Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2024

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Α/ΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΦΩΚΙΔΑΣ - ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ                
Α/ΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΦΩΚΙΔΑΣ
«ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΕΛΜΟΥΖΟΣ»

Τηλ. 6986538980
Web:
https://syllogospefokidas.blogspot.com/
E-mail:
syllogospefokidas@gmail.com
Facebook: Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Φωκίδας «Αλέξανδρος Δελμούζος»

Άμφισσα, 18/01/2024

Αρ. Πρωτ. 7

 

Προς: Μέλη μας

Κοιν.:ΔΙΠΕ Φωκίδας, Δ.Ο.Ε., Συλλόγους- Σωματεία….ΜΜΕ

 






ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Συνάδελφοι και συναδέλφισσες νεοδιόριστοι, αναπληρωτές , μόνιμοι

Θυμίζουμε την απόφαση του Κλάδου μας και του δικού μας Συλλόγου, του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φωκίδας «Αλέξανδρος Δελμούζος» (με ομόφωνη απόφαση της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης στις 08/02/2023) να στηρίξει την απεργία- αποχή που έχει κηρύξει η Δ.Ο.Ε. από το κάθε διαδικασία σχετική με την αξιολόγηση, όπως αυτή επικυρώθηκε και από την 92η Γενική Συνέλευση της Ομοσπονδίας το καλοκαίρι.

Συνεχίζουμε αταλάντευτα των αγώνα μας ενάντια στην αξιολόγηση – κατηγοριοποίηση των Ν. 4692/2020 και 4823/2021και δεν κάνουμε βήμα πίσω.

Αντιδρούμε, όχι γιατί φοβόμαστε μήπως εκτεθούμε ή ξεβολευτούμε, αλλά γιατί για οποιονδήποτε έχει και την παραμικρή σχέση με την εκπαιδευτική κοινότητα αρκεί μια ματιά και μόνο στο νόμο για να καταλάβει ότι οι προθέσεις της είναι πολύ μακριά από «την αναβάθμιση του σχολείου και την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών».

Δεν υποκύπτουμε στις πιέσεις των συμβούλων που για να μας πείσουν υποστηρίζουν ότι πρόκειται για μια ευχάριστη διαδικασία, γιατί εμείς γνωρίζουμε.  Γνωρίζουμε  ότι πρόκειται για μια εξευτελιστική διαδικασία που ουδεμία σχέση έχει με τις προτάσεις της παιδαγωγικής επιστήμης.

Οι αντιφάσεις στο περιεχόμενό της και στον τρόπο που το μετρά είναι εμφανείς σε όλο το εύρος της. Η προσπάθεια σύνδεσης της διδακτικής πράξης με το μαθησιακό αποτέλεσμα, πώς μπορεί να ποσοτικοποιηθεί σε ένα τόσο περιορισμένο εύρος; Ή μήπως αρκούν τα 45 λεπτά της διδακτικής ώρας με την προγραμματισμένη παράσταση ενός ξένου στοιχείου για την τάξη,

δηλαδή ενός συμβούλου, που είναι άσχετος με τη σύνθεση της σχολικής τάξης μας,  για να αποτιμηθεί η εκπαιδευτική διαδικασία;  Ούτε είναι φυσικά εφικτή η αξιολόγηση 39 διαφορετικών δεικτών, μέσα στους οποίους συχνά μπαίνουν άσχετα μεταξύ τους αντικείμενα και επιχειρείται αξιολογηθούν σε μια τετράβαθμη κλίμακα παντελώς γενικά διατυπωμένης.

Αρκεί να σκεφτούμε τις τάξεις μας και αμέσως καταλαβαίνουμε ότι αυτή η διαδικασία δεν έχει να προσφέρει το παραμικρό όφελος στους μαθητές και τις μαθήτριές μας.

Και αφού  λοιπόν το επιχείρημα περί αναβάθμισης του σχολείου αποδομείται και το υπουργείο και ο κ. Κατσαρός δεν έχουν άλλους τρόπους να μας πείσουν, επιχειρούν με κάθε εκφοβιστικό μέσο να πετύχουν τις στοχεύσεις τους. Ξεκινά με τους νεοδιόριστους, τάζει μονιμοποίηση και καλεί να συμμετέχουν στην αξιολόγηση για να βγουν από την ομηρία που το ίδιο το υπουργείο τους έβαλε. Η εμπειρία της περσινής χρονιάς είναι οδηγός μας, που απέδειξε αυτό που λέγαμε επανειλημμένα… Η λεγόμενη αξιολόγηση ουδεμία στόχευση έχει στη μονιμοποίησή μας. Όχι απλά δεν στοχεύει να μας κάνει από δόκιμους μόνιμους, αλλά αντιθέτως αποσκοπεί  να μας κάνει όλους να νιώθουμε ανασφαλείς και πάντα  να περιμένουμε να δοκιμαζόμαστε και να κρινόμαστε με βασικό κριτήριο το πόσο προωθήσαμε και βάλαμε το λιθαράκι μας στην κατηγοριοποίηση και υποβάθμιση του σχολείου. Το δημόσιο σχολείο που με τόση αγάπη και κόπο υπηρετούμε. Και μετά από αυτά, ο ασφυκτικός μηχανισμός της διοίκησης να μας πιέζει και θα μας θέτει υπόλογους για όλα τα στραβά του σχολείου ακυρώνοντάς μας τόσο εργασιακά όσο και επιστημονικά.

Γιατί δεν θέλουμε…δεν μπορούμε να αφήσουμε τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας έρμαιο των επιλογών κανενός υπουργείου.

Γιατί δεν θα επιτρέψουμε τη διάλυση του δημόσιου δωρεάν σχολείου που προωθείται, και συνεχίζεται αυτό το διάστημα με την προσπάθεια ίδρυσης ιδιωτικών – μη κρατικών πανεπιστημίων από την κυβέρνηση της Ν.Δ. ως αντιδραστική τομή στην παραπέρα ιδιωτικοποίηση της Παιδείας.

Χωρίς φόβο, συσπειρωνόμαστε και συλλογικά συμμετέχουμε στην ΑΠΕΡΓΙΑ- ΑΠΟΧΗ της Ομοσπονδίας μας από κάθε διαδικασία που σχετίζεται με την ατομική, εσωτερική- εξωτερική αξιολόγηση. Κανένας μόνος- Καμία μόνη.

·          Καλούμε τους συναδέλφους να ταχθούν με την απόφαση του Κλάδου και να υπογράψουν την Απεργία- Αποχή. Επισυνάπτεται η περσινή μας ανακοίνωση σε σχέση με τα βήματα που ακολουθούμε αναλυτικά και τον τρόπο που ενημερώνουμε γραπτά τη σύμβουλο.

·         Ενημερώνουμε αμέσως το Σύλλογό μας για οποιαδήποτε προσπάθεια να υλοποιηθεί η ατομική αξιολόγηση.

·         Καλούμε τους συμβούλους να μην πιέζουν τους συναδέλφους με κανέναν επίσημο ή ψυχολογικό μέσο, είτε προφορικά είτε γραπτά και να σεβαστούν την απόφαση του Κλάδου μας.

·         Κανένας συνάδελφος δεν έχει υποχρέωση, ασχέτως της στάσης του ή αν συνυπογράφει την απεργία- αποχή, να συμμετέχει σε καμία συνάντηση – τηλεδιάσκεψη κ.α. εκτός του εργασιακού του ωραρίου.

 

 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια: