Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

«ΤΟ ΛΕΕΙ Τ’ ΑΦΕΝΤΙΚΟ»















Γράφει ο mitsos175

Ιεραρχία στη μαφία και τον καπιταλισμό. Όταν μιλάει ο Νονός, ή το αφεντικό, οι υπόλοιποι βγάζουν το σκασμό. Ακούνε κι υπακούνε. Τσακίζονται να εκτελέσουν τις διαταγές.

Τραμπ: Πριν γίνει Πρόεδρος οι νεοδημοκράτες έγλειφαν το παχύ έντερο του Μπάϊντεν, τόσο πολύ που έμοιαζε να του κάνουν κολονοσκόπηση! Μετά άργησαν λίγο, αλλά τώρα κάνουν καταπληκτικά «καπνοσύριγγα» στον «Τραμπάκουλα».

Στο μεταξύ οι ΑΡΔ μας «τα είχαν κάνει τσουρέκια» με το πόσο «απομονωμένη» είναι η Τουρκία, πόσο μας «αγαπούν» στις ΗΠΑ και άλλες τέτοιες σαχλαμάρες. Μας αγαπούν σίγουρα, αποδεικνύεται άλλωστε από το μας «πηδάνε». Σύντομα τέλειωσαν τα παραμύθια εκτός από ένα: Τα «αόρατα παλτά».

Οι Τούρκοι είχαν συμμετοχή στο πρόγραμμα παραγωγής των F-35. Ο μύθος λέει πως «τα άφησαν για τα μάτια των Ρώσικων S-400». Όπως όλοι οι μύθοι λέει κι αλήθεια, λέει και ψέματα. Γράψαμε πολλά άρθρα, θα γράψουμε και στο μέλλον, γιατί τα πανάκριβα και με πολλά προβλήματα δήθεν αόρατα αεροσκάφη είναι ξεπερασμένα από τα drones, που κάνουν παρόμοια αν όχι μεγαλύτερη καταστροφή, με πολύ λιγότερο κόστος, όπως έδειξε ο πόλεμος στην Ουκρανία, το Ιράν και αλλού.

Σκοπός μας είναι να θυμίσουμε στους ΑΡΔ, πως δεν άλλαξε η γνώμη των Αμερικάνων για την Τουρκία, πως ο Μητσοτάκης δεν άλλαξε τίποτα, απλά έκανε μεγαλύτερους τεμενάδες, και πως, όλα όσα μας λένε από τους τηλεοπτικούς οχετούς, είναι βλακείες.
Τραμπ λοιπόν για γείτονα και σύμμαχο.

«Ο κόσμος δεν αντιλαμβάνεται πόσο σημαντική είναι η Τουρκία από στρατιωτικής άποψης».

«Η Τουρκία είναι μέλος του ΝΑΤΟ. Κάποιοι δεν τη θεωρούν έτσι, αλλά είναι. Είναι ένα ισχυρό μέλος του ΝΑΤΟ και πιθανότατα θα κάνω κάτι που θα τους κάνει πολύ χαρούμενους».

Εδώ πρέπει να προσέξουμε, γιατί κάτι που θα κάνει πραγματικά χαρούμενους τους Τούρκους μπορεί να μην είναι αεροπλάνο, που θέλει να τους πουλήσει ο «πλασιέ των πολυεθνικών», αλλά κάποιο νησί…

«3.000 τουρκικές εταιρείες συμμετέχουν σε αμυντικά και βιομηχανικά προγράμματα του ΝΑΤΟ».

«Η κυβέρνηση Τραμπ εξετάζει την πώληση δεκάδων κινητήρων αμερικανικής κατασκευής προς την Τουρκία, αξίας εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων, παρά τις επιφυλάξεις που εξακολουθούν να εκφράζονται στο Κογκρέσο».

Η πώληση των κινητήρων είναι σημαντικότερη από τα F-35, γιατί προορίζονται για το μελλοντικό μαχητικό που κατασκευάζει η Τουρκία.
Ευτυχώς ξέρουμε πως Τούρκοι και Έλληνες πολιτικοί αγοράζουν όπλα κυρίως για τις μίζες τους και πως,

όσο δεν βρίσκουν κάτι πολύτιμο στο Αιγαίο, θα συνεχίζουμε να μαδάμε τους τουρίστες, χωρίς να κάνουμε πόλεμο μεταξύ μας.

Απλά τα λέμε για να το βουλώσουν επιτέλους οι ΑΡΔ.


https://vathikokkino.

Δεν υπάρχουν σχόλια: