To 2012 η εταιρεία ΟΡΙ που κατασκευάζει βερνίκια νυχιών, παρουσίασε την ταινία μικρού μήκους instinct of Colors, ως μέρος της διαφημιστικής της καμπάνιας.
Πρωταγωνιστές του διαφημιστικού σποτ είναι είναι ένα άλογο εκπαιδευμένο από τον Γάλλο Mario Luraschi και 4 πολύ ταλαντούχες χορεύτριες.
Παρόλο που οι περισσότερες από τις κινήσεις της Lady in Black (το όνομα του αλόγου) είναι αυθεντικές, αποτέλεσμα της προπόνησής της, κάποιες από αυτές χρειάστηκε να δημιουργηθούν με τη βοήθεια του photoshop και των 3D animations.
Όπως και να έχει όμως, πρόκειται για μια διαφήμιση που πιστεύουμε ότι δίνει νόημα στον κατά τ άλλα ανούσιο κόσμο του μάρκετινγκ. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
Πρωταγωνιστές του διαφημιστικού σποτ είναι είναι ένα άλογο εκπαιδευμένο από τον Γάλλο Mario Luraschi και 4 πολύ ταλαντούχες χορεύτριες.
Παρόλο που οι περισσότερες από τις κινήσεις της Lady in Black (το όνομα του αλόγου) είναι αυθεντικές, αποτέλεσμα της προπόνησής της, κάποιες από αυτές χρειάστηκε να δημιουργηθούν με τη βοήθεια του photoshop και των 3D animations.
Όπως και να έχει όμως, πρόκειται για μια διαφήμιση που πιστεύουμε ότι δίνει νόημα στον κατά τ άλλα ανούσιο κόσμο του μάρκετινγκ. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου