Τρίτη 9 Ιουλίου 2019

ΝΟΝΗ ΔΟΥΝΙΑ ΚΑΙ ΡΑΛΛΙΑ ΧΡΗΣΤΙΔΟΥ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ, ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΗΣ ΟΡΚΩΜΟΣΙΑΣ

Σίγουρα η Ελληνική Βουλή δεν αποτελεί γυναικεία υπόθεση, με μόλις 61 γυναίκες να καταλαμβάνουν τις αντίστοιχες έδρες από τις 300 που είναι στο σύνολο τους, ωστόσο υπήρξαν παρουσίες που τα κατάφεραν εξαιρετικά και εκλέχτηκαν, ακόμα κι αν δεν είχαν κατέβει ξανά στην κεντρική πολιτική σκηνή.
Η Νόνη Δούνια, βουλευτής με τη ΝΔ και η Ραλλία Χρηστίδου βουλευτής με το ΣΥΡΙΖΑ μας μιλούν για την εκλογή τους και το πώς βιώνουν τη νέα αυτή σελίδα στη ζωή τους.
Τη Νόνη Δούνια, την έχουμε δει να… σεργιανίζει τις πασαρέλες πλέον όμως απέκτησε το δικό της έδρανο στη Βουλή. Πάνω από 7.000 πολίτες του Πειραιά την σταύρωσαν και όπως μας λέει «δεν ξέρω αν το περίμενα αλλά σίγουρα σκεφτόμουν αισιόδοξα. Ωστόσο, ποτέ δεν ξέρεις τι θα συμβεί. Νιώθω πολύ χαρούμενη και συγκινημένη με όλο τον κόσμο που με πίστεψε και νιώθω ένα τεράστιο αίσθημα ευθύνης γιατί θέλω να φανώ αντάξια των προσδοκιών του κόσμου. Χωρίς την στήριξη την οικογένειας δεν θα έκανα τίποτα. Ο σύζυγός μου είναι ο πρώτος άνθρωπος που με στηρίζει, οι αποφάσεις είναι κοινές,
ωστόσο με στήριξε πολύ ο κόσμος. Ακόμα και άνθρωποι που δεν γνώριζα έγιναν φίλοι μου. Όσο για την ημέρα της ορκωμοσίας την σκέφτομαι ως μια πολύ σημαντική στιγμή της ζωής μου, όπου περνάω σε μια άλλη ιδιότητα και αναλαμβάνω άλλες ευθύνες που αφορούν όλους και το αίσθημα αυτό έχει πολύ ιδιαίτερο βάρος».
Η τραγουδίστρια Ραλλία Χρηστίδου αποτέλεσε πολιτική έκπληξη όταν συμμετείχε στο Ευρωψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ. Τότε δεν κατάφερε να εκλεγεί ωστόσο με ψήφους που άγγιξαν σχεδόν τις 20.000 στις βουλευτικές εκλογές, άφησε έξω μεγάλα ονόματα όπως αυτό του Νίκου Ξυδάκη ή της Κατερίνας Παπακώστα. «Πάντοτε όταν ξεκινάς να κάνεις κάτι δίνει μια μεγάλη μάχη που θέλεις να έχει θετικό αποτέλεσμα. Δεν μπορώ να πω ότι το περίμενα αλλά το ήλπιζα. Είμαι πάρα πολύ συγκινημένη με το γεγονός ότι σχεδόν 20.000 άνθρωποι με εμπιστεύτηκαν είναι μεγάλη ευθύνη και θα βάλω όλες μου, μα όλες μου τις δυνάμεις για να είμαι συνεπής στα νέα αυτά καθήκοντα. Αυτό που έκανα στην προεκλογική περίοδο – και αισθάνομαι ότι οι πολιτικοί δεν το κάνουν συχνά- είναι ότι έδωσα μεγάλη σημασία στην επαφή μου με τους ανθρώπους. Ήμουν έξω μαζί τους για να τους μιλήσω, να με ακούσουν και το πιο σημαντικό να τους ακούσω. Η ημέρα της ορκωμοσίας είναι μια σπουδαία μέρα αλλά γενικώς έχω το ελάττωμα να απομυθοποιώ καταστάσεις, θέλω να είμαι ψύχραιμη και γειωμένη».



Διαβάστε περισσότερα στο TheCaller.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: