Σιωπή από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο
«Summer is a state of mind»
Το σλόγκαν «Summer is a State of Mind» είχε χρησιμοποιηθεί πριν τρεις μήνες σε γαλλική διαφήμιση καλλυντικών.
Συγκεκριμένα, σε σποτ της εταιρείας καλλυντικών Lancaster Beauty, που κυκλοφόρησε τον Μάρτιο, το μήνυμα «Summer is a state of Mind» διατυπώνεται ρητώς και εμφανίζεται επανειλημμένα ως τίτλος βιβλίου. Mάλιστα για του “λόγου το αληθές” είναι ιδιαίτερα προσβάσιμα τα ντοκουμέντα που βεβαιώνουν το moto της Εταιρείας Καλλυντικών αφού ακόμα και στον official λογαριασμό της “Lancaster Beauty” μπορείτε να βρείτε το σχετικό σλόγκαν που έχει αναρτηθεί και δημοσιευθεί 1 εβδομάδα νωρίτερα απο το “spot” του ΕΟΤ,
Ο κ. Πέτσας επί της ουσίας, για τη συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στην προβολή της χώρας μας αυτό το καλοκαίρι σημείωσε:
- Η εποπτεία και η αρμοδιότητα ανήκει και παραμένει στον ΕΟΤ και η στρατηγική του μάρκετινγκ στο Υπουργείο Τουρισμού.
- Η Marketing Greece δεν είναι ιδιωτική διαφημιστική εταιρία. Είναι μη κερδοσκοπική εταιρεία, θυγατρική του ΣΕΤΕ, ενός από τους κοινωνικούς εταίρους, και του ΞΕΕ.
- Η Marketing Greece αποφάσισε να υλοποιήσει την παραγωγή της καμπάνιας με δικά της έξοδα και να δώσει όλα τα πνευματικά δικαιώματα στον ΕΟΤ. Δεν κόστισε λοιπόν στο Ελληνικό Δημόσιο ούτε ένα ευρώ.
- Η μόνη ανάθεση που έχει κάνει ο ΕΟΤ στην Marketing Greece είναι 99 χιλιάδες ευρώ πλέον ΦΠΑ, για πληρωμή της διαφήμισης του «GreeceFromHome» στο Facebook και Instagram κάτι που δεν είχε νομική δυνατότητα να κάνει ο ΕΟΤ. Ενώ η Marketing Greece όχι μόνο δε θα έχει όφελος, αλλά θα προσθέσει άλλα 15 χιλ. ευρώ στον ιδιο σκοπό, για μια δράση που έχει ανάγκη ο τουρισμός της χώρας.
«… Οι πολίτες βλέπουν και κρίνουν», υπογράμμισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος και καταλήγοντας πρόσθεσε: «Η Κυβέρνηση, πιστή στις προεκλογικές της δεσμεύσεις προωθεί τη συνεργασία ιδιωτικού και δημόσιου τομέα. Και θα συνεχίσει να κινητοποιεί όλες τις δημιουργικές δυνάμεις του τόπου προς όφελος των πολιτών και της χώρας. ..».
Από την πλευρά του ο ΣΕΤΕ κάνει λόγο για «συκοφαντικά και πρωτοφανή ψευδή», σχολιάζοντας δημοσιεύματα που αναφέρουν ότι η Marketing Greece και ο ίδιος ο Σύνδεσμος, ανέλαβαν με απευθείας ανάθεση από τον ΕΟΤ, ποσό 32 εκατ. ευρώ για την καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού.
Πόσο κόστισε στον Έλληνα Φορολογούμενο;
Σύμφωνα πάντα με “διαρροές” και δημοσιεύματα, το σποτ και το marketing campaign του εν λόγω περίφημου σποτ του ΕΟΤ κόστισε περι τα 32 εκατομμύρια Ευρώ! Ποσό που δεν δικαιολογείται σε καμία άλλη περίπτωση – πλην της πάγιας τακτικής της ΝΔ όσο είναι κυβέρνηση- μάλιστα όπως θα διαπιστώσετε στον πίνακα που αναρτάται παρακάτω, την περίοδο διακυβέρνηση Καραμανλή Κώστα (2004-2009) τα ποσά που είχαν διατεθεί για διαφημιστική δαπάνη απο το Δημόσιο θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν τουλάχιστον “ύποπτα”. Κρίνοντας με βάση τα φύλλα που πουλούσε η κάθε εφημερίδα τότε… Τα ποσά είναι ακραία ως διαφημιστικά έξοδα.
Μην ξεχνάτε πως ακόμα και σε περίοδο κρίσης και ύφεσης απο την πανδημία, η ΝΔ και συγκεκριμένα, το Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου “πρωτοστατεί” στα υπερφουσκωμένα έξοδα και τις απευθείας αναθέσεις έργων όπως μάλιστα έχει αποκαλύψει εδώ και καιρό το “The Socialist”.
Ακόμα και το πλάνο απο την παραλία “εκτός Ελλάδος”;
Φαίνεται πως η είδηση για την υποψία του “κλεμμένου σποτ” έλαβε γρήγορα μεγάλη διάδοση μα για να είμαστε αληθείς και να πούμε τα σύκα-σύκα και τη σκάφη-σκάφη, το όμορφο πλάνο δεν είναι ούτε απο την Κροατία ούτε απο κάπου αλλού παρά απο το όμορφο Ελληνικό νησί, την Εύβοια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου