαλείας η συνομιλία καταγράφεται". "Το ίδιο ακριβώς κάνω κι εγώ..." τους απαντώ).
http://www.press-gr.com/2020/06/eteia-vodafone.html
ΜΕ ΤΗΝ VODAFONE ΔΕΝ ...ΒΑΡΙΕΣΑΙ ΠΟΤΕ!
Περιπετειών με την Vodafone συνέχεια...
Εκεί που δεν έχεις αντοχή (και χρόνο) να ασχοληθείς άλλο -διότι ακόμη και στην κ. Φελούρη από το Τμήμα Παραπόνων τα είπες και τα έγραψες αναλυτικά- και προσπαθείς να βρείς ( ; ) άλλες λύσεις, δέχεσαι (χθες) ένα τηλεφώνημα από το Τεχνικό Τμήμα.
Και κατά τη συζήτηση, τι σου λέει ο κ. Ζαφείρης Κ.; Οτι έδωσε "σήμερα" (δηλ. χθες...) την βλάβη στον ΟΤΕ, για την οποία τους έχεις ενημερώσει για πρώτη φορά από την προ-προπερασμένη εβδομαδα!
Πέφτεις από τα σύννεφα. Γίνεται ο σχετικός χαμός: "'Αρα ή με κοροϊδεύατε επί τόσες ημέρες ότι το έχετε προωθήσει ή,
αν λέτε τώρα την αλήθεια, αυτό σημαίνει ότι επί σχεδόν 15 ημέρες δεν είχατε κάνει τίποτα...".
Νέο τηλεφώνημα σήμερα από τον προϊστάμενο του Ζ.Κ. Από τον κ. Γραμμένο. Τα ίδιο ποίημα. Από τις φωνές, μας ακούει όλος ο δρόμος μεσημεριάτικα. Ύστερα από ...διαπραγματεύσεις, στο ερώτημα "τελικά, πείτε μου μετά από πόσες ημέρες δώσατε την βλάβη στον ΟΤΕ" -κι αφού τα μετράει και τα υπολογίζει όπως θέλει- απαντά "...μετά από 8 ημέρες"...
Η πολιτισμένη :) συνομιλία μας έληξε όταν του ζήτησα να μιλήσω με τον δικό του προϊστάμενο (μπας και στο τέλος βρεθεί κανένας επικεφαλής με φιλότιμο), αλλά με την εξής προϋπόθεση: "Να έχει να μου πει κάτι σοβαρό όμως... Αν είναι να μου αραδιάσει μακακίες σαν τις δικές σας, καλύτερα να μην με πάρει και ας βρει κανένα λαγούμι..."
Περιμένω να δω τι θα κάνει ο κ. Μακρίδης...
(υ.γ. Το πιο ωραίο απ' όλα είναι όταν σου λένε ότι "για λόγους ασφαλείας η συνομιλία καταγράφεται". "Το ίδιο ακριβώς κάνω κι εγώ..." τους απαντώ).
http://www.press-gr.com/2020/06/eteia-vodafone.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου