Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2019

«TO ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΕΤΣΟΚΟΜΜΕΝΟ!» - ΣΟΚΑΡΟΥΝ ΟΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΣ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΤΟΥ 9ΧΡΟΝΟΥ ΠΟΥ ΔΕΧΤΗΚΕ ΕΠΙΘΕΣΗ ΑΠΟ ΣΚΥΛΟΥΣ (VID)

"Ούτε κεφάλι του έχουν αφήσει, ούτε πόδια, ούτε γάμπα, τίποτα δεν του έχουν αφήσει. Όχι γρατζουνιές, φαίνονται τα οστά"
Τα όσα διαδραματίστηκαν περιγράφει η μητέρα του 9χρονου παιδιού, που δέχτηκε επίθεση από σκύλους στις Σέρρες, όταν εκείνο επέστρεφε σπίτι από το σχολείο.
Δύο σκυλιά δάγκωσαν το παιδί στο κεφάλι, τον μηρό και τη γάμπα, ενώ η μητέρα του άκουσε τις φωνές από το μπαλκόνι και έτρεξε να το σώσει. 
«Το παιδί μου επειδή τα είδε, γιατί είναι πολύ μεγαλόσωμα σκυλιά, κρύφτηκε στις καλαμιές και ο γιος του του λέει: ‘μην κρύβεσαι’, λέει, ‘βγες, έλα να γνωρίσεις τα σκυλιά’. Και βγαίνει το παιδί μου και πάει να περπατήσει και του όρμησαν και αυτοί κάθονταν και έβλεπαν και δεν μπορούσαν να τραβήξουν τα σκυλιά», περιγράφει η μητέρα του αγοριού στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha. «Πήγα εγώ και άνοιξα το στόμα του σκύλου για να βγάλω το πόδι του παιδιού μου. 
Το παιδί είναι πετσοκομμένο, πετσοκομμένο. 
Ούτε κεφάλι του έχουν αφήσει, ούτε πόδια, ούτε γάμπα, τίποτα δεν του έχουν αφήσει. Όχι γρατζουνιές, φαίνονται τα οστά», πρόσθεσε. 
Το αγόρι νοσηλεύεται,
στο Γενικό Νοσοκομείο Σερρών και η οικογένειά του κατέθεσε μήνυση σε βάρος του ιδιοκτήτη των σκύλων, που αρχικά συνελήφθη και στη συνέχεια αφέθηκε ελεύθερος καταβάλλοντας διοικητικό πρόστιμο.
Δείτε το απόσπασμα

Δεν υπάρχουν σχόλια: