ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ.
Συναδέλφισσες – συνάδελφοι,
Σε συνέχεια των εκ μέρους μας Ανακοινώσεων, της 2ας/02/2022 και της 14ης/04/2022, η ιδιαίτερα δύσκολη χρονική συγκυρία, έκανε και πάλι επιτακτική την ανάγκη να επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Ως η φιλελεύθερη Παράταξη του Σωματείου Διοικητικού & Επιστημονικού Προσωπικού, τηρώντας πάντα υπεύθυνη και κριτική στάση απέναντι στα τεκταινόμενα, με αγωνιστική δράση, επιτυγχάνουμε πάντα με τις παρεμβάσεις μας αποτελέσματα προς όφελος όλων των συναδέλφων.
Έτσι λοιπόν,...η Ομοσπονδία, έχοντας «ευήκοα ώτα», άσκησε, ως όφειλε, το θεσμικό της ρόλο και υπό πίεση μεν αλλά με αποτέλεσμα δε, «ήνεγκεν» η ώρα της ολοκλήρωσης της μακρόσυρτης διαδικασίας Στελέχωσης...
Πολλά τα ευτράπελα, πολλές οι «καραμπόλες», πώς θα μοιραστεί η «πίτα»…και στο βάθος…το μέλλον των ΕΛΤΑ να φαντάζει ευοίωνο, με μετασχηματισμό-εκσυγχρονισμό-ρομποτάκια και προετοιμασία για τις παραλαβές ταχυδρομικών αντικειμένων μέσω drones...
Αλήθεια Συναδέλφισσες και Συνάδελφοι,
Ποιά είναι εν τέλει η πραγματικότητα της κατάστασης στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ σήμερα;
Η Κυβέρνηση στήριξε «απλόχερα», οι Εργαζόμενοι στήριξαν πολλάκις και η Διοίκηση, βάσει των επίσημων οικονομικών στοιχείων, ανακοινώνει οργανικά κέρδη (adjusted Ebitda) 7,2 εκατομμύρια ευρώ για το 2021 και ισχυρά ταμειακά αποθέματα 116,8 εκατομμύρια ευρώ…ενώ παράλληλα έχει επέλθει και μείωση του μισθολογικού κόστους λόγω του «επιτυχημένου» project προγράμματος Εθελουσίας Εξόδου…!
Άρα, δεδομένων και των συνθηκών, άμεσα πρέπει:
να επιστρέψει ανταποδοτικά, στους εργαζομένους, τουλάχιστον τις περικοπές Δεκεμβρίου 2020
να παραμείνει το Σύστημα καταβολής της μισθοδοσίας ως έχει και ισχύει και στις λοιπές ΔΕΚΟ (προκαταβαλλόμενα και όχι δεδουλευμένα)
να αυξηθούν αναλογικά τα επιδόματα Θέσεων Ευθύνης, τα οποία έχουν καθοριστεί περίπου προ δεκαπενταετίας και άνω επαναφορά των χρονοεπιδομάτων, αμβλύνοντας την κατάφορη αδικία, ιδιαίτερα για τους προσληφθέντες μέσω ΑΣΕΠ, που έχουν παραμείνει ακόμη στα αρχικά επίπεδα
βελτίωση του καθεστώτος των αναρρωτικών αδειών, με βάση και την από 01/07/2022 Έκθεση της κοινής σχετικής Επιτροπής που είχε συγκροτηθεί.
Κύριοι της Διοίκησης,
Αν και Παράταξη με σαφή ιδεολογική τοποθέτηση, το συμφέρον των Εργαζομένων ΕΛΤΑ υπερέχει και δεν εθελοτυφλούμε στις όποιες εκ μέρους σας πιθανές αστοχίες ή παραλείψεις…
Ενδεικτικά:
· Χάριν εξορθολογισμού της στελέχωσης του Δικτύου και σύμφωνα με τις προτάσεις της μελέτης μετασχηματισμού που υλοποιείται για την εταιρεία, παύση από σήμερα 114 Συμβάσεων, που κάλυπταν πάγιες ανάγκες….
Απαξίωση δηλαδή των Καταστημάτων…ακόμη και λειτουργία τους με ένα(1) άτομο…;
· Το ΚΕΜΠ Κρυονερίου τις τελευταίες δύο ημέρες του μήνα δεν είχε εν μέρει Δίκτυο…ή WR…με αποτέλεσμα καθυστερήσεις αποστολών Πελατών.
· Υποστελεχωμένες νευραλγικές Διευθύνσεις Κεντρικών Υπηρεσιών, με αποτέλεσμα να «χτυπάνε» προβλήματα με εξυπηρετήσεις Πελατών και υλοποιήσεις Συμβάσεων(π.χ. Δ/νση Οικονομικών, Υβριδικό Ταχυδρομείο-Δ/νση Εφαρμογών κ.λ.π.).
Καλό το PR και το «φαίνεσθαι» και είμαστε υπέρ όλων των θετικών, αλλά ωστόσο, επί της ουσίας,
οι Υπηρεσιακές Λειτουργίες χρειάζονται ενίσχυση και στήριξη και
για αυτό δεν ευθύνονται οι εργαζόμενοι.
Ήδη έχουμε κρούσει προ πολλού των κώδωνα… και με πρότερες Ανακοινώσεις…
Ευελπιστούμε ότι θα πράξετε πλέον τα δέοντα και ηθικά και κανονιστικά, με γνώμονα πάνω από όλα το συμφέρον του Ανθρωπίνου Δυναμικού που εργάζεται στην ιστορικότερη Ελληνική Επιχείρηση.
Χάρη στους συναδέλφους Ταχυδρομικούς, τόσα χρόνια επιβιώνουν με αξιοπρέπεια τα ΕΛΤΑ.
Ο καιρός γαρ εγγύς…οι εξελίξεις «τρέχουν»…
Θα επανέλθουμε δριμύτεροι…
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ
Κίνηση
ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΛΤΑ ΑΘΗΝΑΣ & Ν. ΑΤΤΙΚΗΣ
Ο Πρόεδρος Ο Γενικός ΓραμματέαςΣυναδέλφισσες – συνάδελφοι,
Σε συνέχεια των εκ μέρους μας Ανακοινώσεων, της 2ας/02/2022 και της 14ης/04/2022, η ιδιαίτερα δύσκολη χρονική συγκυρία, έκανε και πάλι επιτακτική την ανάγκη να επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Ως η φιλελεύθερη Παράταξη του Σωματείου Διοικητικού & Επιστημονικού Προσωπικού, τηρώντας πάντα υπεύθυνη και κριτική στάση απέναντι στα τεκταινόμενα, με αγωνιστική δράση, επιτυγχάνουμε πάντα με τις παρεμβάσεις μας αποτελέσματα προς όφελος όλων των συναδέλφων.
Έτσι λοιπόν,...η Ομοσπονδία, έχοντας «ευήκοα ώτα», άσκησε, ως όφειλε, το θεσμικό της ρόλο και υπό πίεση μεν αλλά με αποτέλεσμα δε, «ήνεγκεν» η ώρα της ολοκλήρωσης της μακρόσυρτης διαδικασίας Στελέχωσης...
Πολλά τα ευτράπελα, πολλές οι «καραμπόλες», πώς θα μοιραστεί η «πίτα»…και στο βάθος…το μέλλον των ΕΛΤΑ να φαντάζει ευοίωνο, με μετασχηματισμό-εκσυγχρονισμό-ρομποτάκια και προετοιμασία για τις παραλαβές ταχυδρομικών αντικειμένων μέσω drones...
Αλήθεια Συναδέλφισσες και Συνάδελφοι,
Ποιά είναι εν τέλει η πραγματικότητα της κατάστασης στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ σήμερα;
Η Κυβέρνηση στήριξε «απλόχερα», οι Εργαζόμενοι στήριξαν πολλάκις και η Διοίκηση, βάσει των επίσημων οικονομικών στοιχείων, ανακοινώνει οργανικά κέρδη (adjusted Ebitda) 7,2 εκατομμύρια ευρώ για το 2021 και ισχυρά ταμειακά αποθέματα 116,8 εκατομμύρια ευρώ…ενώ παράλληλα έχει επέλθει και μείωση του μισθολογικού κόστους λόγω του «επιτυχημένου» project προγράμματος Εθελουσίας Εξόδου…!
Άρα, δεδομένων και των συνθηκών, άμεσα πρέπει:
να επιστρέψει ανταποδοτικά, στους εργαζομένους, τουλάχιστον τις περικοπές Δεκεμβρίου 2020
να παραμείνει το Σύστημα καταβολής της μισθοδοσίας ως έχει και ισχύει και στις λοιπές ΔΕΚΟ (προκαταβαλλόμενα και όχι δεδουλευμένα)
να αυξηθούν αναλογικά τα επιδόματα Θέσεων Ευθύνης, τα οποία έχουν καθοριστεί περίπου προ δεκαπενταετίας και άνω επαναφορά των χρονοεπιδομάτων, αμβλύνοντας την κατάφορη αδικία, ιδιαίτερα για τους προσληφθέντες μέσω ΑΣΕΠ, που έχουν παραμείνει ακόμη στα αρχικά επίπεδα
βελτίωση του καθεστώτος των αναρρωτικών αδειών, με βάση και την από 01/07/2022 Έκθεση της κοινής σχετικής Επιτροπής που είχε συγκροτηθεί.
Κύριοι της Διοίκησης,
Αν και Παράταξη με σαφή ιδεολογική τοποθέτηση, το συμφέρον των Εργαζομένων ΕΛΤΑ υπερέχει και δεν εθελοτυφλούμε στις όποιες εκ μέρους σας πιθανές αστοχίες ή παραλείψεις…
Ενδεικτικά:
· Χάριν εξορθολογισμού της στελέχωσης του Δικτύου και σύμφωνα με τις προτάσεις της μελέτης μετασχηματισμού που υλοποιείται για την εταιρεία, παύση από σήμερα 114 Συμβάσεων, που κάλυπταν πάγιες ανάγκες….
Απαξίωση δηλαδή των Καταστημάτων…ακόμη και λειτουργία τους με ένα(1) άτομο…;
· Το ΚΕΜΠ Κρυονερίου τις τελευταίες δύο ημέρες του μήνα δεν είχε εν μέρει Δίκτυο…ή WR…με αποτέλεσμα καθυστερήσεις αποστολών Πελατών.
· Υποστελεχωμένες νευραλγικές Διευθύνσεις Κεντρικών Υπηρεσιών, με αποτέλεσμα να «χτυπάνε» προβλήματα με εξυπηρετήσεις Πελατών και υλοποιήσεις Συμβάσεων(π.χ. Δ/νση Οικονομικών, Υβριδικό Ταχυδρομείο-Δ/νση Εφαρμογών κ.λ.π.).
Καλό το PR και το «φαίνεσθαι» και είμαστε υπέρ όλων των θετικών, αλλά ωστόσο, επί της ουσίας,
οι Υπηρεσιακές Λειτουργίες χρειάζονται ενίσχυση και στήριξη και
για αυτό δεν ευθύνονται οι εργαζόμενοι.
Ήδη έχουμε κρούσει προ πολλού των κώδωνα… και με πρότερες Ανακοινώσεις…
Ευελπιστούμε ότι θα πράξετε πλέον τα δέοντα και ηθικά και κανονιστικά, με γνώμονα πάνω από όλα το συμφέρον του Ανθρωπίνου Δυναμικού που εργάζεται στην ιστορικότερη Ελληνική Επιχείρηση.
Χάρη στους συναδέλφους Ταχυδρομικούς, τόσα χρόνια επιβιώνουν με αξιοπρέπεια τα ΕΛΤΑ.
Ο καιρός γαρ εγγύς…οι εξελίξεις «τρέχουν»…
Θα επανέλθουμε δριμύτεροι…
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ
Κίνηση
ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΛΤΑ ΑΘΗΝΑΣ & Ν. ΑΤΤΙΚΗΣ
Τσιούμας Δημήτριος Παπαθανασίου Κώστας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου