Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014

ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΟΥ Ι.Κ.Α. Η ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ;

Μια νέα άκρως πιθανή εξέλιξη που μπορεί να επηρεάσει την εκλογική ανθρωπογεωγραφία στη Φωκίδα φέρνουν στο προσκήνιο αποκλειστικές πληροφορίες του Amfissaface.
Πιο συγκεκριμένα, όλο και πιο πιθανή θεωρείται στο κυβερνητικό στρατόπεδο η προαγωγή του εξ Αμφίσσης Υποδιοικητή του Ι.Κ.Α. κ. Κώστα Παπαθανασίου σε Διοικητή του οργανισμού αντικαθιστώντας τον κ. Ροβέρτο Σπυρόπουλο. Μια τέτοια εξέλιξη, που, σύμφωνα, με την ενημέρωση που διαθέτει η ιστοσελίδα μας έρχεται όλο και πιο κοντά, είναι πολύ πιθανό να επιφέρει αλλαγές στη σύνθεση του ψηφοδελτίου της Ν.Δ. στη Φωκίδα, αν κι ο ίδιος ο Υποδιοικητής του Ι.Κ.Α. προκρίνει την κάθοδό του στις επικείμενες-πλην δραματικού απροόπτου-εκλογές του Οκτωβρίου. 
Το Amfissaface ήρθε σε επικοινωνία με τον κ. Παπαθανασίου και του έθεσε υπ όψιν την ενημέρωση αυτή. Ο ίδιος επιβεβαίωσε τη βασιμότητα του ρεπορτάζ,
αλλά επισήμανε πως οι εξελίξεις αυτές δεν οφείλονται σε προσωπική του στρατηγική, μιας και γι αυτόν πρόταγμά του είναι η κάθοδος στις εκλογές.
Χαρακτηριστικά μας δήλωσε: "  Η ενημέρωση που διαθέτει η ιστοσελίδα σας, πράγματι, είναι ακριβής. Υπάρχει, από όσο πληροφορούμαι κι εγώ, πολύ σοβαρή πιθανότητα να μου ζητηθεί να αναλάβω τη διοίκηση του Ι.Κ.Α. Θέλω, ωστόσο, να σας γνωρίσω ότι κάτι τέτοιο δεν προκύπτει μετά από οποιαδήποτε δική μου ενέργεια ή όποιου είδους πίεση. Δική μου προτεραιότητα παραμένει η κάθοδός μου στις επόμενες βουλευτικές εκλογές, όποτε κι αν αυτές γίνουν. Κι αυτό γιατί θεωρώ πως δικαιούται ο νομος μας μια δυνατή κι αποτελεσματική εκπροσώπηση στο Κοινοβούλιο, η οποία τώρα είναι ελλιπής. Τώρα, αν ο Πρωθυπουργός, κ. Σαμαράς, μου ζητήσει να αναλάβω Διοικητής στο Ίδρυμα, αντιλαμβάνεστε ότι δεν είναι απλή υπόθεση να του το αρνηθεί κανείς.  Μην ξεχνάτε ότι είμαι το μόνο υψηλόβαθμο στέλεχος του Ι.Κ.Α. που εκπροσωπεί στο χώρο αυτό το κόμμα. Σας επαναλαμβάνω, ωστόσο, ότι δική μου προτεραιότητα είναι η συμμετοχή μου στις επικείμενες εκλογές. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, τη στιγμή αυτή το θέμα είναι ανοικτό". 
Aυτό που γίνεται κατανοητό, εν τέλει, είναι ότι πιθανή μη συμμετοχή του κ. Παπαθανασίου στο ψηφοδέλτιο της ΝΔ στη Φωκίδα λόγω της αναβαθμίσεώς του στη διοίκηση του Ι.Κ.Α. ανατρέπει σε μεγάλο βαθμό τα εκλογικά δεδομένα στο χώρο του μείζονος κυβερνητικού εταίρου στο νομό και "ξαναμοιράζει την τράπουλα" με νέες και διαφορετικές συντεταγμένες...

amfissaface.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: