Δευτέρα 30 Ιουνίου 2014

ΣΑΝΤΟΣ: ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΧΑΣΩ ΠΟΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ

Συγκινημένος και λυπημένος για το όνειρο που χάθηκε, ο Φερνάντο Σάντος που αποχωρεί από το τιμόνι της Εθνικής δήλωσε περήφανος για αυτή την ομάδα, που δεν πρόκειται να ξεχάσει ποτέ.
«Δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτή την ομάδα, είμαι πολύ περήφανος γι' αυτή την ομάδα, αν και σήμερα είμαι λυπημένος. Πίστευα πάρα πολύ στη πρόκριση και οι ποδοσφαιριστές μου το ίδιο. Στην παράταση δεν παίξαμε με τόσο καθαρό μυαλό γιατί παρόλο που είχαμε τις προϋποθέσεις πιέσαμε με ανορθόδοξο τρόπο», δήλωσε ο ομοσπονδιακός τεχνικός της Εθνικής Ελλάδας

Η αποβολή του Σάντος και η διαταγή του Αυστραλού διαιτητή

Στο δικό του «αντίο» ο Φερνάντο Σάντος εξήγησε,
και τι οδήγησε στην αποβολή του από τον Αυστραλό διαιτητή, που δεν κατάφερε να κατανοήσει.

 

«Δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο που αποβλήθηκα από το παιχνίδι. Είπα στο διαιτητή ότι μπήκα στον αγωνιστικό χώρο να στηρίξουμε τους παίκτες και εγώ και το υπόλοιπο τεχνικό επιτελείο, μιας και οι αντίπαλοι έκαναν το ίδιο. Το ίδιο έγινε και τέλος της παράτασης  ζήτησα από τον διαιτητή να μπω και εγώ, και  μου απαντάει εγώ διατάζω», είπε.
Φωτογραφίες: REUTERS

Δεν υπάρχουν σχόλια: