Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

Ο ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΕΡΑΤΑΣ















Γράφει ο mitsos175

Ποια η διαφορά κράτους και μπανανίας; Τα πραγματικά κράτη και οι μπανανίες έχουν παρόμοια προβλήματα, μη σας πω, πως τα μεγάλα κράτη έχουν περισσότερα. Η διαφορά είναι στο πως αντιμετωπίζονται, με τι σκοπό.

Στις μπανανίες ο σκοπός δεν είναι η επίλυση του προβλήματος, αλλά το συμφέρον της συμμορίας που έχει την εξουσία. Στα μεγάλα κράτη επίσης οι κυβερνόντες κοιτούν το προσωπικό τους συμφέρον, αλλά τηρούνται τα προσχήματα.

Στην Κίνα πχ έχουμε υπουργό που καταδικάστηκε σε θάνατο! Σε άλλες χώρες θα πήγαινε πολλά χρόνια φυλακή. Στη μπανανία μας, όχι μόνο δε θα τιμωρούνταν, όπως δεν τιμωρήθηκε κανένα κάθαρμα, αλλά θα μας κουνούσε και το δάκτυλο! «Είναι σκευωρία», «ντροπή και ντρέπομαι» και τα ρέστα.

Αβραμόπουλος «Δε θα απολογηθώ σε κανένα κερατά!». Γιατί το είπε; Γιατί γνωρίζει. Ξέρει πως οι ντόπιοι δικαστές θα τον αθωώσουν 1000%. Εδώ δέχτηκαν τη δικαιολογία για την πεθερά, κι αυτοί που το δέχτηκαν, είναι στη θέση τους κανονικότατα! Σε άλλη χώρα θα τους έβαζαν στο ίδιο ή σε διπλανό κελί.

Δεν έχουμε κυβέρνηση, συμμορία έχουμε. Στις εκλογές επιλέγουμε ποιος θα μας εξαπατήσει και θα κλέψει τα λεφτά μας. Φυσικά έχουν πάρει τα μέτρα τους σε περίπτωση που ένας από αυτούς χάσει την κουτάλα. Δικαστές, μπάτσοι, όλος ο παρακρατικός μηχανισμός, δικός τους!

Βγαίνει πχ το ΚΚΕ. Τι θα κάνει; Το αυτονόητο, αλλά θα αντιμετωπίσει όλο το σύστημα. Οπότε ή θα γίνει Επανάσταση, ή θα συντριβεί. Γιατί δεν αρκεί ένας νόμος, ακόμα και μια σειρά νόμων, για να ξεβρομίσει ο τόπος. Ποιοι εφαρμόζουν τις αποφάσεις; Αν είναι δικαστές – κομματόσκυλα σε καίριες θέσεις, τι θα γίνει; Και με ποιους θα πάνε οι μπάτσοι; Μάλλον μ’ αυτούς που τους διόρισαν.

Δε λέω «δεν αλλάζει η κατάσταση», κάθε άλλο. Πρέπει να αλλάξει. Αλλά για να γίνει κάτι τέτοιο, χρειάζονται δραστικές και ριζικές αλλαγές, Επαναστατικές. Γιατί το ήθος τους, πιο σωστά την ανηθικότητα τους, τη βλέπουμε καθημερινά. «Δεν απολογούμαι εγώ». Γιατί; «Γιατί είμαι ΕΓΩ! Ο υπεράνω, ο γαλαζοαίματος!» Βρεγμένη σανίδα που θέλουν κάποιοι καβαλημένοι…

Τον είδατε τον κουστουμαρισμένο; Από κει που ήταν με το «μιλήστε μου στον πληθυντικό, θα με υποχρεώσετε», έγινε «κουτσαβάκης» μόλις στριμώχτηκε. Περιμένετε λοιπόν οι μαφιόζοι να παλέψουν τίμια στις εκλογές; Πότε το έκαναν για να το κάνουν τώρα;

Πράγματι κανένας κερατάς δεν πρόκειται να υποχρεώσει το Αβραμόπουλο και τους άλλους σαν αυτόν να απολογηθεί, πολύ περισσότερο να τιμωρηθεί.
Γιατί είναι κερατάς. Κερατάς που εξαπατάται, που πουλά την ψήφο για ένα ρουσφετάκι. Εκείνος που θα αναγκάσει τα λαμόγια να μαζέψουν τα ξερά τους θα είναι Επαναστάτης. Μπορεί να βγει με εκλογές ή αλλιώς, αλλά θα πρέπει να αλλάξει τα πάντα και τους πάντες. Τότε ακριβώς θα υπάρξει η μεγάλη σύγκρουση.

Μπορεί να δώσουν τον Αβραμόπουλο; Μπορεί. Αν είναι να γλυτώσουν οι παραπάνω και μόνο αν πιέσει πολύ ο κόσμος. Όπως έγινε με τους επίσημους ναζί εγκληματίες της δολοφονικής συμμορίας της Χρυσής Αυγής. Αν βγούμε κι αγωνιστούμε συνέχεια,

κάθε μέρα, μπορεί να τιμωρηθούν. Θα το κάνουμε; Ελπίζω, γιατί όσο τους αφήνουμε, τόσο ξεσαλώνουν.


vathikokkino.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: