Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ ΗΛ. ΠΑΠΑΛΑΙΟΥ

Οι συμπολίτες μου για άλλη μια φορά μου έδωσαν την ικανοποίηση και τη χαρά που με εμπιστεύτηκαν, με τίμησαν και με ανέδειξαν 1ο εκλεγμένο εκπρόσωπό τους στην περιφέρεια μου του νέου Δήμου Δελφών.
Τους ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου και τους διαβεβαιώνω ότι, όπως πάντα, έτσι και τώρα, θα κάνω ότι μπορώ για αυτούς, για την πόλη, το χωριό, τους συνδημότες μου. Και κάτι ακόμα. Η δικαίωση του αγώνα στην αυτοδιοίκηση ποτέ δεν τελειώνει με το εκλογικό αποτέλεσμα , απεναντίας τότε αρχίζει.
Και σ’ αυτόν τον αγώνα ο τόπος, μας έχει ανάγκη όλους. Αρκεί ο καθένας μας να θέλει να δώσει και να ξέρει να πάρει ό,τι πρέπει από τον άλλον.
Εύχομαι σε όλους, εκλεγμένους και μη, καλή δύναμη, κουράγιο και σοφία .
                                                                       
                                                                                    Με εκτίμηση
                                                                        Αριστείδης Ηλ. Παπαλάιος

            

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αρη δεν είσαι πρώτος στην εκλογική σου περιφέρεια είσαι πρώτος σε ολόκληρο το Δήμο Δελφών:
Παπαλάιος 581
Κυριακίδης 578
Ασημακοπούλου 574
Διακιώνεσαι πανυγηρικά.Ηλάσπη δεν κολάει σε σένα

Ανώνυμος είπε...

Κι έτσι΄
δήμαρχος ιτεας εσύ κ για πάντα

παλιος φίλος

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.