Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2024

ΤΟΝ "ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ" Ο ΞΕΝ. ΚΟΝΤΙΑΔΗΣ! «ΦΙΑΣΚΟ ΠΙΕΡΡΑΚΑΚΗ ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ...»

«Αν ήμουν επιχειρηματίας δεν θα έριχνα λεφτά για να στήσω ιδιωτικό πανεπιστήμιο πριν από τη συνταγματική αναθεώρηση, αν ήμουν υπουργός Παιδείας θα ετοιμαζόμουν για ένα πολιτικό – νομικό φιάσκο και αν ήμουν δικαστής θα επιστράτευα όλη τη δικαστική μου αξιοπρέπεια και σοφία» αναφέρει ο Συνταγματολόγος Ξενοφών Κοντιάδης, σε μια πολύ "δυνατή" ανάρτησή του σχετικά με το νομοσχέδιο της κυβέρνησης, για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια.
Ολόκληρη η ανάρτηση:

«Με αφορμή το νομοσχέδιο για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια μελέτησα αυτές τις μέρες προσεκτικά τις σχετικές αποφάσεις του Συμβουλίου Επικρατείας και του Δικαστηρίου της ΕΕ. Αναρωτιέμαι πώς θα ξεπεραστούν ή θα αλλάξουν σκεπτικό για να επιτραπεί η ίδρυση ιδιωτικών ΑΕΙ.
Αν πάντως ήμουν επιχειρηματίας δεν θα έριχνα λεφτά για να στήσω ιδιωτικό πανεπιστήμιο πριν από τη συνταγματική αναθεώρηση, αν ήμουν υπουργός Παιδείας θα ετοιμαζόμουν για ένα πολιτικό-νομικό φιάσκο και αν ήμουν δικαστής θα επιστράτευα όλη τη δικαστική μου αξιοπρέπεια και σοφία.
Ευτυχώς παραμένω ένας απλός πανεπιστημιακός και δικηγόρος, που καλείται μόνο να πει τη γνώμη του χωρίς φόβο και πάθος».

Δεν υπάρχουν σχόλια: