Δευτέρα 15 Μαΐου 2017

ΜΠΛΟΚΑΡΑΝ ΠΑΛΙ (ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK) ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΡΟΥΣΣΗ... ΠΩΣ ΤΟ ΕΞΗΓΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ!

Πάλι οι  «γνωστοί άγνωστοι» μπλόκαραν  τον  δημοσιογράφο Νίκο Ρούσση στο facebook!
Ο ίδιος, μέσω του press-gr, στέλνει στους διαδικτυακούς φίλους του το ακόλουθο μήνυμα:

"Οι πρόθυμοι και υπόδουλοι ρουφιάνοι της Συριζοκωλόφαρας έκαναν πάλι το θαύμα τους. 
Με μπλόκαραν για ένα μήνα, να μην μπορώ να δημοσιεύσω τίποτα, να μην μπορώ να απαντήσω σε μηνύματα και να μην μπορώ να κάνω ούτε λαϊκ.
Η χυδαιότητα τους έφθασε στο σημειο, να στηρίξουν την "αναφορά" εναντίον μου στο φεϊσμπουκ, σε μία φωτογραφία, όπου απεικονίζονταν ο μακαρίτης ο πάτέρας μου, με δύο μαύρους ναύτες πάνω σ' ένα από τα πλοία που ταξίδευσε.
Η φωτογραφία αφαιρέθηκε, με πρωτοβουλία των "διαχειριστών" του φέϊσμπουκ, με το αιτιολογικό ότι δεν συνάδει με τους όρους του μέσου αυτού κοινωνικής δικτύωσης, που έχει εξελιχθεί σε μέσον καλυμμένης δικτατορίας.
Αυτό όμως που τους πόνεσε,

και δεν αφαιρέθηκε είναι το σχόλιο που συνόδευε την φωτογραφία και άκρες μέσες μίλαγε, για το ότι εγώ δεν ντρέπομαι ν' αναρτήσω την φωτο του πατέρα μου, ενώ ο Τσίπρας δεν έχει δημοσιοποιήσει ούτε...σκίτσο από τη φάτσα του δικού του.
Το σχόλιο μπορείτε να το βρείτε στις αναρτήσεις μου στις 27 Απριλίου 2017.
Μέχρι να λήξει ο μηνιαίος αποκλεισμός μου, μπορείτε να δείτε δημοσιεύσεις μου και ρεπορτάζ, τόσον στον τουϊτερ @NikosRoussis2 όσον και στο www.reporter.gr "

Δεν υπάρχουν σχόλια: